AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.341
Komen de ATX dumbells nog terug, of komt hier een vervanger voor?

Nog aanraders om een set mee samen te stellen? Ben van plan elke maand 1 of 2 setjes dumbells aan te schaffen om zo rustig aan alles uit te bereiden.
Ben de stangen met schijven erop schuiven nu toch wel zat, die stang drukt zo lekker op je benen bij hoog gewicht incline of shoulder presses als je ze even neer zet.
Er komen dit jaar nog een aantal nieuwe dumbbell series, van rubber en polyurethaan. Plus ATX Monster Dumbbells tot 90 kg met een grip van 60 mm.

Onze dumbbells veranderen echter redelijk vaak van design en uitvoering, dus om telkens 1 of 2 setjes wil aanschaffen bestaat wel het risico dat een uitvoering opeens niet meer verkrijgbaar is :( Alleen de CHD dumbbells zijn eigenlijk al jaren hetzelfde maar daar staat ook een update voor gepland (waarschijnlijk volgend jaar pas).

De ATX specialty bars als ssb en multi grip hebben zwarte sleeves. Zit daar gewoon verf op of iets van kunstof? Ik gebruik gietijzeren schijven en vind het zonde als ik binnen mum van tijd op kaal metaal zou zitten....;)

• #8.343
De ATX specialty bars als ssb en multi grip hebben zwarte sleeves. Zit daar gewoon verf op of iets van kunstof? Ik gebruik gietijzeren schijven en vind het zonde als ik binnen mum van tijd op kaal metaal zou zitten....;)
Dat is gewoon metaal met zwarte poedercoating, dus je zult inderdaad slijtage gaan zien.

Als je een paar weken geduld hebt kun je wachten op de vernieuwde uitvoeringen van onze specialty bars, met verchroomde sleeves en markeringen op de bars :cool: (zie bijlage)

Edit: en 50 mm sleeves ;)

ATX-LH-FB5-UPDATE.jpg

Laatst bewerkt:
Oei dat ziet er mooi uit zeg. Ook toevallig een football bar of een multi grip/swissbar met allemaal schuine grepen?

• #8.345
  • #8.346
NIEUW

ATX Monster Dumbbells
atx-cmd.jpg

- 60 mm diameter stalen handgreep (gebaseerd op de Thomas Inch Dumbbell)
- Ideaal voor strongman en gripkracht training
- Massief staal met een hoogwaardige urethaan coating
- Verkrijgbaar in 50 kg, 60 kg, 70 kg, 80 kg en 90 kg

Speedfit loopbanden (zonder motor)

spt-1000c.jpg

- Motorloze aandrijving door de beweging en kracht van de gebruiker
- De loopervaring komt erg dicht in de buurt van echt hardlopen
- Perfect voor HIIT om snel en soepel te switchen tussen volle sprint en rustig lopen
- Geen stroomverbruik en vrijwel onderhoudsvrij

Wachten duurt lang...... maar mijn HD2 + lat komt er zo aan hoop ik. Nog tips voor het opzetten @Fitness Seller ?

• #8.348
Wachten duurt lang...... maar mijn HD2 + lat komt er zo aan hoop ik. Nog tips voor het opzetten @Fitness Seller ?
Huh, lang wachten? Het toestel is gewoon in voorraad, hoe lang moest je wachten dan?

De montage is vrij eenvoudig, het zijn niet zo heel veel bouten :) Kijk wel even of iemand je kan helpen, met z'n tweeën gaat het monteren namelijk een stuk makkelijker en sneller.

Nee, wachten duurt lang op de bezorger als je weet dat ie er aan komt met je pakket, jullie hebben super snel geregeld, woensdag de order en donderdag leveren.... sneller kan niet. Maar ik zit nu ongeduldig uit het raam te kijken naar een grote vrachtwagen die mij gaat verblijden :) Is het trouwens niet zo dat je er iets gewicht in moet leggen voordat je alles strak draait? Dacht dat ergens gelezen te hebben.

• #8.350
Nee, wachten duurt lang op de bezorger als je weet dat ie er aan komt met je pakket, jullie hebben super snel geregeld, woensdag de order en donderdag leveren.... sneller kan niet. Maar ik zit nu ongeduldig uit het raam te kijken naar een grote vrachtwagen die mij gaat verblijden :) Is het trouwens niet zo dat je er iets gewicht in moet leggen voordat je alles strak draait? Dacht dat ergens gelezen te hebben.
Oh zo haha :D

Nee normaal gesproken hoef je er geen gewicht in te leggen. Inderdaad wel eerst de moeren losjes op de bouten en nog niet helemaal aandraaien, totdat alle onderdelen op hun plek zitten. Dan kun je namelijk nog wat meer bewegen met onderdelen om te zorgen dat alles goed aansluit. Pas nadat alle onderdelen op hun plek zitten ga je één voor één (bij voorkeur kruislings) alle bouten aandraaien.

