AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hoi bedankt voor de snelle reacties!
Ik bedoel inderdaad de 30mm dumbbells met schroefdraad op het uiteinde. Ik vind het eigenlijk zonde om ook 30mm materiaal aan te schaffen maar die olympische dumbbells zijn ook wel erg lang

Ik heb 50 en 30 mm. Als het enkel voor wat dumbbells te maken is dan moet je niet zo veel investeren.

zou wel niet groter gaan dan schijven van 5kg. De 10 kg schijven maakt het weer onhandiger vind ik persoonlijk.

Hoe dik zijn de pinnen van dit item: Fortex Spotter Arms

Qua 60x60 zou dit best wel passen op mijn powertec :)

Beste fitness seller, zijn de ophangpinnen van de Iron force bpr37 ook los verkrijgbaar? Ik zou ze wellicht op mijn identieke bodysolid rack kunnen gebruiken voor extra.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.625
Beste fitness seller, zijn de ophangpinnen van de Iron force bpr37 ook los verkrijgbaar? Ik zou ze wellicht op mijn identieke bodysolid rack kunnen gebruiken voor extra.
Nee helaas, die zijn niet los verkrijgbaar :( Dat kun je beter navragen bij Body-Solid Nederland denk ik

Ok jammer dank je wel!

Ik heb thuis het modulaire opbergrek pro. Nu zie ik dat de flat tray maar 1 lengte is die net iets te lang is voor mij om er nog een tray naast te hangen. Zijn er plannen om deze tray ook in kortere maten aan te bieden net als bij het semi-pro opberg rek?

• #8.628
Ik heb thuis het modulaire opbergrek pro. Nu zie ik dat de flat tray maar 1 lengte is die net iets te lang is voor mij om er nog een tray naast te hangen. Zijn er plannen om deze tray ook in kortere maten aan te bieden net als bij het semi-pro opberg rek?
Nee bij het pro rack helaas niet, daar hebben we enkel één maat aflegschappen.

• #8.631
Capital sports amazor M rack

Goedemiddag,
In deze topic hadden jullie het erover dat er monster gym plade loaded in ontwikkeling is, is daar al iets meer over bekend?
Die is toevallig binnengekomen deze week en zal zeer binnenkort verkrijgbaar zijn (richtprijs €1799) :cool: De stackweight variant volgt in de zomer of herfst.

Foto's in de bijlage.

IMG_8563.JPG

IMG_8564.JPG

IMG_8565.JPG

• #8.635
Wel jammer dat er voor het MegaTec power rack geen front spotters beschikbaar zijn.. die van het half rack moeten toch wel passen op het power rack?
Die passen inderdaad wel maar die hebben we helaas niet los in het assortiment...

Zulke extra's momenteel enkel bij Fortex, Barbarian en ATX.

Ik heb een vraag over het Barbarian Multi Free-Stand-Rack, hoe makkelijk is verbindingsbalk te verwijderen ivm het opbergen van de steunen?

• #8.637
Ik heb een vraag over het Barbarian Multi Free-Stand-Rack, hoe makkelijk is verbindingsbalk te verwijderen ivm het opbergen van de steunen?
Check de laatste productfoto. Die pin losdraaien en naar buiten trekken en je kunt de verbindingsbalk breder, smaller of volledig eruit schuiven.

Ok duidelijk, ik dacht er misschien een stop ingebouwd zat om te voorkomen dat je hem er per ongeluk helemaal uit zou halen.

De riemen zijn nu nog steeds niet binnen en volgens jullie zouden ze 2 weken geleden al binnen zijn (hoopten jullie). Neem aan dat als er zoveel vertraging achter zit dat jullie dat van te voren ook wel wisten. Ze zijn nu ook al best wel lang niet verkrijgbaar waardoor ik niet zo'n heel goeie eerste indruk heb van jullie. Ik weet gelukkig wel dat jullie verder een goeie webshop hebben maar jammer van deze eerste indruk.

Is er al bekend wanneer ze nu binnen komen?

P.S. Dit is niet bedoeld als een hoop negatief commentaar maar wou dit wel even melden en nog na vragen. Desondanks dit ben ik nog steeds van plan om bij jullie te bestellen dus laten we hopen dat de bestelling verder allemaal keurig gaat verlopen :).

• #8.640
De riemen zijn nu nog steeds niet binnen en volgens jullie zouden ze 2 weken geleden al binnen zijn (hoopten jullie). Neem aan dat als er zoveel vertraging achter zit dat jullie dat van te voren ook wel wisten. Ze zijn nu ook al best wel lang niet verkrijgbaar waardoor ik niet zo'n heel goeie eerste indruk heb van jullie. Ik weet gelukkig wel dat jullie verder een goeie webshop hebben maar jammer van deze eerste indruk.

Is er al bekend wanneer ze nu binnen komen?

P.S. Dit is niet bedoeld als een hoop negatief commentaar maar wou dit wel even melden en nog na vragen. Desondanks dit ben ik nog steeds van plan om bij jullie te bestellen dus laten we hopen dat de bestelling verder allemaal keurig gaat verlopen :).
De IronForce riemen zijn inderdaad al een hele tijd uitverkocht en de nieuwe levering is helaas nog steeds niet binnen. De fabriek heeft de verwachte levertermijn al diverse keren niet gered. Er is nu toegezegd dat dit volgende week zal zijn maar dat blijft dus ook voor ons afwachten... :rolleyes:

Ik vind het jammer dat je zegt dat wij dit van te voren wisten. Wij vermelden juist bewust geen verwachte levertermijn bij deze riemen omdat deze in het verleden al eerder moeilijk leverbaar waren. Als een klant er echter specifiek naar vraagt, zoals hier op het forum, dan geven wij wel een indicatie op basis van wat door de fabriek wordt toegezegd. Als dat uiteindelijk niet klopt is dat voor ons net zo vervelend aangezien wij dan met een hoop teleurgestelde klanten zitten.

Als je al een riem hebt besteld en niet langer wil wachten mag je mij een privébericht sturen met je naam of bestelnummer, dan zal ik je bestelling direct annuleren en terugbetalen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven