XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.841
Ja ongelofelijk en erbarmelijk slechte service heeft die DPD :roflol:
Nu niet overdrijven alleen omdat jij een slechte ervaring hebt ;)

DPD bezorgt wekelijks honderden pakketten voor ons en de klachten zijn op één hand te tellen. Als de service zo slecht zou zijn zouden wij wel overstappen.

@Fitness Seller , niets ten nadele van jullie, maar ik vind DPD ook de slechtste pakketdienst, klagen daarover bij de winkelier doe ik niet meer. In het verleden vaak gedaan, maar telkens was het antwoord, dat er maar heel weinig klachten waren over DPD en dat men pas wilde gaan nadenken over een ander bedrijf als er meer en stelselmatig klachten kwamen.

Wat betreft DPD, zolang je de klantenservice niet nodig hebt gaat alles prima, maar de klantenservice is naar mijn ervaring ook echt compleet klote. Ik probeer meestal mijn bestellingen bij Fitnesseller zo te plannen dat ik ook zware dingen nodig heb en dus mijn bestelling altijd met Transmission komt. Want die doen hun werk dus echt helemaal fantastisch goed.

DHL is pas echt een train wreck. Ik koop pertinent niks bij winkels die alleen DHL bieden.

• #8.844
@Fitness Seller , niets ten nadele van jullie, maar ik vind DPD ook de slechtste pakketdienst, klagen daarover bij de winkelier doe ik niet meer. In het verleden vaak gedaan, maar telkens was het antwoord, dat er maar heel weinig klachten waren over DPD en dat men pas wilde gaan nadenken over een ander bedrijf als er meer en stelselmatig klachten kwamen.
Wij hebben in het verleden met GLS en PostNL samengewerkt maar daarbij waren er aanzienlijk meer problemen met leveringen dan nu bij DPD (zeker met de zwaardere pakketten die wij voornamelijk verzenden).

Als er veel problemen zouden zijn met leveringen van DPD zouden wij wel alweer zijn overgestapt, zoals wij in het verleden al twee keer hebben gedaan. Maar zoals gezegd gaat het goed met honderden pakketten per week :)

Persoonlijk heb ik met het ontvangen van pakketjes vooral slechte ervaringen gehad met DHL en Selektvracht. Er zullen bij elke pakketdienst dingen fout gaan.

Laatst bewerkt:
Ik ben dan weer fan van DPD, amper tot geen problemen mee gehad. PostNL daarentegen..

Wij gebruiken ook dpd op het werk. Het enige wat heel irritant is. Is dat de chauffeur altijd haast heb.

Goeiemorgen, dpd heeft daarnet mijn pakketje geleverd. Bedankt Fitness sneller om er een zaterdaglevering van te maken.

Deze namiddag meteen de tbar row uitproberen tijdens rugtraining :)

• #8.848
Is de Barbarian Wall Pulley ook geschikt om te monteren tegen een gips muur? Met name als ik zware zittende rows doe met mijn voeten tegen het apparaat, vraag ik me af of de druk op de muur niet te groot wordt.

• #8.850
Is de Barbarian Wall Pulley ook geschikt om te monteren tegen een gips muur? Met name als ik zware zittende rows doe met mijn voeten tegen het apparaat, vraag ik me af of de druk op de muur niet te groot wordt.
Over zulke vragen kun je je beter laten adviseren bij de lokale bouwmarkt of iets dergelijks. Zorg dat je dan goed uitlegt wat de toepassing is die je voor ogen hebt, want een pulley waarmee je tientallen kilo's gaat tillen is wat anders dan bijvoorbeeld een kastje ophangen.

Het lijkt mij in ieder geval niet verstandig met een gipswand. Misschien lopen er houten balken achter de gipswand waaraan je het toestel kunt bevestigen, dat zou al een stuk stabieler zijn. En anders zorgen voor een hele goede drukverdeling achter de wand.

Hoi,

Kan je op de Barbarian Power Cage ook ophangpennen bevestigen om halterschijven op te bergen zoals bij de half rack?

• #8.852
Hoi,

Kan je op de Barbarian Power Cage ook ophangpennen bevestigen om halterschijven op te bergen zoals bij de half rack?
Nee hier verkopen we geen losse pinnen voor. Je kunt wel de pinnen van ATX kopen maar dan dien je zelf de gaten in het rack te boren.

Goeiemorgen, dpd heeft daarnet mijn pakketje geleverd. Bedankt Fitness sneller om er een zaterdaglevering van te maken.

Deze namiddag meteen de tbar row uitproberen tijdens rugtraining :)

Mooi, laat zeker even weten hoe het accessoire bevalt!

Gisteren (niet zaterdag :)) heb ik de 'barbarian t-bar row option' uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat het me heel goed bevallen is. Het voelt allemaal stevig aan en ik ben blij dat ik een nieuwe oefening toe kan voegen aan mijn rugtraining :cool:

Nee hier verkopen we geen losse pinnen voor. Je kunt wel de pinnen van ATX kopen maar dan dien je zelf de gaten in het rack te boren.
oki tnx, hebben jullie de power- en halfrack opgesteld in de showroom? Wil as zaterdag komen kijken maar wil niet 200 km voor niks rijden.

• #8.855
oki tnx, hebben jullie de power- en halfrack opgesteld in de showroom? Wil as zaterdag komen kijken maar wil niet 200 km voor niks rijden.
De Barbarian Power Cage (vorige model) en de Barbarian Smith Machine staan opgesteld. De Smith heeft hetzelfde frame als het Half Rack dus die kun je wel met elkaar vergelijken.

De atx ram bar is alweer uit verkocht. :treuren:
Welke andere barbell raden jullie aan? Hij moet wel geschikt zijn voor powerliften.

Kan je met de barbarian pec fly accesoires ook de reverse pec fly/achterkant schouders trainen?

• #8.859
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee daar is dit accessoire niet voor bedoeld, die beweging zal niet goed gaan met de scharnierende handvatten.

Ik had eerder in deze topic gelezen dat er het een en ander gaat veranderen in het Barbarian Line assortiment. Krijgt de Pec fly misschien ook nog een update? Kan je misschien al iets verklappen over wat er in het assortiment gaat veranderen en waarom? Gewoon erg nieuwsgierig :).

Terug
Naar boven