- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom er gewoon op...Bedankt voor de info frank84, ik hoop dat de technische jongens zo snel mogelijk hebben uitgevonden wat er aan de hand is.
Bij de BF12 beweegt de zitting mee naar achteren dus heb je hier sowieso al vrijwel geen last van in de incline posities. Daarnaast zijn deze dwarsbalken bij al onze modellen power racks naar achteren verzet voor extra ruimte voor een bankje. Je kunt het bankje ook altijd nog eroverheen tillen als dat nodig zou zijn.Beste Fitness seller
Ik heb de Iron force BF12 utility bench en vraag me af of deze niet tegen de onderste dwarsbalk van de Powerline ppr200x en Heavy Duty HD1 powerracks botst met bijvoorbeeld bankdrukken.
Die is toevallig binnengekomen deze week en zal zeer binnenkort verkrijgbaar zijn (richtprijs €1799)De stackweight variant volgt in de zomer of herfst.
Foto's in de bijlage.

Vandaag binnengekomen, zal waarschijnlijk voor vrijdag op de website staanHallo Fs,
Is er al iets bekend wanneer dit apparaat verkrijgbaar is, ben klaar met me zolder verbouwen![]()
Nee de HD-1 is een andere klasse, vergelijk de specificaties op onze website maar evenZijn de Heavy duty hd1 en Powerline powerracks vergelijkbaar qua kwaliteit?
Plus die heeft nog dip bars, een multi-grip optrekstang en een extra paar haken.Het Barbarian Smith Cable Rack staat nu online op de website en is per direct leverbaar!Hallo Fs,
Is er al iets bekend wanneer dit apparaat verkrijgbaar is, ben klaar met me zolder verbouwen![]()

Cool, bedankt voor de bestelling. Ik ben zeer benieuwd wat je ervan vindt!Vandaag besteld! Zal een foto plaatsen als die thuis staat![]()