MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Inmiddels is de Barbarian Multi Free-Stand-Rack weer op voorraad, maar nu twijfel ik of ik hem wel naar zolder kan krijgen. Het lijkt er op dat de rechtopstaande koker gelast zitten aan de poot, klopt dat? Dan is het een flink gevaarte om door een trapgat omhoog te tillen.
Dat is inderdaad een soort T-vorminge doos. De paal is op de voet gelast maar de andere uiteinden van de voet zijn wel gedemonteerd. Dat zou dus gemakkelijk door een trapgat moeten passen :)
 
Inmiddels is de Barbarian Multi Free-Stand-Rack weer op voorraad, maar nu twijfel ik of ik hem wel naar zolder kan krijgen. Het lijkt er op dat de rechtopstaande koker gelast zitten aan de poot, klopt dat? Dan is het een flink gevaarte om door een trapgat omhoog te tillen.

Dit zijn de afmetingen , volgens de site van fitness seller, per haltersteun (BxDxH): 73 x 105 x 186 cm. Dus dat zou makkelijk door je trapgat moeten passen.
 
Dat is inderdaad een soort T-vorminge doos. De paal is op de voet gelast maar de andere uiteinden van de voet zijn wel gedemonteerd. Dat zou dus gemakkelijk door een trapgat moeten passen :)

Als ik nu nog een keer goed naar de foto's kijk zie ik inderdaad dat de uiteinden vast geschroefd moeten worden, dus dan is het geen probleem.

Dit zijn de afmetingen , volgens de site van fitness seller, per haltersteun (BxDxH): 73 x 105 x 186 cm. Dus dat zou makkelijk door je trapgat moeten passen.

In principe zou het (net) moeten passen, maar alle muren zijn net gestuct en de trap is net geverfd dus is het wel zo fijn als er wat meer marge is.
 
Fitness Seller
Zijn er reserve onderdelen verkrijgbaar voor het Megatec half rack?
 
Fitness Seller
Zijn er reserve onderdelen verkrijgbaar voor het Megatec half rack?

Ja hoor! De meeste onderdelen zijn ook los te verkrijgen. Neem even contact op met onze klantenservice over welke onderdelen je nodig hebt, zij kunnen dit voor je nakijken.
 
In principe zou het (net) moeten passen, maar alle muren zijn net gestuct en de trap is net geverfd dus is het wel zo fijn als er wat meer marge is.

Dat kan ik begrijpen.
 
Ik heb de HD1 zonder lat pulley. Is deze los te bestellen om op mijn HD1 te monteren?
Gaten zitten er namelijk ;)
 
Ik heb de HD1 zonder lat pulley. Is deze los te bestellen om op mijn HD1 te monteren?
Gaten zitten er namelijk ;)
Ja dat kan, dat kun je via e-mail aanvragen bij onze klantenservice (de losse pulley is niet via de webshop te bestellen)
 
Is er iets mis met jullie website?
Ik geraak er niet meer op.
 
Vreemd, hier niet.
Welke browser gebruik je?
Bij Google Chrome kreeg ik eerst de melding dat de site niet meer tot het https domein behoort en dus niet meer veilig is. Nu krijg ik gewoon een "404 Not found" melding.???

edit: Met Firefox trouwens hetzelfde resultaat.
 
Vreemd: Chrome op Windows 7 werkt het wel, maar op Windows 10 niet.
 
Vreemd, hier niet.
Welke browser gebruik je?
Bij Google Chrome kreeg ik eerst de melding dat de site niet meer tot het https domein behoort en dus niet meer veilig is. Nu krijg ik gewoon een "404 Not found" melding.???

edit: Met Firefox trouwens hetzelfde resultaat.

Ik gebruik ook Chrome op mijn telefoon.
 
Ik gebruik ook Chrome op mijn telefoon.
Chrome op de telefoon doet het ook niet. (Galaxy S5, alle updates)

Wat wel werkt:
Chrome: Windows 7
FireFox: Windows 7

Wat niet werkt:
Chrome: Windows 10, Android 6.0.1
Firefox: Windows 10, Android 6.0.1
 
Laatst bewerkt:
Chrome op de telefoon doet het ook niet. (Galaxy S5, alle updates)

Wat wel werkt:
Chrome: Windows 7
FireFox: Windows 7

Wat niet werkt:
Chrome: Windows 10, Android 6.0.1
Firefox: Windows 10, Android 6.0.1

Heel vreemd. Ik heb helemaal nergens last van.
 
Hebt jij ad-blockers of iets dergelijks draaien?
 
Ik kom er ook niet op, met geen enkele combinatie van browser en OS.
 
De website lijkt inderdaad niet te werken voor een aantal bezoekers. Wij proberen te achterhalen wat er aan de hand is, wellicht een DNS probleem (aangezien slechts een beperkt aantal bezoekers er last van heeft). Hopelijk kan het snel worden opgelost.

Kunnen diegenen die gisteren een foutmelding kregen de website inmiddels wel weer bezoeken?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven