Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Ik had eerder in deze topic gelezen dat er het een en ander gaat veranderen in het Barbarian Line assortiment. Krijgt de Pec fly misschien ook nog een update? Kan je misschien al iets verklappen over wat er in het assortiment gaat veranderen en waarom? Gewoon erg nieuwsgierig :).
Dan moet dan wel al een oud bericht zijn geweest want de updates aan Barbarian Line en ATX toestellen zijn al sinds vorig jaar bezig hoor. Diverse toestellen zijn geüpdatet en er zijn zelfs al een paar nieuwe Barbarian Line en ATX toestellen en accessoires uitgebracht. Onze ingenieur is echter continu bezig met het doorontwikkelen van onze productlijnen en het ontwikkelen van nieuwe producten.

De multi bench accessoires krijgen voorlopig geen update, die bevallen prima zo. Maar als je tips of verzoeken hebt kun je dat natuurlijk altijd doorgeven.
 
Dan moet dan wel al een oud bericht zijn geweest want de updates aan Barbarian Line en ATX toestellen zijn al sinds vorig jaar bezig hoor.

In Topic nr. 8745 op 14 mei 2017 werd er gezegd 'Er komt sowieso nog veel nieuws in de Barbarian serie'. Dus redelijk recent naar mijn mening. Vandaar mijn vorige vraag ;).
 
Dan moet dan wel al een oud bericht zijn geweest want de updates aan Barbarian Line en ATX toestellen zijn al sinds vorig jaar bezig hoor. Diverse toestellen zijn geüpdatet en er zijn zelfs al een paar nieuwe Barbarian Line en ATX toestellen en accessoires uitgebracht. Onze ingenieur is echter continu bezig met het doorontwikkelen van onze productlijnen en het ontwikkelen van nieuwe producten.

De multi bench accessoires krijgen voorlopig geen update, die bevallen prima zo. Maar als je tips of verzoeken hebt kun je dat natuurlijk altijd doorgeven.
Misschien een CAM instellingsmogelijkheid voor de Pec Fly om de beginpositie van de hefarmen in te stellen? Ik heb de Pec Fly al in jullie showroom uitgeprobeerd en was erg onder de indruk van de kwaliteit. :thumb:. Alleen ondanks de mogelijkheid tot een hoogte instelling van de Pec fly als geheel moet ik mijn schouders/ arm te diep in abductie brengen wat niet gaat met mijn bewegingsbeperking. Misschien nog tips/ oplossingen waardoor ik toch nog kan overwegen om hem te kopen? Ps. ik had al toen geprobeerd om met een romprotatie de hefarmen 1 voor 1 te pakken maar deze methode was niet optimaal. Alvast bedankt!

Daarintegen heeft jullie Marbo MH-L103 wel een optimale beginpositie en voelde hij goed aan toen ik hem ook probeerde in jullie showroom. Alleen jammer dat de kwaliteit, en misschien ook de duurzaamheid, een stuk minder is dan de Barbarian.
 
Laatst bewerkt:
Ja er zijn de afgelopen weken diverse Barbarian Line en ATX toestellen geüpdatet en nieuwe toestellen bij gekomen. Dat proces loopt continu door. MegaTec zullen we in de loop van volgend jaar waarschijnlijk ook weer een kleine update geven.

Voor Barbarian kan ik wel verklappen dat er nog safety straps en een mono lift optie in de planning staan, dat zijn wel een leuke accessoires voor iedereen met een Barbarian Power Cage :flex:

Bedankt voor de tip maar dat is waarschijnlijk geen optie. Het is "slechts" een accessoire voor een multi bench en geen volwaardig toestel, zoals bij al deze accessoires zijn de verstelmogelijkheden beperkt. Met zulke aanpassingen zou het accessoire een stuk duurder worden, terwijl het nu voor 95% van de gebruikers prima werkt.

Ik zal het in ieder geval eens doorgeven aan de ingenieur :)
 
Laatst bewerkt:
NIEUW

19780561_1163815167058422_39596705186468732_o.jpg


Barbarian Sissy Squat

Eindelijk is er een solide Sissy Squat die volledig verstelbaar is én die hoogwaardig is afgewerkt!

