Bjr
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die levering zou deze week of volgende week moeten aankomen. Het betreft echter slechts een kleine levering, zoals het nu uitziet zijn er nog maar 2 stuks beschikbaar zijn voor vrije verkoop en de rest is al gereserveerd (dus deze zal vrij snel weer uitverkocht zijn).Is er al een exacte datum bekend wanneer de megatec triplex op voorraad is? Durf niet echt vooruit te bestellen aangezien het niet zeker is wanneer die beschikbaar is.
Die levering zou deze week of volgende week moeten aankomen. Het betreft echter slechts een kleine levering, zoals het nu uitziet zijn er nog maar 2 stuks beschikbaar zijn voor vrije verkoop en de rest is al gereserveerd (dus deze zal vrij snel weer uitverkocht zijn).
Dat moet niet maar als je zeker* wil zijn van een exemplaar is dat wel het handigste aangezien er op dit moment nog maar 2 stuks beschikbaar zijn. Je kunt ook wachten tot het toestel binnenkomt, als er dan nog vrije voorraad beschikbaar is zal het toestel op de website als "in voorraad" staan en dan kun je meteen bestellen.Dus ik moet alvast vooruit bestellen? Niet dat als ik hem nu zo bestel dat die zometeen alsnog direct uiverkocht is...
Dat moet niet maar als je zeker* wil zijn van een exemplaar is dat wel het handigste aangezien er op dit moment nog maar 2 stuks beschikbaar zijn. Je kunt ook wachten tot het toestel binnenkomt, als er dan nog vrije voorraad beschikbaar is zal het toestel op de website als "in voorraad" staan en dan kun je meteen bestellen.
* Het kan helaas altijd wel eens voorkomen dat er exemplaren uit de levering onbruikbaar zijn, bijvoorbeeld omdat deze beschadigd zijn geraakt of omdat er een doos ontbreekt. In het geval dat er maar weinig exemplaren binnenkomen, zoals nu, kan het dan dus zo zijn dat er toch niet genoeg exemplaren zijn voor alle pre-orders. Mocht er dan toch geen toestel voor jou beschikbaar zijn, dan kun je ervoor kiezen om te wachten tot de volgende levering of je kunt je bestelling weer annuleren en je geld terugkrijgen.
Dat klopt, deze toestellen delen vrijwel dezelfde constructie. Het bankje is ook hetzelfde met als enige verschil dat het vast zit aan het toestel. Dit omdat de Multi Press een stuk lichter is dan de Triplex, dus het vaste bankje zorgt voor wat extra stabiliteit. Je kunt bij dit bankje gewoon dezelfde accessoires gebruiken als bij het losse bankje (zie de laatste productfoto).Bedankt voor de reactie. Nu heb ik nog een vraag. De http://www.fitness-seller.nl/megatec-lever-arm-multi-press/.
Deze en de megatec z pulley komt dus ongeveer op het zelfde neer als de triplex toch? Nu las ik alleen dat het bankje vast zit aan de multi press. Is dit het zelfde bankje als bij de triplex en kun je hiervoor ook attachments bij kopen aangezien deze vast zit aan het apparaat. Wat zijn de voordelen en nadelen ervan om het eventueel los te kopen.
Ook neemt de Triplex minder ruimte in beslag dan de twee losse toestellen.Dat klopt, alle bouwonderdelen worden uiteraard inclusief het nodige bevestigingsmateriaal geleverdBij het modulaire opbergrek pro, zijn bij de flat tray de bevestigingsbouten inbegrepen? Neem aan van wel maar ik kan dat niet vinden in de beschrijving.

Net het rek besteld met 3 schappen eindelijk de dumbbells van de grond af.Dat klopt, alle bouwonderdelen worden uiteraard inclusief het nodige bevestigingsmateriaal geleverd
Ik heb het toegevoegd aan de beschrijving!
Bedankt voor de bestelling! Het mooie aan dit modulaire rack is dat je het in de toekomst altijd nog kunt uitbreiden of ombouwenNet het rek besteld met 3 schappen eindelijk de dumbbells van de grond af.