• Like
Waarderingen: 4me
:) zo, hij is binnen. Redelijk dicht bij huis afgeleverd dus daar mocht ik echt niet over klagen. En nu lekker in elkaar zetten, ben benieuwd hoe makkelijk dat is omdat ik alleen ben. Kunnen we er later een review over schrijven met alles er op en er aan. 3 2 1 Go!

Als je alleen bent, dan zijn de voorste poten een hel Echt ik heb mij daar helemaal kapot op staan te slopen om die goed te krijgen. En alleen doen is echt niet makkelijk, maar de aanhouder wint. Nu de lat nog.

108h9o5.png

Het is ook maar goed dat ik tegen de 100 kilo ben zodat ik de poten een beetje kon wringen, je krijgt de bouten er amper in en heb daar een half uur op verloren. Als je ook 65 kilo weegt en niet veel kracht hebt dan zweer ik dat de meeste mensen een vijl erbij zouden pakken.

Maar nu eerst een bakje pleur.

-----

Tja de lat.... beetje scheef maar wel lekker :) in de review ga ik wel wat puntjes meenemen die niet helemaal lekker zijn vanwege de handleiding. Zijn een paar tricky dingen die je tijd kunnen besparen. En uiteraard moet ik de boel nog even testen en wie weet wat er allemaal nog uit komt. Maar de eerste indruk is prima, top product, top levering, top Fitness seller.

5voc3m.png

Laatst bewerkt:
  • #8.355
Mooi dat je er tevreden mee bent! De prijs-kwaliteit is ook gewoon vrijwel onverslaanbaar.

Ik ben wel benieuwd naar wat je precies bedoelt met de poten die niet goed pasten, zet dat even in een mail naar onze klantenservice. Hetzelfde met de handleiding die volgens jou niet klopt (dat zou dan al 8 jaar lang niet zijn opgemerkt door ons of door andere klanten :o).

Opbouwen met twee personen is inderdaad geen overbodige luxe, zoals ik al aangaf werkt dat een stuk makkelijker en sneller.

Je foto's zijn overigens helaas niet zichtbaar :(

Edit: foto's doen het weer, ziet er goed uit! :flex:

Laatst bewerkt:
Wanneer is de Gladiator Monkey Chin-Up Bar weer op voorraad?

Ik heb een vraagje over de ATX monster dumbbells. http://www.fitness-seller.nl/atx-monster-dumbbells/
Weten jullie hoe de constructie in die bollen in elkaar zit? Zitten hier gewichten in die vast zitten aan het handvat of zit hier een losse massa in?

• #8.359
Ik heb een vraagje over de ATX monster dumbbells. http://www.fitness-seller.nl/atx-monster-dumbbells/
Weten jullie hoe de constructie in die bollen in elkaar zit? Zitten hier gewichten in die vast zitten aan het handvat of zit hier een losse massa in?
Zoals in de beschrijving:

Deze massief stalen halter is mechanisch verbonden en tot één geheel gelast

Geen losse vulling dus :flex: en de handgreep is van gelakt staal (zonder knurling), enkel de bollen zijn met urethaan gecoat.

Het is ook maar goed dat ik tegen de 100 kilo ben zodat ik de poten een beetje kon wringen, je krijgt de bouten er amper in en heb daar een half uur op verloren. Als je ook 65 kilo weegt en niet veel kracht hebt dan zweer ik dat de meeste mensen een vijl erbij zouden pakken.

Maar nu eerst een bakje pleur.

-----

Tja de lat.... beetje scheef maar wel lekker :) in de review ga ik wel wat puntjes meenemen die niet helemaal lekker zijn vanwege de handleiding. Zijn een paar tricky dingen die je tijd kunnen besparen. En uiteraard moet ik de boel nog even testen en wie weet wat er allemaal nog uit komt. Maar de eerste indruk is prima, top product, top levering, top Fitness seller.

5voc3m.png

Deze staat sinds kort ook bij strongman team Kempen, ik heb het zelf nog niet gebruikt maar daarjuist aan de anderen gevraagd wat ze ervan vinden en ze vinden het top :)

Terug
Naar boven