- Zware uitvoering, geschikt voor gebruik in sportscholen
- Verstelbare beenkussen
- Verstelbare voetrollen
- Lasergegraveerde nummering
- Dikke rubbervoeten voor extra stabiliteit
- Transportwieltjes en handgreep
 
  • Like
Waarderingen: M.N
NIEUW

19780561_1163815167058422_39596705186468732_o.jpg


Barbarian Sissy Squat

Eindelijk is er een solide Sissy Squat die volledig verstelbaar is én die hoogwaardig is afgewerkt!

- Zware uitvoering, geschikt voor gebruik in sportscholen
- Verstelbare beenkussen
- Verstelbare voetrollen
- Lasergegraveerde nummering
- Dikke rubbervoeten voor extra stabiliteit
- Transportwieltjes en handgreep

Dat ziet er wel goed uit. Ik vind hem alleen een beetje prijzig.
 
Dat ziet er wel goed uit. Ik vind hem alleen een beetje prijzig.
Die reactie had ik hier wel al verwacht maar ik denk dat je je verkijkt op de productfoto's, dit is echt een zware uitvoering die vooral is gericht op sportscholen. Deze sissy squat weegt bijvoorbeeld 40 kg, dat is dus meer dan de Barbarian Multi Bench bijvoorbeeld. De afwerking is ook erg hoogwaardig en er zit veel werk in de productie. De prijs is in verhouding vrij scherp hoor, net zoals de andere Barbarian toestellen :)

Wij willen wel nog een simpelere en goedkopere MegaTec Sissy Squat maken, die zal interessanter zijn voor thuisgebruikers (maar dat zal waarschijnlijk pas volgend jaar gebeuren...).
 
Die reactie had ik hier wel al verwacht maar ik denk dat je je verkijkt op de productfoto's, dit is echt een zware uitvoering die vooral is gericht op sportscholen. Deze sissy squat weegt bijvoorbeeld 40 kg, dat is dus meer dan de Barbarian Multi Bench bijvoorbeeld. De afwerking is ook erg hoogwaardig en er zit veel werk in de productie. De prijs is in verhouding vrij scherp hoor, net zoals de andere Barbarian toestellen :)

Wij willen wel nog een simpelere en goedkopere MegaTec Sissy Squat maken, die zal interessanter zijn voor thuisgebruikers (maar dat zal waarschijnlijk pas volgend jaar gebeuren...).

Barbarian is ook echt super kwaliteit. Heb zelf de leg press/hack squat thuis staan.

Voor in een (echte) sportschool is de Sissy Squat zeker een aanrader, en dan valt de prijs inderdaad mee.

Maar voor in mijn homegym, dan wacht ik toch op de megatec.
 
Voor Barbarian kan ik wel verklappen dat er nog safety straps en een mono lift optie in de planning staan

Bedoel je dat ze (=safety straps) ipv van de huidige noodsteunen komen of als een extra accessoire?
Indien het laatste waarom zouden ze dan handig zijn? Ik heb het even opgezocht, en ze lijken mij dezelfde functie te hebben als de noodsteunen die er nu mee worden geleverd of mis ik iets?
 
Bescherming van de halter. Zo is de kans op een kromme bar veel kleiner.
 
Bedoel je dat ze (=safety straps) ipv van de huidige noodsteunen komen of als een extra accessoire?
Indien het laatste waarom zouden ze dan handig zijn? Ik heb het even opgezocht, en ze lijken mij dezelfde functie te hebben als de noodsteunen die er nu mee worden geleverd of mis ik iets?

Bescherming van de halter. Zo is de kans op een kromme bar veel kleiner.
Dat inderdaad... en minder kans op schade aan de knurling van de barbell, afhankelijk van de positionering kan de barbell makkelijk wegrollen van je lichaam, minder geluidsoverlast, makkelijker te verstellen in hoogte etc.

