Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Zoals ik hier al eens heb laten vallen, heb ik thuis het Barbarian Half Rack staan. Er zijn in totaal 6 ophangpinnen voor halterschijven voorzien. Ik vroeg me af hoeveel kg zo een ophangpin eigenlijk kan dragen. Op termijn zou ik namelijk overwegen om nog eens een volledig (uitgebreider) set olympische gewichten aan te schaffen. Dat is wel nog toekomstgericht :P

Momenteel hangt er +-40kg per ophangpin.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.304
Zoals ik hier al eens heb laten vallen, heb ik thuis het Barbarian Half Rack staan. Er zijn in totaal 6 ophangpinnen voor halterschijven voorzien. Ik vroeg me af hoeveel kg zo een ophangpin eigenlijk kan dragen. Op termijn zou ik namelijk overwegen om nog eens een volledig (uitgebreider) set olympische gewichten aan te schaffen. Dat is wel nog toekomstgericht :P

Momenteel hangt er +-40kg per ophangpin.
Maximaal 100 kg per ophangpin en verdeeld over alle pinnen maximaal 250 kg per kant.

Ik heb een rare vraag. Aan de achterkant van de hooks bij het Heavy Duty HD2 rack zit aan alle hooks midden links een klein rond gaatje. Ik vraag me nu al een poosje af wat daar het doel van is? Enig idee?

Laatst bewerkt:
  • #8.306
Ik heb een rare vraag. Aan de achterkant van de hooks bij het Heavy Duty HD2 rack zit aan alle hooks midden links een klein rond gaatje. Ik vraag me nu al een poosje af wat daar het doel van is? Enig idee?
Die hebben bij dit rack geen functie :) Met een extra pinnetje en extra gaatjes in de palen zou je de haken zo kunnen vastzetten.

Die hebben bij dit rack geen functie :) Met een extra pinnetje en extra gaatjes in de palen zou je de haken zo kunnen vastzetten.
Ah weer een mysterie opgelost! Ik wil over een poosje toch de J-hooks van barbarian bestellen maar anders zou zoiets zelf nog wel te fixen zijn :) Voor zover ik kan zien hebben de J-hooks geen gaatjes namelijk.

• #8.308
Ah weer een mysterie opgelost! Ik wil over een poosje toch de J-hooks van barbarian bestellen maar anders zou zoiets zelf nog wel te fixen zijn :) Voor zover ik kan zien hebben de J-hooks geen gaatjes namelijk.
Dat vastzetten van de J-hooks is niet nodig hoor. Bij onze ATX racks kon dat bijvoorbeeld wel maar we hebben gemerkt dat klanten die extra handeling alleen maar lastig vinden :)

Vanmorgen de Barbarian lat tower besteld. Mooie upgrade vanaf de wall pulley.

Wanneer is de Barbarian Multi Bench 2 weer op voorraad?

Ik zie dat jullie de goedkoopste bumperplates uit het assortiment halen. Komen hier nieuwe voor terug of zijn er dan alleen nog de duurdere bumberplates beschikbaar?

• #8.314
Ik zie dat jullie de goedkoopste bumperplates uit het assortiment halen. Komen hier nieuwe voor terug of zijn er dan alleen nog de duurdere bumberplates beschikbaar?
We hebben dit jaar al een aantal nieuwe Bumper Plates aan het assortiment toegevoegd, hier zie je alle uitvoeringen:
http://www.fitness-seller.nl/gewichten/halterschijven/50-mm-halterschijven/bumper-plates/

Er volgen voor het einde van het jaar nog twee nieuwe soorten bumper plates. Eén daarvan brengen we uit onder ATX en de andere is een goedkopere "ECO" uitvoering (zwart en gekleurd) onder ons IRONSPORTS merk.

• #8.315
Ik heb wel interesse in een barbarian line banner.
In voor Barbarian Line banner
Denk dat iedereen die een rack (of ander materiaal) koopt van Barbarian Line er wel interesse in heeft, en het is sowieso 1 van de populairste merken bij Fitness Seller dus die banner moet er gewoon komen :P

Duimen!
Ik hoop dat de Barbarian Line banner bevalt, vanaf volgende week verkrijgbaar!

ban-bb.jpg

Ik zit te kijken naar de verzendkosten maar 5,90 vind ik wel veel voor dit doek. Kan dit door de brievenbus?

Terug
Naar boven