Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Is er een verschil op de gebruikte bekleding van de Barbarian Warrior bench en de Multibench?

Wat is het verschil tussen beide bankjes?
 
Is er een verschil op de gebruikte bekleding van de Barbarian Warrior bench en de Multibench?

Wat is het verschil tussen beide bankjes?
Nee de bekleding is hetzelfde.

De Barbarian Warrior Multi Bench is wat zwaarder uitgevoerd maar heeft geen decline stand. Wel een extra streunarm voor hogere belasting in de vlakke stand.
 
Laatst bewerkt:
Komen er nog nieuwe lifting straps in het assortiment? Ik heb binnenkort nieuwe nodig en zou het wel eens via jullie willen bestellen.
 
Komen er nog nieuwe lifting straps in het assortiment? Ik heb binnenkort nieuwe nodig en zou het wel eens via jullie willen bestellen.
Ja de huidige varianten komen allemaal als nieuwe variant van Fortex binnen:
De nieuwe straps liggen hier al allemaal maar we hebben momenteel zoveel nieuwe producten dat we nog geen tijd hebben gehad om de foto's en beschrijvingen klaar te maken...

Ik hoop dat deze over uiterlijk een week online zullen staan.
 
Laatst bewerkt:
Ja de huidige varianten komen allemaal als nieuwe variant van Fortex binnen:
  • Fortex Lifting Straps (normaal katoen)
  • Fortex Leather Lifting Straps
  • Fortex Nylon Lifting Straps
  • Fortex Olympic Lifting Straps (nylon, voorgelust)
De nieuwe straps liggen hier al allemaal maar we hebben momenteel zoveel nieuwe producten dat we nog geen tijd hebben gehad om de foto's en beschrijvingen klaar te maken...

Ik hoop dat deze over uiterlijk een week online zullen staan.
Prima, dan houd ik de site gewoon in de gaten. Bedankt voor de snelle reactie.
 
Hoe diep is de knurling van de nieuwe ironsports power-bars in vergelijking met de ATX power bar MK en de ATX ram bar?
 
Ik heb net een occasie Barbarian Warrior Bench aangeschaft.

Het bankje is in nieuwstaat en voelt erg degelijk aan. Behalve het zitje dan.
Er zit wat speling tussen het zitje en de pin die erdoor gaat om het vast te zetten. Dat zorgt ervoor dat het zitje behoorlijk beweegt.
Die bout is dus iets te smal of de buis van het zitje waar de bout doorgaat iets te ruim.

Ik vermoed dat het om een ouder model gaat, is dit een gekend probleem?
 
Hoe diep is de knurling van de nieuwe ironsports power-bars in vergelijking met de ATX power bar MK en de ATX ram bar?
Het knurl patroon is vrijwel hetzelfde, ik denk niet dat je echt verschil zult voelen. De ATX Ram Bar heeft wel een iets dunnere coating voor een minimaal verschil. De Ironsports Power Bar is overigens wel iets dikker met een diameter van 29 mm.

Ik heb net een occasie Barbarian Warrior Bench aangeschaft.

Het bankje is in nieuwstaat en voelt erg degelijk aan. Behalve het zitje dan.
Er zit wat speling tussen het zitje en de pin die erdoor gaat om het vast te zetten. Dat zorgt ervoor dat het zitje behoorlijk beweegt.
Die bout is dus iets te smal of de buis van het zitje waar de bout doorgaat iets te ruim.

Ik vermoed dat het om een ouder model gaat, is dit een gekend probleem?
Een beetje speling zul je altijd hebben omdat het scharnier moet kunnen bewegen. Je kunt echter altijd de bout aan de zijkant van het scharnier wat strakker aandraaien. Je merkt vanzelf wel wanneer die te strak zit, want dan beweegt de zitting niet meer goed omhoog en omlaag ;)

Bij de nieuwe modellen bankjes is het scharnier overigens gelagerd en is er vrijwel geen speling meer merkbaar (al zou jij daar nu ook niets van moeten merken als je daadwerkelijk op de bank zit).
 
Laatst bewerkt:
En de ATX Ram bar, is er daar al een datum voor gekend?

Bedankt trouwens voor het snelle antwoord op mijn vorige vraag ivm de zitting. Mijn "probleem" is nu opgelost.

Service is :thumb:
 
Had op mijn oude warrior bench ook behoorlijk wat speling op het scharnier en heb dit toen opgelost door een extra ringetje ertussen te zetten.
 
En de ATX Ram bar, is er daar al een datum voor gekend?

Bedankt trouwens voor het snelle antwoord op mijn vorige vraag ivm de zitting. Mijn "probleem" is nu opgelost.

Service is :thumb:
Die komt in de loop van de volgende maand binnen. Er zijn wel al erg veel pre-orders.

Thanks, graag gedaan :)

Had op mijn oude warrior bench ook behoorlijk wat speling op het scharnier en heb dit toen opgelost door een extra ringetje ertussen te zetten.
Extra ringetje kan inderdaad ook nog, zelfde effect als de bout strakker aandraaien.
 
NIEUW

20369152_1184183728354899_19697495288275282_o.jpg


Deadlift Bar Jack

  • Halterschijven sneller en makkelijker verwisselen
  • Grote uitvoering die de volledige halterstang met beide kanten van de grond tilt
  • Met kunststof bescherming om de halterstang niet te beschadigen
  • Moeiteloos en eenvoudig met de hand en de voet te bedienen
  • Ook verkrijgbaar als compacte Mini uitvoering


OOK NIEUW:

irs-mb-rx.jpg
bbp-4000.jpg
bbp-2000.jpg

pud-atx.jpg
pud-bb.jpg

lh-50-pro-cnb.jpg
lh-50-pro-bc.jpg
lh-50-pro29-c.jpg
 
  • Like
Waarderingen: M.N
NIEUW

20369152_1184183728354899_19697495288275282_o.jpg


Deadlift Bar Jack

  • Halterschijven sneller en makkelijker verwisselen
  • Grote uitvoering die de volledige halterstang met beide kanten van de grond tilt
  • Met kunststof bescherming om de halterstang niet te beschadigen
  • Moeiteloos en eenvoudig met de hand en de voet te bedienen
  • Ook verkrijgbaar als compacte Mini uitvoering


OOK NIEUW:

irs-mb-rx.jpg
bbp-4000.jpg
bbp-2000.jpg

pud-atx.jpg
pud-bb.jpg

lh-50-pro-cnb.jpg
lh-50-pro-bc.jpg
lh-50-pro29-c.jpg
mooie db´´s
 
Mooie dumbells en prijs is nog best redelijk ook nog. Ik was even wat aan het rondneuzen op jullie site. Volgens mij klopt de omschrijving bij dit product niet:
Ironsports Power Bar 20 kg - Zwart/chroom

ATX Sumo deadlift bar is bij jullie collega's in Duitsland € 265,- en bij jullie € 315,-? Hoe kan dat, andere prijzen zijn toch allemaal gelijk?
 
Back
Naar boven