Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee daar zijn geen losse haken voor te koop. Nog nooit eerder naar gevraagd bij een Squat RackZijn er ook losse afleghaken te koop voor de Barbarian Multi Free-Stand-Rack en zo ja hoe veel kosten die?

Wat ben je dan precies van plan?Snap ik dat daar (haast) geen vraag naar is, gelukkig past een 27mm steigerbuis ook in de gaten, dan maak ik daar wel iets van.
Leuk ideeIk heb een demontabele pull-up bar gemaakt die in de vierkante staander past en rust op de pennen van de afleghaken, dan is het niet zo handig om de haken te verplaatsen als ik wil bankdrukken.
voor een pull-up bar heb je inderdaad geen volledige J-hooks nodig maar kun je de bar gewoon direct door de gaten monteren (en aan de achterkant een borgpennetje erin zodat deze veilig vast zit).

Wat was een multi squat rack ook al weer? i khad daar ook ooit naar gekekenIk ben aan het twijfelen tussen een power rack met lat pulley of een lat machine apart.
Ik heb nu al van 2009 een barbarian multi squat rack. Is eigenlijk nog altijd perfect te noemen, maar ik zou graag meer oefeningen nu doen. Dus ik twijfel tussen een aparte lat pulley te kopen of gewoon direct een power rack met die optie er bij.
Zijn de aparte lat pulleys kwalitatief beter dan diegene die samen worden verkocht met een power rack?
Het zou tussen deze gaan:
MegaTec Lat Machine
MegaTec Power Rack + Lat Pulley
Of mss toch beter gewoon de aparte lat machine aangezien mijn multi squat rack nog goed is? Scheelt toch 350 euro![]()
o als je daar alles in kunt prima toch=Barbarian Multi Squat Rack
Maar mijn versie is nog een zonder die pull up bar. Eigenlijk gelijkaardig aan een half rack.
De aparte lat pulley toestellen en de lat opties zijn kwalitatief gezien redelijk gelijk. Voordeel van een aparte pulley is echter dat je meer strekruimte hebt (de zitting is lager dan wanneer je een bankje gebruikt).Ik ben aan het twijfelen tussen een power rack met lat pulley of een lat machine apart.
Ik heb nu al van 2009 een barbarian multi squat rack. Is eigenlijk nog altijd perfect te noemen, maar ik zou graag meer oefeningen nu doen. Dus ik twijfel tussen een aparte lat pulley te kopen of gewoon direct een power rack met die optie er bij.
Zijn de aparte lat pulleys kwalitatief beter dan diegene die samen worden verkocht met een power rack?
Het zou tussen deze gaan:
MegaTec Lat Machine
MegaTec Power Rack + Lat Pulley
Of mss toch beter gewoon de aparte lat machine aangezien mijn multi squat rack nog goed is? Scheelt toch 350 euro![]()

De aparte lat pulley toestellen en de lat opties zijn kwalitatief gezien redelijk gelijk. Voordeel van een aparte pulley is echter dat je meer strekruimte hebt (de zitting is lager dan wanneer je een bankje gebruikt).
Als je voor een apart toestel gaat kun je ook eens kijken naar de Barbarian Lat Tower, die is een stuk hoogwaardiger en zwaarder uitgevoerd en het prijsverschil is niet heel groot![]()
daarom heb ik ook een aparte chin up bar gekocht om in de garage te hangen aangezien de chin up bars op de power racks tegen het plafond zouden plakken 
De pulley optie is apart verkrijgbaar maar enkel voor de meest recente modellen van de Power Cage (vanaf 2015). Deze zal helaas niet passen op de oudere cages.Hallo,
Ik vroeg mij af of een lat pulley om aan een power cage van Barbarian te bevestigen ook apart verkrijgbaar is?
(Ik heb een Barbarian Power Cage, model van 2012)
Mvg,
De aparte lat pulley toestellen en de lat opties zijn kwalitatief gezien redelijk gelijk. Voordeel van een aparte pulley is echter dat je meer strekruimte hebt (de zitting is lager dan wanneer je een bankje gebruikt).
Als je voor een apart toestel gaat kun je ook eens kijken naar de Barbarian Lat Tower, die is een stuk hoogwaardiger en zwaarder uitgevoerd en het prijsverschil is niet heel groot![]()
Grappig, een andere klant had vorige maand precies dezelfde situatie met een ruimte van 219 cm hoog. Zie hier mijn antwoord:Mag ik er van uit gaan dat de afmetingen van de barbarian lat tower 100% correct zijn? Vooral de hoogte van 2m19
De ruimte waar ik nu train is... exact 2m19,7cm. Ik heb het liefst de barbarian maar dan moet ik wel zeker zijn dat hij kan staan. Ook belangrijk: er zijn geen uitstekende draaiende onderdelen bovenaan? Dus geen katrollen bv die tegen het plafond draaien dan?
De fabriek maakt het toestel uiteraard naar onze specificaties en in het ontwerp is het toestel 219 cm hoog.
Normaal gesproken zou dit ook exact moeten kloppen maar ik kan hier geen keiharde garantie op geven. Hele kleine afwijkingen en toleranties in specificaties zijn zoals aangegeven in onze voorwaarden altijd mogelijk. Zo kan er hier en daar een millimeter verschil in onderdelen zitten. Dat zijn zaken die je niet merkt bij de montage en die niets uitmaken voor de werking van het toestel, maar waarmee de totale hoogte wel boven de 219,0 cm kan uitkomen.
Je kunt de rubbervoeten ook niet verwijderen zodat het toestel wat lager is, aangezien er bouten aan de onderkant van het frame zitten die zonder de rubbervoeten in de grond zouden drukken.

Theoretisch kan dat indien het het huidige model toestel betreft, de toestellen zijn identiek, de kabel ookBeste FS,
Is het mogelijk om jullie Barbarian lat tower met schijfopname om te bouwen naar met gewichtsstapel? Op de foto's lijkt het enige verschil die "slee" waar de schijven aan hangen. Misschien ander kabeltje nog.