Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Vroeger hadden ze bij Body Solid zo'n blokje om je kuiten op te trainen. Hebben jullie dit ook?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.084
Laatst bewerkt:
  • #8.085
Vroeger hadden ze bij Body Solid zo'n blokje om je kuiten op te trainen. Hebben jullie dit ook?
Nee, wij hebben enkel het ATX Squat Block.

Daar kun je eventueel ook wel je kuiten op trainen maar lang niet zo diep en ideaal als op het calf block van Body Solid (dat overigens nog steeds verkrijgbaar is voor circa € 119).

Beste fitness seller,

Wanneer krijgen jullie de barbarian leg lift accessory weer op voorraad? Staat dat die verwacht is over 2 weken, maar dat stond er 2 weken geleden volgens mij ook al.

Alvast bedankt

• #8.087
Beste fitness seller,

Wanneer krijgen jullie de barbarian leg lift accessory weer op voorraad? Staat dat die verwacht is over 2 weken, maar dat stond er 2 weken geleden volgens mij ook al.

Alvast bedankt
Dat klopt, die zending heeft flinke vertraging opgelopen. Ik hoop dat deze begin volgende week binnenkomt.

Even heel kort offtopic: ik vraag me af wie @M.N is. Af en toe zie ik hem berichten leuk vinden maar heeft nog nooit iets gepost :p

Sorry voor offtopic!

Is er al een datum bekend wanneer de flat trays van het modulaire opberg rek bij jullie binnenkomen?

• #8.090
Er komen volgende week een groot aantal leveringen binnen, de flat trays zouden daar ook bij moeten zijn. Anders even mailen met de klantenservice voor een betere indicatie :)

Romaleos 2 ontvangen maar helaas iets te klein, echter heb ik overal gelezen dat ze normaal gesized zijn (al mijn andere nike zijn dezelfde maat). Heb dan maar een maatje groter besteld & spannend afwachten of deze wel goed zitten!
Ze zien er trouwens bloedmooi uit! (obsidian)
Levering was ook prima. (handige track & trace tot op het uur!)

Fijne winkel met een ruim aanbod. Het is alleen jammer dat er veel niet op voorraad is. Dat heeft mij doen besluiten mijn eerste bestelling voor materieel elders te doen. Al heeft het ook wel deels te maken met mijn ongeduld (het morgen al in huis willen hebben van wat basis-spullen).

Waarschijnlijk zal ik volgende maand of de maand er op wel bij jullie een bestelling plaatsen. Ik ben mij alleen nog aan het oriënteren op wat mijn mogelijkheden zijn.

Op het moment heb ik alleen nog een goedkoop halterset in huis. Daar komt morgen dus een 50mm barbell bij met wat gewichten.

Nu geeft dat mij al wat meer ruimte in het aantal mogelijke oefeningen maar het blijft nog te beperkt. Daarom heb ik ten minste het idee dat er minimaal een mogelijkheid bij moet komen om te kunnen benchen.

Nu zit ik alleen met het probleem dat ik niet de ruimte heb om een opstelling continu uitgestald te laten (lees: mijn vriendin zou mij dat niet in dank afnemen).

Nu rest mij de vraag aan @Fitness Seller, wat zou voor mij een optie zijn die voldoet aan de onderstaande criteria en opmerkingen.

1. De set moet in ieder geval in zoverre demontabel zijn dat de bank en de haltersteunen los van elkaar kunnen worden opgeslagen (de haltersteunen zouden dus idealiter ook los kunnen worden gehaald van elkaar mochten ze met elkaar verbonden zijn).
2. De installatie is robuust en geeft niet het gevoel dat er elk moment iets los kan schieten (geeft een goed gevoel van veiligheid).
3. Als het kan zou het fijn zijn als er uitbreidingsmogelijkheden zijn voor de bench.

Ik heb zelf wat rond zitten neuzen en kwam uit bij de Marbo haltersteunen. Maar gezien dit merk meer onder de heading huis, tuin en keuken, ik rammel bijna uit elkaar valt voor mijn gevoel, heb ik mijn twijfels over de betreffende steunen. Wat ik er wel fijn aan vindt zijn de noodsteunen. Al kunnen de steunen ook niet los van elkaar worden opgeslagen volgens mij.

Voor een bank heb ik bij de reguliere trainingsbanken gekeken (ik heb geen idee of deze geschikt zijn voor te benchen). Hier viel mijn oog op de Heavy Duty flat bench omdat deze lekker breed en stabiel oogt en tot 400 kilo belastbaar is. Het is alleen zonde dat hier geen adapter-mogelijkheden voor zijn, mocht ik later willen uitbreiden.

Zou ik enig advies mogen inwinnen over wat mijn opties zijn, waar ik eventueel zal moeten schikken en wat wel mogelijk is?

• #8.093
1. De set moet in ieder geval in zoverre demontabel zijn dat de bank en de haltersteunen los van elkaar kunnen worden opgeslagen (de haltersteunen zouden dus idealiter ook los kunnen worden gehaald van elkaar mochten ze met elkaar verbonden zijn).
2. De installatie is robuust en geeft niet het gevoel dat er elk moment iets los kan schieten (geeft een goed gevoel van veiligheid).
3. Als het kan zou het fijn zijn als er uitbreidingsmogelijkheden zijn voor de bench.
Als je uitbreidingsmogelijkheden voor de bank wil én het meest robuuste gevoel wil, kom je eigenlijk altijd uit bij de Barbarian Line producten. Qua budget zul je dan wel wat dieper in je buidel moeten tasten. Een goedkoper alternatief is Marbo of een goedkoop merk van andere aanbieders maar dan weet ik niet of dat voldoet aan jouw "niet rammelen gevoel".