Het wordt een extra accessoire. Het plan is om wat extra onderdelen voor de Barbarian Power Cage te ontwikkelen zodat je deze deels naar wens kunt samenstellen. Maar dat is nu nog allemaal planning, zal nog even duren.
 
Het wordt een extra accessoire. Het plan is om wat extra onderdelen voor de Barbarian Power Cage te ontwikkelen zodat je deze deels naar wens kunt samenstellen. Maar dat is nu nog allemaal planning, zal nog even duren.

Dat is inderdaad nog een ding wat ik mis. Af en toe wordt het rack ook vernieuwd, maar die onderdelen zijn dan niet los te koop. Als alles wat meer modulair en/of accessoires zijn kan je als bestaande klant ook nog leuk upgraden.
 
Wanneer zijn de stalen competition kettlebells weer op voorraad?
 
Ik ben het met Webby eens. Ik zie mijzelf niet mijn power cage om de 3-5 jaar vervangen. Het lijkt me wel iets om mijn power cage te upgraden wanneer er nieuwe accessoires uitkomen. Wanneer deze accessoires alleen voor de nieuwste modellen beschikbaar zijn missen jullie ook een hoop klanten.

Daarnaast vroeg ik me af of jullie van plan zijn om langere gladde 30mm dumbbel stangen in jullie assortiment op te nemen.

Deze bijvoorbeeld : Dumbellstang 37,5 cm , maar dan in andere lengtes. Ik vind olympische dumbbels namelijk te groot, maar voor borstoefeningen is 37,5cm niet meer genoeg. Jullie hebben wel schroefdraad varianten, maar die vind ik persoonlijk niet lekker werken.
 
Ik ben het met Webby eens. Ik zie mijzelf niet mijn power cage om de 3-5 jaar vervangen. Het lijkt me wel iets om mijn power cage te upgraden wanneer er nieuwe accessoires uitkomen. Wanneer deze accessoires alleen voor de nieuwste modellen beschikbaar zijn missen jullie ook een hoop klanten.

Daarnaast vroeg ik me af of jullie van plan zijn om langere gladde 30mm dumbbel stangen in jullie assortiment op te nemen.

Deze bijvoorbeeld : Dumbellstang 37,5 cm , maar dan in andere lengtes. Ik vind olympische dumbbels namelijk te groot, maar voor borstoefeningen is 37,5cm niet meer genoeg. Jullie hebben wel schroefdraad varianten, maar die vind ik persoonlijk niet lekker werken.
Dat zal sowieso alleen voor de nieuwste modellen racks vanaf 2015 zijn, bij oudere modellen zijn andere maten gebruikt en die hanteren we niet meer.

Nee gladde dumbbellstangen zullen we niet in andere lengtes krijgen. Schroefdraad dumbbells zijn gewoon veel veiliger. Zeker als de dumbbell nog langer zou worden en de 30 mm sluitingen dus nog meer gewicht moeten tegenhouden...
 
Dat zal sowieso alleen voor de nieuwste modellen racks vanaf 2015 zijn, bij oudere modellen zijn andere maten gebruikt en die hanteren we niet meer.

Nee gladde dumbbellstangen zullen we niet in andere lengtes krijgen. Schroefdraad dumbbells zijn gewoon veel veiliger. Zeker als de dumbbell nog langer zou worden en de 30 mm sluitingen dus nog meer gewicht moeten tegenhouden...


Dus wanneer ik deze sluitingen aanschaf : 30 mm Quick-Lock Collars , zijn mijn gladde dumbbell tussen de 30 - 40 kg per dumbbel niet meer veilig genoeg?
 
Dus wanneer ik deze sluitingen aanschaf : 30 mm Quick-Lock Collars , zijn mijn gladde dumbbell tussen de 30 - 40 kg per dumbbel niet meer veilig genoeg?
Dat zou je zelf moeten uitproberen, wij raden bij dat soort gewichten gewoon schroefdraad dumbbells aan. Maar de 30 mm variant van deze sluitingen is vrij eenvoudig en niet zo sterk sluitend als de olympische sluitingen (wel sterker dan gewone 30 mm veersluitingen).
 
Back
Naar boven