Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.241
Zoals eerder aangekondigd worden onze powerlift riemen vernieuwd. De nieuwe belts zullen later deze week verkrijgbaar zijn.

De afwerking is een stuk mooier, het kunstleder is duurzamer en de klinknagels en lever buckle zijn sterker.

Naast de vernieuwde uitvoering van de single prong en lever buckle riemen, zal er ook een nieuwe quick-release uitvoering beschikbaar zijn:

13707311_304183143266115_1211063365_n.jpg?ig_cache_key=MTMxMjMyMzQ0OTEwODg2MjE4Mg%3D%3D.jpg

Laatst bewerkt:
  • #8.242
WINACTIE

Onze gewichtsvesten zijn weer leverbaar en om dat te vieren verloten wij één Limited Edition 20 kg Camouflage Gewichtsvest!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat moet je doen om kans te maken op dit gewichtsvest?

Like onze Facebook pagina en plaats een reactie bij het bericht van de winactie met de reden waarom jij dit gewichtsvest kunt gebruiken.

De winnaar wordt willekeurig gekozen en wordt op maandag 15 augustus bekendgemaakt op onze Facebook pagina.

De normale uitvoeringen van ons 10 kg Gewichtsvest en ons 20 kg Gewichtsvest vind je hier:
http://www.fitness-seller.nl/trainingsmateriaal/lichaamsgewicht/gewichtsvesten/

Succes!

Beste Fitness Seller,

Ik kan van iemand een Barbarian multi bench 2 overnemen en op dit bankje zitten 2 rode verstelpinnen onder het zitgedeelte.

Op jullie website zie ik bij de foto's van dit bankje zwarte verstelpinnen en zien deze er ook anders uit. Is dit een andere uitvoering?

• #8.244
Beste Fitness Seller,

Ik kan van iemand een Barbarian multi bench 2 overnemen en op dit bankje zitten 2 rode verstelpinnen onder het zitgedeelte.

Op jullie website zie ik bij de foto's van dit bankje zwarte verstelpinnen en zien deze er ook anders uit. Is dit een andere uitvoering?
Die renders op onze website zijn al heel oud. Volgens mij zijn de verstelpinnen van Barbarian Line toestellen nu inderdaad allemaal rood.

Zonder foto's kan ik er verders niets over zeggen maar je zult vast zelf wel zien of het de Barbarian Multi Bench 2 is, aangezien die een vrij herkenbaar design heeft :)

Met welke RB gripper kun je de Heavy Gripper 200 ongeveer vergelijken?

SMTK heeft ook alweer een stel barbells en een Heavy duty rack erbij :)

Nu heb ik wel voor niets die chalk besteld gehad want Raf heeft ook meteen 3 dozen meegenomen gehad :roflol: achja, nu kunnen we zeker een tijdje verder

• #8.247
Met welke RB gripper kun je de Heavy Gripper 200 ongeveer vergelijken?
Op gripratings.com worden de weerstanden van verschillende merken grippers verzameld in een mooi overzicht, zodat je deze met elkaar kunt vergelijken.

De HG200 lijkt tussen de RB130 en de RB160 in te zitten. Er is wel maar één exemplaar van de HG200 gemeten dus geen mooi gemiddelde (de RB130 is 5x gemeten en de RB160 9x).

SMTK heeft ook alweer een stel barbells en een Heavy duty rack erbij :)

Nu heb ik wel voor niets die chalk besteld gehad want Raf heeft ook meteen 3 dozen meegenomen gehad :roflol: achja, nu kunnen we zeker een tijdje verder
Met zoveel dozen kun je wel even vooruit :D

Welke barbells hebben jullie gekozen? En welk rack, het HD-1 of HD-2?

Laatst bewerkt:
Met zoveel dozen kun je wel even vooruit :D

Welke barbells hebben jullie gekozen? En welk rack, het HD-1 of HD-2?

Goh, hij heeft het me gezegd hoor, zwarte ATX barbells maar ik weet niet meer precies welke, ik heb het rack mee ineen gezet maar weet ook niet welke dit is, dat rack met rode vangers en rode monkeybar :P

• #8.249
Goh, hij heeft het me gezegd hoor, zwarte ATX barbells maar ik weet niet meer precies welke, ik heb het rack mee ineen gezet maar weet ook niet welke dit is, dat rack met rode vangers en rode monkeybar :P
Het HD-2 rack en de ATX Power Bar (of Ram Bar).

