Fijne winkel met een ruim aanbod. Het is alleen jammer dat er veel niet op voorraad is. Dat heeft mij doen besluiten mijn eerste bestelling voor materieel elders te doen. Al heeft het ook wel deels te maken met mijn ongeduld (het morgen al in huis willen hebben van wat basis-spullen).
Waarschijnlijk zal ik volgende maand of de maand er op wel bij jullie een bestelling plaatsen. Ik ben mij alleen nog aan het oriënteren op wat mijn mogelijkheden zijn.
Op het moment heb ik alleen nog een goedkoop halterset in huis. Daar komt morgen dus een 50mm barbell bij met wat gewichten.
Nu geeft dat mij al wat meer ruimte in het aantal mogelijke oefeningen maar het blijft nog te beperkt. Daarom heb ik ten minste het idee dat er minimaal een mogelijkheid bij moet komen om te kunnen benchen.
Nu zit ik alleen met het probleem dat ik niet de ruimte heb om een opstelling continu uitgestald te laten (lees: mijn vriendin zou mij dat niet in dank afnemen).
Nu rest mij de vraag aan
@Fitness Seller, wat zou voor mij een optie zijn die voldoet aan de onderstaande criteria en opmerkingen.
1. De set moet in ieder geval in zoverre demontabel zijn dat de bank en de haltersteunen los van elkaar kunnen worden opgeslagen (de haltersteunen zouden dus idealiter ook los kunnen worden gehaald van elkaar mochten ze met elkaar verbonden zijn).
2. De installatie is robuust en geeft niet het gevoel dat er elk moment iets los kan schieten (geeft een goed gevoel van veiligheid).
3. Als het kan zou het fijn zijn als er uitbreidingsmogelijkheden zijn voor de bench.
Ik heb zelf wat rond zitten neuzen en kwam uit bij de Marbo haltersteunen. Maar gezien dit merk meer onder de heading huis, tuin en keuken, ik rammel bijna uit elkaar valt voor mijn gevoel, heb ik mijn twijfels over de betreffende steunen. Wat ik er wel fijn aan vindt zijn de noodsteunen. Al kunnen de steunen ook niet los van elkaar worden opgeslagen volgens mij.
Voor een bank heb ik bij de reguliere trainingsbanken gekeken (ik heb geen idee of deze geschikt zijn voor te benchen). Hier viel mijn oog op de Heavy Duty flat bench omdat deze lekker breed en stabiel oogt en tot 400 kilo belastbaar is. Het is alleen zonde dat hier geen adapter-mogelijkheden voor zijn, mocht ik later willen uitbreiden.
Zou ik enig advies mogen inwinnen over wat mijn opties zijn, waar ik eventueel zal moeten schikken en wat wel mogelijk is?