Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De IronForce riemen zijn inderdaad al een hele tijd uitverkocht en de nieuwe levering is helaas nog steeds niet binnen. De fabriek heeft de verwachte levertermijn al diverse keren niet gered. Er is nu toegezegd dat dit volgende week zal zijn maar dat blijft dus ook voor ons afwachten... :rolleyes:

Ik vind het jammer dat je zegt dat wij dit van te voren wisten. Wij vermelden juist bewust geen verwachte levertermijn bij deze riemen omdat deze in het verleden al eerder moeilijk leverbaar waren. Als een klant er echter specifiek naar vraagt, zoals hier op het forum, dan geven wij wel een indicatie op basis van wat door de fabriek wordt toegezegd. Als dat uiteindelijk niet klopt is dat voor ons net zo vervelend aangezien wij dan met een hoop teleurgestelde klanten zitten.

Als je al een riem hebt besteld en niet langer wil wachten mag je mij een privébericht sturen met je naam of bestelnummer, dan zal ik je bestelling direct annuleren en terugbetalen.

Mijn excuses dan voor mijn oordeel, hier was ik niet bekend mee. Ik snap het volledig dat zo iets voor jullie ook erg vervelend kan zijn. Nou kan ik misschien niet gelijk hebben maar is het dan niet juist verstandiger om i.p.v. een indicatie te geven het niet te vertellen of erbij melden dat het vaak uitloopt met deze fabriek?

Zoals ik al zei zal ik nog steeds gewoon deze riem bij jullie bestellen. Als hij in ieder geval wel nog steeds gewoon binnenkomt :D?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.642
Die komen sowieso weer binnen, hopelijk eind volgende week als het meezit ;-)

Vanmorgen mijn levering ontvangen. Het was zeer goed verpakt. :ty:

- megatec half rack
- megatec lat pulley
- barbarian leg press
- cable cross
- bicep curl bankje
En diverse schijven en grepen.

Sow halve vrachtwagen vol:P? Dat is wel een paar uurtjes opbouwen. Veel plezier en gains ervan hopelijk!

- megatec half rack
- megatec lat pulley
- barbarian leg press
- cable cross
- bicep curl bankje
En diverse schijven en grepen.

Sow halve vrachtwagen vol:P? Dat is wel een paar uurtjes opbouwen. Veel plezier en gains ervan hopelijk!

Het waren 2 pallets. Bij elkaar was het 1000+kg. Ik ga het deze week opbouwen. Eerst nog even het vloertje leggen.

• #8.648
Heel vet! Benieuwd naar de foto's! :flex:

@Fitness Seller

Waarmee raden jullie aan om de bewegende delen van de marbo cable cross te smeren?

@Fitness Seller
Ik heb zojuist mijn megatec lat pulley in elkaar gezet. Alleen niet alle bouten zaten erbij. En de handleiding zat er ook niet bij. Kom dit vaker voor?

• #8.656
@Fitness Seller
Ik heb zojuist mijn megatec lat pulley in elkaar gezet. Alleen niet alle bouten zaten erbij. En de handleiding zat er ook niet bij. Kom dit vaker voor?
Nee niet specifiek bij één toestel maar het komt zo nu en dan wel eens voor dat er wat bouten of moeren missen bij een toestel, ongeacht het merk.

Handleidingen kun je downloaden op de website of opvragen bij de klantenservice. Je zult dan ook even moeten mailen naar de klantenservice betreffende de ontbrekende bouten. Vermeld dan de exacte naam en nummers van de bouten zoals aangegeven in de handleiding.

Nee niet specifiek bij één toestel maar het komt zo nu en dan wel eens voor dat er wat bouten of moeren missen bij een toestel, ongeacht het merk.

Handleidingen kun je downloaden op de website of opvragen bij de klantenservice. Je zult dan ook even moeten mailen naar de klantenservice betreffende de ontbrekende bouten. Vermeld dan de exacte naam en nummers van de bouten zoals aangegeven in de handleiding.

Ik had het al opgelost. Ik heb de ontbrekende bouten bij de bouwmarkt gehaald. En de handleiding heb ik gedownload.

• #8.658
Ik had het al opgelost. Ik heb de ontbrekende bouten bij de bouwmarkt gehaald. En de handleiding heb ik gedownload.
Dat kan natuurlijk ook ;) waren het maar 1 of 2 bouten die ontbraken of meerdere? Aangezien die normaal in plastic ingesealed erbij horen te zitten.

Toestel is nu verder dus compleet en in orde?

Dat kan natuurlijk ook ;) waren het maar 1 of 2 bouten die ontbraken of meerdere? Aangezien die normaal in plastic ingesealed erbij horen te zitten.

Toestel is nu verder dus compleet en in orde?

Ik miste de 4 bouten waarmee je de geleiders vastzet. Dat moesten 4 M12 bouten zijn. Maar bij mij zaten er 4 M10 bouten in. En ik miste 1 M10 bout om een katrol vast te zetten.

Dus na een ritje naar de bouwmarkt, is hij nu helemaal compleet. En werkt hij perfect.

Dat durf ik niet te zeggen, mag je even voor mailen naar onze klantenservice :)

Inmiddels is de Barbarian Multi Free-Stand-Rack weer op voorraad, maar nu twijfel ik of ik hem wel naar zolder kan krijgen. Het lijkt er op dat de rechtopstaande koker gelast zitten aan de poot, klopt dat? Dan is het een flink gevaarte om door een trapgat omhoog te tillen.

Terug
Naar boven