Heel mooi hoor, veel plezier ermee :flex:

• #8.250
NIEUW

Wij hebben een Quick-Release powerlift riem toegevoegd aan ons assortiment!

De Quick-Release sluiting combineert het gemak van een clipsluiting met de flexibiliteit van een normale gesp. Deze snelsluiting is gemakkelijk vast en los te maken en kan op elke gewenste lengte worden dichtgemaakt.

In deze video zie je hoe gemakkelijk en snel je de Quick-Release powerlift riem kunt aantrekken en uittrekken:

Meer informatie over de Iron Force Quick-Release Powerlift Riem vind je hier.

Laatst bewerkt:
Vraagje.. ik heb een heel erg fijn vlak bankje,maar ik wil er ook een verstelbare bij. Nou zal het zo zijn dat ik hier eigenlijk alleen maar op incline zal gaan benchen, dus een Barbarian bankje is dan misschien een tikkeltje overkill? Het zou niet erg zijn, maar ik denk dat een Marbo/Heavy Duty bankje ook wel zal volstaan?

Wat kan de Heavy Duty/Marbo voor max gewicht aan op incline? Er staat 300kg bij de specificaties maar dat is meestal voor vlak.. Natuurlijk niet de bedoeling dat ik over paar maandjes alsnog die barbarian moet kopen..

Wat is eigenlijk de hoogte van de optrekstang aan de barbarian power cage. Mijn plafond is slecht 2m40, en ik wil niet met m'n kop er tegen botsen telkens als ik optrek :roflol:

• #8.253
Vraagje.. ik heb een heel erg fijn vlak bankje,maar ik wil er ook een verstelbare bij. Nou zal het zo zijn dat ik hier eigenlijk alleen maar op incline zal gaan benchen, dus een Barbarian bankje is dan misschien een tikkeltje overkill? Het zou niet erg zijn, maar ik denk dat een Marbo/Heavy Duty bankje ook wel zal volstaan?

Wat kan de Heavy Duty/Marbo voor max gewicht aan op incline? Er staat 300kg bij de specificaties maar dat is meestal voor vlak.. Natuurlijk niet de bedoeling dat ik over paar maandjes alsnog die barbarian moet kopen..
Persoonlijk vind ik een Barbarian Line bench geen overkill maar eerder de standaard als je een beetje serieus traint :cool: Het zijn echt heerlijke bankjes die niet alleen mega stabiel zijn maar ook comfortabel liggen en eenvoudig te verstellen zijn. De prijs is wel wat hoger maar wanneer je de prijs per kilogram vergelijkt zijn de Barbarian benches vaak juist goedkoper dan andere merken in dezelfde prijsklasse.

Je geeft niet aan welke Marbo bank je bedoelt maar volgens mij is er enkel de algemene belastbaarheid. Deze bankjes hebben namelijk geen aparte steunarm in de vlakke positie waardoor de vlakke positie zwaarder belastbaar zou zijn of iets dergelijks. Ik zou me echter sowieso niet blind staren op de belastbaarheid, aangezien vrijwel alle fatsoenlijke bankjes tegenwoordig wel 250 kg of meer aankunnen. Ook hanteren verschillende fabrikanten andere veiligheidsmarges en dergelijke, dus een echte vergelijking op basis van belastbaarheid is moeilijk om te maken. Je kunt beter op de constructie en het gewicht letten, aangezien dat een hoop zegt over de stabiliteit van een bank. Als je zwaar traint is het psychologisch ook prettiger als je op een solide en zware bank zit, dan op een wiebelend bankje.

De Marbo MH-serie is het goedkoopste maar ook wat dunner en lichter uitgevoerd. Leuk voor beginners of als je niet erg zwaar traint. De Marbo MS-serie is wat zwaarder uitgevoerd en is gezien de lage prijs zeker geen verkeerde keuze. Het gewicht is bij Marbo bankjes niet zo heel hoog maar de constructies zijn erg goed waardoor de bankjes toch goed stabiel zijn ondanks dat ze wat lichter zijn. Als je echter een beetje zwaar traint of vaak traint zou ik gewoon de Barbarian kiezen :)

Misschien kun je het beste gewoon een keer langskomen in onze showroom om alle banken te vergelijken, zodat je zeker weet dat je de juiste keuze maakt.