De wachttijden op de populaire Barbarian Line producten kunnen vaak ook lang oplopen. De Barbarian Multi Bench 2 komt regelmatig binnen maar met name de vrijstaande haltersteunen - de Barbarian Free Rack (nu wel in voorraad!) en Barbarian Free Stands - kunnen soms twee tot drie maanden duren. Als je echt de meest robuuste kwaliteit zoekt zul je qua prijs-kwaliteitsverhouding echter niet snel betere alternatieven vinden (eigengewicht, afwerking, functionaliteit etc.).

Stuur even een email naar onze klantenservice als je interesse hebt, dan kun je een indicatie van de levertijd aanvragen wanneer je nu zou bestellen. Je zou ook het Barbarian Free Rack alvast kunnen reserveren.

Succes met je keuze!

• #8.094
Romaleos 2 ontvangen maar helaas iets te klein, echter heb ik overal gelezen dat ze normaal gesized zijn (al mijn andere nike zijn dezelfde maat). Heb dan maar een maatje groter besteld & spannend afwachten of deze wel goed zitten!
Ze zien er trouwens bloedmooi uit! (obsidian)
Levering was ook prima. (handige track & trace tot op het uur!)
Jammer dat ze bij jou te klein uitvallen, hopelijk valt de grotere maat niet veel te groot uit dan! Het zijn namelijk lederen schoenen dus je zult deze altijd even moeten indragen, waarna ze een heel stuk comfortabeler zullen zitten.

Het is dus mogelijk dat de schoen nu wat strak aanvoelt maar uiteindelijk perfect zit. Een te grote maat zal echter niet kunnen inkrimpen. Gelukkig kun je deze dan echter alsnog strak om je voet krijgen dankzij de banden.

@Fitness Seller

Ik besteed liever iets meer voor kwaliteit dan dat ik volgend jaar een nieuwe moet kopen. Dan maar minder snel uitbreiden mocht ik niet direct de financiën hebben. Gelukkig zijn die wel aanwezig alleen moet ik mijn vriendin zo nu en dan lief aankijken en overtuigen. :)

@Fitness Seller
Hoe verhouden de nieuwe ATX Gym Bumper Plates zich tot de overige opties van ATX? In welk opzicht is dit de budget optie qua kwaliteit?

• #8.097
@Fitness Seller
Hoe verhouden de nieuwe ATX Gym Bumper Plates zich tot de overige opties van ATX? In welk opzicht is dit de budget optie qua kwaliteit?
Dat is de nieuwe uitvoering van de normale ATX Rubber Bumper Plates (prijs-kwaliteit zelfs nog een stuk verbeterd). Geen budget uitvoering dus, dat waren bijvoorbeeld onze Training Bumper Plates of andere merkloze bumpers.

Fijne winkel met een ruim aanbod. Het is alleen jammer dat er veel niet op voorraad is. Dat heeft mij doen besluiten mijn eerste bestelling voor materieel elders te doen. Al heeft het ook wel deels te maken met mijn ongeduld (het morgen al in huis willen hebben van wat basis-spullen).

Waarschijnlijk zal ik volgende maand of de maand er op wel bij jullie een bestelling plaatsen. Ik ben mij alleen nog aan het oriënteren op wat mijn mogelijkheden zijn.

Op het moment heb ik alleen nog een goedkoop halterset in huis. Daar komt morgen dus een 50mm barbell bij met wat gewichten.

Nu geeft dat mij al wat meer ruimte in het aantal mogelijke oefeningen maar het blijft nog te beperkt. Daarom heb ik ten minste het idee dat er minimaal een mogelijkheid bij moet komen om te kunnen benchen.

Nu zit ik alleen met het probleem dat ik niet de ruimte heb om een opstelling continu uitgestald te laten (lees: mijn vriendin zou mij dat niet in dank afnemen).

Nu rest mij de vraag aan @Fitness Seller, wat zou voor mij een optie zijn die voldoet aan de onderstaande criteria en opmerkingen.

Ik heb zelf wat rond zitten neuzen en kwam uit bij de Marbo haltersteunen. Maar gezien dit merk meer onder de heading huis, tuin en keuken, ik rammel bijna uit elkaar valt voor mijn gevoel, heb ik mijn twijfels over de betreffende steunen. Wat ik er wel fijn aan vindt zijn de noodsteunen. Al kunnen de steunen ook niet los van elkaar worden opgeslagen volgens mij.

Voor een bank heb ik bij de reguliere trainingsbanken gekeken (ik heb geen idee of deze geschikt zijn voor te benchen). Hier viel mijn oog op de Heavy Duty flat bench omdat deze lekker breed en stabiel oogt en tot 400 kilo belastbaar is. Het is alleen zonde dat hier geen adapter-mogelijkheden voor zijn, mocht ik later willen uitbreiden.

Zou ik enig advies mogen inwinnen over wat mijn opties zijn, waar ik eventueel zal moeten schikken en wat wel mogelijk is?

Ik heb de Barbarian free stands(zonder verbindingsbalk).Ben hier zeer tevreden over.Kunnen makkelijk opzij gezet worden.Heb deze gekozen omdat deze spotters hebben.Stevige constructie en stabiel.

• #8.100
Terug
Naar boven