Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Dat moet ik eens goed bekijken. Op de Windows 7 PC staat die aan maar de Windows 10 zou dat wel eens anders kunnen zijn.

Ik kom wel op de site als ik met mijn mobiel op 4G ga ipv wifi. Zodra ik op wifi ga (ziggo) krijg ik een melding dat de website onveilig is. Op mijn ipad krijg ik de volgende melding:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Ook als ik mijn dns settings aanpas naar 8.8.8.8 krijg ik bovenstaande melding. Het lijkt erop dat alles vanaf wat vanaf een bepaalde range komt (ziggo wellicht?) geblocked wordt.

Laatst bewerkt:
Dan ben ik dus niet de enige met problemen om op de site te geraken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.684
Bedankt voor de info frank84, ik hoop dat de technische jongens zo snel mogelijk hebben uitgevonden wat er aan de hand is.

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.www.fitness-seller.nl

Browser = Chrome

• #8.687
Bedankt allemaal. We hadden al vastgesteld dat niet iedereen last heeft van dit probleem, zie enkele posts terug. Vandaar mogelijk een probleem met de DNS server.

We doen ons best om de oorzaak te vinden en dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Beste Fitness seller
Ik heb de Iron force BF12 utility bench en vraag me af of deze niet tegen de onderste dwarsbalk van de Powerline ppr200x en Heavy Duty HD1 powerracks botst met bijvoorbeeld bankdrukken.

• #8.690
Beste Fitness seller
Ik heb de Iron force BF12 utility bench en vraag me af of deze niet tegen de onderste dwarsbalk van de Powerline ppr200x en Heavy Duty HD1 powerracks botst met bijvoorbeeld bankdrukken.
Bij de BF12 beweegt de zitting mee naar achteren dus heb je hier sowieso al vrijwel geen last van in de incline posities. Daarnaast zijn deze dwarsbalken bij al onze modellen power racks naar achteren verzet voor extra ruimte voor een bankje. Je kunt het bankje ook altijd nog eroverheen tillen als dat nodig zou zijn.

Als je helemaal geen dwarsbalk wil kun je een open model rack zoeken (zoals de ATX 230-M) maar die moet je meestal wel aan de grond verankeren.

Top bedankt op de foto van de Powerline zie je dat niet zo goed

Zijn de Heavy duty hd1 en Powerline powerracks vergelijkbaar qua kwaliteit?

• #8.696
Zijn de Heavy duty hd1 en Powerline powerracks vergelijkbaar qua kwaliteit?
Nee de HD-1 is een andere klasse, vergelijk de specificaties op onze website maar even :) Plus die heeft nog dip bars, een multi-grip optrekstang en een extra paar haken.

Ik zou de Powerline niet eens overwegen voor deze prijs (terwijl wij al een stuk goedkoper zijn dan andere aanbieders). Dit basic rack was eerst stukken goedkoper en toen best interssant gezien de lage prijs. Maar vanuit Body-Solid is de prijs drastisch gestegen. Ik denk ook niet dat we deze nog heel lang zullen blijven aanbieden.

• #8.698
Hallo Fs,

Is er al iets bekend wanneer dit apparaat verkrijgbaar is, ben klaar met me zolder verbouwen :flex:
Het Barbarian Smith Cable Rack staat nu online op de website en is per direct leverbaar! :cool:

bbp-sdpr-pl-30-detail03.jpg

• #8.700
Terug
Naar boven