AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.281
Is er al een datum gekend wanneer de langere spotters verkrijgbaar zullen zijn voor het Barbarian half rack? En aan welke prijs?

Heel tevreden over het half rack, maar langere spotters zouden welkom zijn. Ik heb nog de versie van 37cm. Toevallig geen korting om up te graden? :p
De langere spotters worden momenteel enkel nog bij het Barbarian Half Rack meegeleverd, deze zijn nog niet los verkrijgbaar. Het is nog niet bekend wanneer je deze los kunt bestellen maar zodra deze beschikbaar zijn zul je dat zien op de website (de foto's en beschrijving worden dan geüpdatet).

bb-half-rack.jpg

De langere spotters worden momenteel enkel nog bij het Barbarian Half Rack meegeleverd, deze zijn nog niet los verkrijgbaar. Het is nog niet bekend wanneer je deze los kunt bestellen maar zodra deze beschikbaar zijn zul je dat zien op de website (de foto's en beschrijving worden dan geüpdatet).

De nieuwe kleur (mat zwart) ziet er super uit :)

Ik heb nu een seated calf raise met 30 mm schijf houder. Verkopen jullie die 50 mm adapters ook los?

Ik ben ook van plan om deze/volgende week een lat pulley apparaat van barbarian te bestellen met schijf opname. Deze zal in eerste instantie met 30 mm zijn maar neem aan dat jullie ook hiervoor deze adapters los verkopen.

Wil namelijk in de toekomst naar 50 mm toe maar dat is voor nu een te grote investering in 1 keer.

• #8.285
Ik heb nu een seated calf raise met 30 mm schijf houder. Verkopen jullie die 50 mm adapters ook los?

Ik ben ook van plan om deze/volgende week een lat pulley apparaat van barbarian te bestellen met schijf opname. Deze zal in eerste instantie met 30 mm zijn maar neem aan dat jullie ook hiervoor deze adapters los verkopen.

Wil namelijk in de toekomst naar 50 mm toe maar dat is voor nu een te grote investering in 1 keer.
Jazeker, die kun je gewoon los bestellen:
Olympische Adapter 27 cm
[Link niet meer beschikbaar]

Controleer even welke lengte het beste geschikt is voor jouw toestel (zie de productbeschrijving van de adapters voor meer info). In de meeste gevallen is dat de 27 cm uitvoering.

FS; ik heb eens naar ATX spullen gezocht en dan vastgesteld dat er nog enkele interessante producten zijn die nog niet in de shop staan en al wel ergens in duitsland/UK te vinden zijn :p Ik heb het over deze dingen:

1) rope pull attachment, super voor battle ropes
atx-rope-pull-attach_3868_4.jpg

2) rings / rope hanger
atx-exr-rings-ropes-hanger_3866_1.jpg

3) powerbands
0020138-widerstandsband-atx-power-band-in-5-zugkraftstarken.jpg

4) hammer bar, ook geweldig als trap bar
CMDO3n3WoAAA5qZ.jpg

Als laatste nog een vraagje of voorstel; zou een multigrip chinup/pullup bar als optie op elk ATX rack er ooit komen? iets gelijkaardig als bij de barbarian/megatec halfracks. Dit zijn maar ideetjes voor jullie, ik heb nu helaas niet de plaats noch het budget voor deze prachtige equipment :D

Dit is het laatste dat ik vond; een barbell stand.
0016445-atx-barbell-stand-hantelstangen-stander-50-mm.jpg

hoe zit het met die deadliftbar met wat meer whip gelijk de Texas deadlift bar? Na de zomer ging er meer info van komen en aangezien er geen zomer geweest is ..... :D

• #8.289
@derpylift al deze onderdelen (en nog meer) zijn natuurlijk gewoon te bestellen, er staan nog verschillende accessoires niet in de webshops. Vrijwel alle ATX racks en rigs bestellingen zijn custom-made dus dan krijgen klanten van ons een lijst met alle mogelijke onderdelen. Heb je interesse in een rack of rig, dan kun je per e-mail contact met ons opnemen.

Een multi-grip chin-up staat al een hele tijd in de planning maar is nog niet specifiek ontwikkeld aangezien er nog nooit naar gevraagd is, kan uiteraard wel custom-made gemaakt worden.

Ik dacht dat de Hammer Bar al lang online stond, die hebben we namelijk op de FIBO in april al voor het eerst getoond :o ik zal deze vandaag even online zetten, mocht je die willen bestellen :)

@davidboogie wij hebben een tijdje geleden de ATX Sumo Bar gelanceerd, wellicht dat je die bedoelt. Dat is echter geen langere deadlift bar zoals de Texas Deadlift Bar. Of zoiets ook nog gaat komen is momenteel nog een twijfelgeval (dus dat zal sowieso pas volgend jaar zijn als het doorgaat)

Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een banner/vlag voor mijn garage gym. Op jullie site hebben jullie enkel 1 van ATX.

Toevallig geen plannen om dit assortiment uit te breiden? Ik heb vooral Barbarian Line materiaal dus ideaal zou zijn mocht ik ergens een banner op de kop kunnen tikken van dat merk. :)

Ik ben op zoek naar een banner/vlag voor mijn garage gym. Op jullie site hebben jullie enkel 1 van ATX.

Toevallig geen plannen om dit assortiment uit te breiden? Ik heb vooral Barbarian Line materiaal dus ideaal zou zijn mocht ik ergens een banner op de kop kunnen tikken van dat merk. :)

Ik dacht dat jij al je vlaggen bij de Large bestelde :P

• #8.293

We hebben inderdaad geen Barbarian Line of MegaTec banners en op dit moment ook geen plannen daarvoor. Mocht er echter meer interesse zijn is dat wel iets dat we zouden kunnen oppakken.

Zijn er nog anderen geïnteresseerd in banners van deze merken? Dus vergelijkbaar met de ATX Gym Banner.

• Like
Waarderingen: M.N
We hebben inderdaad geen Barbarian Line of MegaTec banners en op dit moment ook geen plannen daarvoor. Mocht er echter meer interesse zijn is dat wel iets dat we zouden kunnen oppakken.

Zijn er nog anderen geïnteresseerd in banners van deze merken? Dus vergelijkbaar met de ATX Gym Banner.

Ik heb wel interesse in een barbarian line banner.

In voor Barbarian Line banner

Denk dat iedereen die een rack (of ander materiaal) koopt van Barbarian Line er wel interesse in heeft, en het is sowieso 1 van de populairste merken bij Fitness Seller dus die banner moet er gewoon komen :P

@Fitness Seller : is het mogelijk om zo een banner op relatief korte termijn op te nemen in het assortiment als de interesse groot genoeg is? Denk dat die interesse er sowieso zal zijn...

• #8.300
In voor Barbarian Line banner
Denk dat iedereen die een rack (of ander materiaal) koopt van Barbarian Line er wel interesse in heeft, en het is sowieso 1 van de populairste merken bij Fitness Seller dus die banner moet er gewoon komen :P

Duimen!

Haha oké dan, ik zal er een aantal laten drukken :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven