- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Ziet er zeer goed uit. Zal mn volgende bestelling zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De foto is voor mij niet zichtbaar helaas

Ja als het goed is komen ze morgen binnen. Het ligt er aan hoe laat ze binnenkomen, anders worden ze pas na het weekend verzonden. Je krijgt natuurlijk per e-mail bericht zodra de bestelling verzonden isHee FS,
Al idee wanneer de barbarian vlaggen verzonden kunnen worden? Op de site staat verwacht 14 oktober op voorraad te zijn, is dat nog steeds de planning?

Als je bestelling morgen verzonden wordt, wordt deze op maandag geleverd dus dat is geen probleemMijn bestelling van de vlag mag sowieso na het weekend verzonden worden omdat het bezorgd word op mijn werk. Staat ook in de opmerking. Ik weet niet of dat een probleem is bestelnummer: 100184050

Nice!En weer een bestelling binnenHeb de laatste tijd telkens gedonder met track en trace codes
die of niet, of veel te laat komen. En elke keer is dat binnen no-time door jullie opgelost! Super service![]()

Allebei. Vandaag kwam met DPD aan en ik heb tot nu toe geen mail gehad, het pakket was er al om 11:00. De vorige 2 waren via Transmission en daarbij kwam uiteindelijk wel een Track en Trace maar die kwam tegen het einde van de middag, toen ik het pakket dus al lang en breed ontvangen had. Was dus erg fijn dat jullie even naar de vervoerder hebben gebeld om te vragen hoelaat ze zouden komen.Nice!
Had DPD of TransMission jou de Track & Trace niet gestuurd?
Dat is wel opmerkelijk, normaal worden die e-mails met tijdsindicatie door de leverancier verzonden op het moment dat de zendingen van die dag zijn ingeboekt (vrij vroeg in de ochtend dus).Allebei. Vandaag kwam met DPD aan en ik heb tot nu toe geen mail gehad, het pakket was er al om 11:00. De vorige 2 waren via Transmission en daarbij kwam uiteindelijk wel een Track en Trace maar die kwam tegen het einde van de middag, toen ik het pakket dus al lang en breed ontvangen had. Was dus erg fijn dat jullie even naar de vervoerder hebben gebeld om te vragen hoelaat ze zouden komen.

Bij Transmission leek het op een vertraging, normaal krijg je 2 mails, eentje vlak na jullie verzendbevestiging waar in staat dat jullie de bestelling over hebben gedragen aan Transmission en dan de dag van bezorging dat ie die dag komt. Die twee mails kwamen toen in de namiddag vrijwel gelijktijdig. En die mails komen allebei van Transmission af.Dat is wel opmerkelijk, normaal worden die e-mails met tijdsindicatie door de leverancier verzonden op het moment dat de zendingen van die dag zijn ingeboekt (vrij vroeg in de ochtend dus).
Fijn dat het toch nog is goedgekomen![]()
In dat geval is het misschien een technische fout of iets dergelijks, een mailtje dat ergens is blijven hangen.Bij Transmission leek het op een vertraging, normaal krijg je 2 mails, eentje vlak na jullie verzendbevestiging waar in staat dat jullie de bestelling over hebben gedragen aan Transmission en dan de dag van bezorging dat ie die dag komt. Die twee mails kwamen toen in de namiddag vrijwel gelijktijdig. En die mails komen allebei van Transmission af.
Wat er nou vandaag met DPD aan de hand is weet ik ook niet, want daar heb ik nog niets van vernomen. Ach, van alles wat fout kan gaan is dit wel het minst erge, en zeker als het zo eenvoudig is op te lossen. Maar het is wel merkwaardig inderdaad.

Ons Bumper Plates aanbod is inmiddels bijgewerkt, check het volledige aanbod hier:Ik zie dat jullie de goedkoopste bumperplates uit het assortiment halen. Komen hier nieuwe voor terug of zijn er dan alleen nog de duurdere bumberplates beschikbaar?
Normaal is het niet, zowel het rack als de lat pulley attachment horen natuurlijk gewoon op de grond te staanHey FS,
Ik heb mij Barbarian Power rack + Lat Pulley nu al een tijdje (is niet het nieuwste model), zeer tevreden van.
Zit echter al een tijdje met een vraag. Als ik de onderste vijzen van de pulley, die de pulley met het rack verbinden, volledig vastdraai dan lijkt het of de pulley wat van de grond zweeft. Heb deze dus niet volledig vastgezet. Maar is dit normaal of heb ik ergens iets verkeerd gedaan?
Alvast bedankt.
Mvg,
porro
Op basis van deze informatie kan ik helaas echter niet achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn. Misschien is er een onderdeel van de lat pulley scheef, misschien zitten de gaten in het rack verkeerd, misschien is je vloer scheef etc.