Wat is eigenlijk de hoogte van de optrekstang aan de barbarian power cage. Mijn plafond is slecht 2m40, en ik wil niet met m'n kop er tegen botsen telkens als ik optrek :roflol:
Bij het nieuwe model Power Cage hangt de optrekstang wat lager dan normaal dus dat zou voor jou mooi uitkomen :D Deze hangt zo'n 10 cm lager dan de bovenkant van de cage, dus op 210 cm hoogte.

Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik een Barbarian Line bench geen overkill maar eerder de standaard als je een beetje serieus traint :cool: Het zijn echt heerlijke bankjes die niet alleen mega stabiel zijn maar ook comfortabel liggen en eenvoudig te verstellen zijn. De prijs is wel wat hoger maar wanneer je de prijs per kilogram vergelijkt zijn de Barbarian benches vaak juist goedkoper dan andere merken in dezelfde prijsklasse.

Je geeft niet aan welke Marbo bank je bedoelt maar volgens mij is er enkel de algemene belastbaarheid. Deze bankjes hebben namelijk geen aparte steunarm in de vlakke positie waardoor de vlakke positie zwaarder belastbaar zou zijn of iets dergelijks. Ik zou me echter sowieso niet blind staren op de belastbaarheid, aangezien vrijwel alle fatsoenlijke bankjes tegenwoordig wel 250 kg of meer aankunnen. Ook hanteren verschillende fabrikanten andere veiligheidsmarges en dergelijke, dus een echte vergelijking op basis van belastbaarheid is moeilijk om te maken. Je kunt beter op de constructie en het gewicht letten, aangezien dat een hoop zegt over de stabiliteit van een bank. Als je zwaar traint is het psychologisch ook prettiger als je op een solide en zware bank zit, dan op een wiebelend bankje.

De Marbo MH-serie is het goedkoopste maar ook wat dunner en lichter uitgevoerd. Leuk voor beginners of als je niet erg zwaar traint. De Marbo MS-serie is wat zwaarder uitgevoerd en is gezien de lage prijs zeker geen verkeerde keuze. Het gewicht is bij Marbo bankjes niet zo heel hoog maar de constructies zijn erg goed waardoor de bankjes toch goed stabiel zijn ondanks dat ze wat lichter zijn. Als je echter een beetje zwaar traint of vaak traint zou ik gewoon de Barbarian kiezen :)

Misschien kun je het beste gewoon een keer langskomen in onze showroom om alle banken te vergelijken, zodat je zeker weet dat je de juiste keuze maakt.

Bij het nieuwe model Power Cage hangt de optrekstang wat lager dan normaal dus dat zou voor jou mooi uitkomen :D Deze hangt zo'n 10 cm lager dan de bovenkant van de cage, dus op 210 cm hoogte.

Thanks voor de uitleg, duidelijk!

Ik ga vanavond even kijken bij iemand die een Barbarian bankje heeft staan,weliswaar niet de warrior variant maar de gewone. En ben deze week nog vrij dus als ie bevalt dan denk ik dat ik maar gewoon de stap naar Barbarian ga zetten. Zag dat de warrior’s nog op voorraad zijn, dus dat is fijn!

Laatst bewerkt:
  • #8.255
Thanks voor de uitleg, duidelijk! Naar de showroom komen is een redelijke wereldreis aangezien ik in limburg woon en momenteel geen auto heb.

Ik ga vanavond even kijken bij iemand die een Barbarian bankje heeft staan,weliswaar niet de warrior variant maar de gewone. En ben deze week nog vrij dus als ie bevalt dan denk ik dat ik maar gewoon de stap naar Barbarian ga zetten. Zag dat de warrior’s nog op voorraad zijn, dus dat is fijn!
Bedoel je dat je NIET in Limburg woont? Onze showroom ligt namelijk in Sittard :)

Bankje is binnen! En kolere wat is dat ding stevig :D Heb nu de Heavy Duty HD2 rack en het Barbarian Warrior bankje... wat mij betreft super combinatie.

• #8.258
Bankje is binnen! En kolere wat is dat ding stevig :D Heb nu de Heavy Duty HD2 rack en het Barbarian Warrior bankje... wat mij betreft super combinatie.
Mooi dat je toch voor de Barbarian bench hebt gekozen!

Leuk dat je nog even laat weten hoe het spul bevalt. Mocht je nog tijd vinden om een korte review te schrijven op onze webshop stel ik dat op prijs :)

Succes met je gains in ieder geval :flex:

Fitness seller, kunnen jullie mij vertellen wanneer de cambered bench bar weer leverbaar is?

• #8.260
Terug
Naar boven