XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik hoop dat de Barbarian Line banner bevalt, vanaf volgende week verkrijgbaar!

ban-bb.jpg

Ziet er zeer goed uit. Zal mn volgende bestelling zijn.

Ook besteld 160x60

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.323
Bedankt voor de bestellingen! Maken jullie een foto van de banner als deze in jullie home gym hangt? :flex:

Prima, vanavond ook de Barbarian Lat pulley opbouwen

Hee FS,

Al idee wanneer de barbarian vlaggen verzonden kunnen worden? Op de site staat verwacht 14 oktober op voorraad te zijn, is dat nog steeds de planning?

• #8.328
Hee FS,

Al idee wanneer de barbarian vlaggen verzonden kunnen worden? Op de site staat verwacht 14 oktober op voorraad te zijn, is dat nog steeds de planning?
Ja als het goed is komen ze morgen binnen. Het ligt er aan hoe laat ze binnenkomen, anders worden ze pas na het weekend verzonden. Je krijgt natuurlijk per e-mail bericht zodra de bestelling verzonden is :)

Mijn bestelling van de vlag mag sowieso na het weekend verzonden worden omdat het bezorgd word op mijn werk. Staat ook in de opmerking. Ik weet niet of dat een probleem is bestelnummer: 100184050

• #8.330
Mijn bestelling van de vlag mag sowieso na het weekend verzonden worden omdat het bezorgd word op mijn werk. Staat ook in de opmerking. Ik weet niet of dat een probleem is bestelnummer: 100184050
Als je bestelling morgen verzonden wordt, wordt deze op maandag geleverd dus dat is geen probleem :)

En weer een bestelling binnen :) Heb de laatste tijd telkens gedonder met track en trace codes
die of niet, of veel te laat komen. En elke keer is dat binnen no-time door jullie opgelost! Super service :)

• #8.332
En weer een bestelling binnen :) Heb de laatste tijd telkens gedonder met track en trace codes
die of niet, of veel te laat komen. En elke keer is dat binnen no-time door jullie opgelost! Super service :)
Nice! :flex:

Had DPD of TransMission jou de Track & Trace niet gestuurd?

Nice! :flex:

Had DPD of TransMission jou de Track & Trace niet gestuurd?
Allebei. Vandaag kwam met DPD aan en ik heb tot nu toe geen mail gehad, het pakket was er al om 11:00. De vorige 2 waren via Transmission en daarbij kwam uiteindelijk wel een Track en Trace maar die kwam tegen het einde van de middag, toen ik het pakket dus al lang en breed ontvangen had. Was dus erg fijn dat jullie even naar de vervoerder hebben gebeld om te vragen hoelaat ze zouden komen.

• #8.334
Allebei. Vandaag kwam met DPD aan en ik heb tot nu toe geen mail gehad, het pakket was er al om 11:00. De vorige 2 waren via Transmission en daarbij kwam uiteindelijk wel een Track en Trace maar die kwam tegen het einde van de middag, toen ik het pakket dus al lang en breed ontvangen had. Was dus erg fijn dat jullie even naar de vervoerder hebben gebeld om te vragen hoelaat ze zouden komen.
Dat is wel opmerkelijk, normaal worden die e-mails met tijdsindicatie door de leverancier verzonden op het moment dat de zendingen van die dag zijn ingeboekt (vrij vroeg in de ochtend dus).

Fijn dat het toch nog is goedgekomen :)

Dat is wel opmerkelijk, normaal worden die e-mails met tijdsindicatie door de leverancier verzonden op het moment dat de zendingen van die dag zijn ingeboekt (vrij vroeg in de ochtend dus).

Fijn dat het toch nog is goedgekomen :)
Bij Transmission leek het op een vertraging, normaal krijg je 2 mails, eentje vlak na jullie verzendbevestiging waar in staat dat jullie de bestelling over hebben gedragen aan Transmission en dan de dag van bezorging dat ie die dag komt. Die twee mails kwamen toen in de namiddag vrijwel gelijktijdig. En die mails komen allebei van Transmission af.

Wat er nou vandaag met DPD aan de hand is weet ik ook niet, want daar heb ik nog niets van vernomen. Ach, van alles wat fout kan gaan is dit wel het minst erge, en zeker als het zo eenvoudig is op te lossen. Maar het is wel merkwaardig inderdaad.

• #8.336
Bij Transmission leek het op een vertraging, normaal krijg je 2 mails, eentje vlak na jullie verzendbevestiging waar in staat dat jullie de bestelling over hebben gedragen aan Transmission en dan de dag van bezorging dat ie die dag komt. Die twee mails kwamen toen in de namiddag vrijwel gelijktijdig. En die mails komen allebei van Transmission af.

Wat er nou vandaag met DPD aan de hand is weet ik ook niet, want daar heb ik nog niets van vernomen. Ach, van alles wat fout kan gaan is dit wel het minst erge, en zeker als het zo eenvoudig is op te lossen. Maar het is wel merkwaardig inderdaad.
In dat geval is het misschien een technische fout of iets dergelijks, een mailtje dat ergens is blijven hangen.

Zolang je de bestelling maar netjes hebt ontvangen is het gelukkig goedgekomen :)

• #8.337
Hey FS,

Ik heb mij Barbarian Power rack + Lat Pulley nu al een tijdje (is niet het nieuwste model), zeer tevreden van.
Zit echter al een tijdje met een vraag. Als ik de onderste vijzen van de pulley, die de pulley met het rack verbinden, volledig vastdraai dan lijkt het of de pulley wat van de grond zweeft. Heb deze dus niet volledig vastgezet. Maar is dit normaal of heb ik ergens iets verkeerd gedaan?

Alvast bedankt.

Mvg,
porro

• #8.339
Hey FS,

Ik heb mij Barbarian Power rack + Lat Pulley nu al een tijdje (is niet het nieuwste model), zeer tevreden van.
Zit echter al een tijdje met een vraag. Als ik de onderste vijzen van de pulley, die de pulley met het rack verbinden, volledig vastdraai dan lijkt het of de pulley wat van de grond zweeft. Heb deze dus niet volledig vastgezet. Maar is dit normaal of heb ik ergens iets verkeerd gedaan?

Alvast bedankt.

Mvg,
porro
Normaal is het niet, zowel het rack als de lat pulley attachment horen natuurlijk gewoon op de grond te staan :p Op basis van deze informatie kan ik helaas echter niet achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn. Misschien is er een onderdeel van de lat pulley scheef, misschien zitten de gaten in het rack verkeerd, misschien is je vloer scheef etc.

Maak eens alle bouten van de lat pulley los zodat het onderdeel op de vloer rust, plaats eventueel wat gewicht op de pulley zodat deze op de grond blijft. Draai vervolgens eerst de onderste bouten vast en daarna de rest. Mocht je nog steeds tegen hetzelfde probleem aanlopen, maak dan even wat foto's en stuur die per e-mail naar onze klantenservice. Je zou overigens ook de onderste gaten een klein beetje kunnen opboren als het slechts om een paar millimeter gaat.

Komen de ATX of Barbarian dumbells nog terug, of komt hier een vervanger voor?

Nog aanraders om een set mee samen te stellen? Ben van plan elke maand 1 of 2 setjes dumbells aan te schaffen om zo rustig aan alles uit te bereiden.
Ben de stangen met schijven erop schuiven nu toch wel zat, die stang drukt zo lekker op je benen bij hoog gewicht incline of shoulder presses als je ze even neer zet.

Terug
Naar boven