Is goed ik zal een foto toevoegen als die staatBedankt voor de bestelling! Het mooie aan dit modulaire rack is dat je het in de toekomst altijd nog kunt uitbreiden of ombouwen
Misschien leuk om een foto te maken als je het rack hebt ontvangen en opgebouwd, dat is weer eens wat anders dan al die foto's van power racks die wij doorgestuurd krijgen![]()

Tot twee jaar geleden paste dit in inderdaad gewoonHoe zit het met het gebruik van de Barbarian uitbreidingen t.b.v. de Multibench 2 (peck deck, leg ext., etc) bij andere merken?
Ik heb wel eens gelezen dat bij Powertec benches de uitbreidingen ook passen, klopt dit?
Kan een Powertec 2e hands kopen of Barbarian bench nieuw kopen en wil de uitbreidingen bestellen, maar wil even zeker weten dat het bij beide past of juist niet..
Wat is trouwens de levertijd van de Multibench 2?
Maar ik kan natuurlijk niet garanderen dat Powertec de afgelopen twee jaren niks heeft gewijzigd aan de maten of de positie van de gaten etc. (dat lijkt me in ieder geval niet waarschijnlijk).
Bedankt voor de bestelling, laat zeker even weten of je tevreden bent met de spullenNet bestelling geplaats van het heavy duty hd-1 powerrack de barbarian wall pulley en nog wat andere spullen ben erg benieuwd omdat ik veel positiefs heb gehoord over jullie![]()

Elke keer een klein stukje draaien voor gebruik zodat je benen telkens een ander raakpunt hebben. Maar dit zal het alleen maar verlengen. Denk niet dat je dit kan voorkomen... is een beetje als een bokszakken die na een eind zacht zal worden waar je hem veel gebruikt.Ik gebruik jullie leg extension attachment van Barbarian Line best intensief en nu wordt het schuim waar je je benen tegen aan zet dun/minder dik op sommig plekken. Heb je enig idee hoe ik dan kan voorkomen?
Ik verwacht dat deze binnen twee weken weer beschikbaar zijn!Wanneer komt de ATX Riem in maat L weer op voorraad?
Ik neem aan dat je de rollen bedoelt en niet het zitkussen. Meestal draaien deze rollen vanzelf steeds een beetje zodat je eigenlijk telkens een ander punt zou moeten belasten. Je kunt deze zelf even draaien zodat het dikke gedeelte tegen je benen rust.Ik gebruik jullie leg extension attachment van Barbarian Line best intensief en nu wordt het schuim waar je je benen tegen aan zet dun/minder dik op sommig plekken. Heb je enig idee hoe ik dan kan voorkomen?
Wat ik merk is dat het aan de buitenkant van de rollen zachter is geworden dan aan de binnenkant van de rollen (de kant van de balk waar de metalen pin in zit). Wat ik eerst even ga proberen is om de rollen te draaien, dus de kant die nu aan de buitenkant zit naar de binnenkant te doen.Ik neem aan dat je de rollen bedoelt en niet het zitkussen. Meestal draaien deze rollen vanzelf steeds een beetje zodat je eigenlijk telkens een ander punt zou moeten belasten. Je kunt deze zelf even draaien zodat het dikke gedeelte tegen je benen rust.
Ik bedenk mij nu dat er eigenlijk nooit klanten zijn die nieuwe rollen aanvragen (zelfs sportscholen niet) terwijl slijtage hiervan toch vrij normaal is... vreemd. Mocht je nieuwe rollen nodig hebben, mail dan even naar onze klantenservice (vermeld je bestelnummer en enkele foto's waarop de slijtage zichtbaar is).
Je kunt natuurlijk proberen de rollen om te draaien (binnenkant naar buitenkant) maar mail anders gewoon even naar de klantenservice voor nieuwe rollenWat ik merk is dat het aan de buitenkant van de rollen zachter is geworden dan aan de binnenkant van de rollen (de kant van de balk waar de metalen pin in zit). Wat ik eerst even ga proberen is om de rollen te draaien, dus de kant die nu aan de buitenkant zit naar de binnenkant te doen.
Het probleem namelijk nu is dat je bij een redelijk gewicht erop de metalen pin door het kussen heen op je been voelt drukken.