Mudita
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
De IronForce riemen zijn inderdaad al een hele tijd uitverkocht en de nieuwe levering is helaas nog steeds niet binnen. De fabriek heeft de verwachte levertermijn al diverse keren niet gered. Er is nu toegezegd dat dit volgende week zal zijn maar dat blijft dus ook voor ons afwachten...
Ik vind het jammer dat je zegt dat wij dit van te voren wisten. Wij vermelden juist bewust geen verwachte levertermijn bij deze riemen omdat deze in het verleden al eerder moeilijk leverbaar waren. Als een klant er echter specifiek naar vraagt, zoals hier op het forum, dan geven wij wel een indicatie op basis van wat door de fabriek wordt toegezegd. Als dat uiteindelijk niet klopt is dat voor ons net zo vervelend aangezien wij dan met een hoop teleurgestelde klanten zitten.
Als je al een riem hebt besteld en niet langer wil wachten mag je mij een privébericht sturen met je naam of bestelnummer, dan zal ik je bestelling direct annuleren en terugbetalen.
Mijn excuses dan voor mijn oordeel, hier was ik niet bekend mee. Ik snap het volledig dat zo iets voor jullie ook erg vervelend kan zijn. Nou kan ik misschien niet gelijk hebben maar is het dan niet juist verstandiger om i.p.v. een indicatie te geven het niet te vertellen of erbij melden dat het vaak uitloopt met deze fabriek?
Zoals ik al zei zal ik nog steeds gewoon deze riem bij jullie bestellen. Als hij in ieder geval wel nog steeds gewoon binnenkomt
?

? Dat is wel een paar uurtjes opbouwen. Veel plezier en gains ervan hopelijk!
waren het maar 1 of 2 bouten die ontbraken of meerdere? Aangezien die normaal in plastic ingesealed erbij horen te zitten.