MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Komt er binnen een geringe tijd ook een ge-update versie van de Lat Pully van Barbarian of blijft deze hetzelfde? Wil er binnenkort 1 aanschaffen namelijk.

Thanks!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.103
Komt er binnen een geringe tijd ook een ge-update versie van de Lat Pully van Barbarian of blijft deze hetzelfde? Wil er binnenkort 1 aanschaffen namelijk.

Thanks!
Er staat geen nieuw model Lat Pulley gepland, behalve dat alle Barbarian toestellen langzaam volledig zwart gekleurd zullen wordend. Dat gebeurt in stappen gedurende dit jaar en volgend jaar.

ik heb de sinds kort atx ram bar (fijne stang btw) maar ik gebruik er nog wel standaard veersluiters op, kunnen deze die ribbels van de sleeves beschadigen?

• #8.105
ik heb de sinds kort atx ram bar (fijne stang btw) maar ik gebruik er nog wel standaard veersluiters op, kunnen deze die ribbels van de sleeves beschadigen?
Onder normale omstandigheden zullen veersluitingen niet sterk genoeg zijn om een halterstang te beschadigen. Maar het blijft natuurlijk metaal-op-metaal contact. Je kunt altijd overwegen om te upgraden naar andere collars, al is het maar voor het extra gemak en de sterkere sluitkracht :)

Ik gebruik op het moment jaw locks. Moet zeggen dat dat ideaal werkt alleen zijn ze nogal prijzig. Pro versie ligt rond de 55 euro per paar.

Onze ATX collars zijn een flinke upgrade ten opzichte van normale veersluitingen en zijn wat scherper geprijsd dan bijvoorbeeld de originele Lock-Jaws. Verkrijgbaar in kunststof, metaal en nu ook een nieuwe aluminium uitvoering:
http://www.fitness-seller.nl/gewichten/sluitingen/50-mm-sluitingen/

En zo te zien werkend volgens exact hetzelfde systeem. :)

Ik zou een volgende keer dus eerder de ATX versie bestellen dan de lock jaw.

Ik heb ze al een aantal jaren, snap niet dat die veersluiters nog op de markt zijn. Zie lockjaw/atx sluiters zijn geweldig.

2n1bcr7.jpg
Bedankt voor de bestelling! Het mooie aan dit modulaire rack is dat je het in de toekomst altijd nog kunt uitbreiden of ombouwen :)

Misschien leuk om een foto te maken als je het rack hebt ontvangen en opgebouwd, dat is weer eens wat anders dan al die foto's van power racks die wij doorgestuurd krijgen :D

• Like
Waarderingen: M.N
Was er al bang voor dat het snel zou gaan maar de Romaleos zijn al niet meer op voorraad voor de maat 44 obsidian en cobalt blue,
enige idee wanneer er weer wat binnenkomt? kan ik eventueel reserveren?

• #8.114
Was er al bang voor dat het snel zou gaan maar de Romaleos zijn al niet meer op voorraad voor de maat 44 obsidian en cobalt blue,
enige idee wanneer er weer wat binnenkomt? kan ik eventueel reserveren?
De vorige levering duurde 8 maanden - het ziet er nu ook naar uit dat de volgende levering pas weer begin 2017 komt. Ik heb nog geen bevestiging.

Je kunt eventueel in de Nike store kijken of jouw maat daar nog beschikbaar is, maar daar gaan de voorraden ook erg snel.

ha, ik wist niet dat jullie op dit forum waren. Maar, prima apparatuur hoor. Verliefd op mijn ironforce "kuitenbouwer"

Terug
Naar boven