Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.921
Mooie dumbells en prijs is nog best redelijk ook nog. Ik was even wat aan het rondneuzen op jullie site. Volgens mij klopt de omschrijving bij dit product niet:
Ironsports Power Bar 20 kg - Zwart/chroom
De hardverchroomde afwerking slaat op de sleeves, zie kenmerken en specificaties. Maar ik zal dit verduidelijken in de tekst, bedankt!

De ATX Sumo Bar is in de aanbieding, binnenkort ook bij ons actief :thumbs:

Bij die barbell staat dan ook weer een verkeerde beschrijving. (zwart oxide terwijl het een chroom barbell is)
Het is uiteraard een chromen barbell zoals te zien op de foto's en zoals vermeld in de specificaties en in de kenmerken.

Die ene vermelding van zwart-oxide in de tekst is we l een foutje en zal ik aanpassen, bedankt!

• #8.923
Nee dat is allebei niet mogelijk, die zijn enkel geschikt voor ATX racks.

• #8.925
Er staat ook bij dat er zowel markeringen zijn voor Oly als PL, maar op de foto's zie ik enkel PL ringen.
Bedankt, ik zal dit ook aanpassen.

Zo te zien was de tekst alinea niet goed veranderd, in de kenmerken en specificaties staan wel enkel de PL knurl markeringen vermeld ;)

Net de Barbarian Leg curl / extension besteld. Stond al lang op mijn wenslijst, afwachten tot het er is :p

Net de Barbarian Leg curl / extension besteld. Stond al lang op mijn wenslijst, afwachten tot het er is :p
Ben ook benieuwd! Beter dan die achterlijke attach die ik nu heb.. Echter gebruik ik die ook nooit. Maar denk niet dat ik ruimte heb voor dat ding.

Kan ik op een Heavy Duty HD 2, 4 van deze zetten? Barbarian Spotter Arms
Dus 1 paar in het rack, 1 paar buiten het rack (vooraan) ?

Ben niet thuis dus kan spotter bars niet even gaan meten, en zou morgen komen afhalen.

Bedankt voor de info.

• #8.930
Kan ik op een Heavy Duty HD 2, 4 van deze zetten? Barbarian Spotter Arms
Dus 1 paar in het rack, 1 paar buiten het rack (vooraan) ?

Ben niet thuis dus kan spotter bars niet even gaan meten, en zou morgen komen afhalen.

Bedankt voor de info.
Ja, zoals aangegeven in de productbeschrijving passen deze ook op het HD-2 rack.

Of je ze binnenin of buiten het rack plaatst is aan jou ;)

Ik weet dat ik ooit eens van plan was die kleinere van 35 (37?) cm er allebei binnen in te steken, 1 op hoogte van mij, 1 op hoogte van mijn vriendin, maar dat ging niet lukken omdat die 2 palen geen 70 cm uit elkaar staan, maar 50cm zal wel lukken wss (enkel dan 1 paar binnen en 1 paar buiten)

• #8.932
Ik weet dat ik ooit eens van plan was die kleinere van 35 (37?) cm er allebei binnen in te steken, 1 op hoogte van mij, 1 op hoogte van mijn vriendin, maar dat ging niet lukken omdat die 2 palen geen 70 cm uit elkaar staan, maar 50cm zal wel lukken wss (enkel dan 1 paar binnen en 1 paar buiten)
Binnenin de cage naar elkaar toe wijzend op dezelfde hoogte bedoel je? Dat gaat inderdaad niet passen :)

Eén paar binnenin past wel gewoon, de binnenmaat van het HD-2 rack is 70 cm.

Dat feel, moet er snel ook 1 bestellen :sad:

Gewichtsstapel bij barbarian power cage is trouwens maar 117 ipv 125 kilo, en de 5 kilo weegt 7 ipv 5? :scratch:

Niet dat ik het ooit optil maar vond het wel bijzonder :roflol:

• #8.934
Gewichtsstapel bij barbarian power cage is trouwens maar 117 ipv 125 kilo, en de 5 kilo weegt 7 ipv 5? :scratch:

Niet dat ik het ooit optil maar vond het wel bijzonder :roflol:
Die zou gewoon 125 kg moeten zijn hoor. Mis je dan soms twee gewichten?

Stuur anders even een e-mail met je bestelnummer naar onze klantenservice en doe daarin nogmaals je verhaal :)

Die zou gewoon 125 kg moeten zijn hoor. Mis je dan soms twee gewichten?

Stuur anders even een e-mail met je bestelnummer naar onze klantenservice en doe daarin nogmaals je verhaal :)

IMG_0710.jpg

Op het kistje stond ook dat t 120 kilo woog :o dacht zal wel kloppen

Gvd kan ik straks al die dingen weer er boven af halen :roflol:

• #8.936
IMG_0710.jpg

Op het kistje stond ook dat t 120 kilo woog :o dacht zal wel kloppen

Gvd kan ik straks al die dingen weer er boven af halen :roflol:
Lijkt op een MegaTec gewichtstapel, die zijn 115 kg.

Zoals gezegd even mailen, dan kijken we even hoe en wat. Zal waarschijnlijk inderdaad omruilen worden maar misschien kunnen we ook twee losse gewichten naleveren.

Lijkt op een MegaTec gewichtstapel, die zijn 115 kg.

Zoals gezegd even mailen, dan kijken we even hoe en wat. Zal waarschijnlijk inderdaad omruilen worden maar misschien kunnen we ook twee losse gewichten naleveren.

Ze paste wel gewoon op de geleiders van de latpulley :scratch:

Stuur eind vd week wel even mailtje, wil toch een leg attachment bestellen dan kan het gewoon samen opgestuurd worde eventueel. Scheelt mij weer keer wachtten op de postbode.

• #8.938
Ze paste wel gewoon op de geleiders van de latpulley :scratch:

Stuur eind vd week wel even mailtje, wil toch een leg attachment bestellen dan kan het gewoon samen opgestuurd worde eventueel. Scheelt mij weer keer wachtten op de postbode.
Is ook gewoon hetzelfde materiaal hoor, alleen is de MegaTec iets lichter.

• #8.940
Realiseer me net dat dat die staaf waar je de gewichten aan hangt dmv pinnetje ook maar t/m 115 kilo kan dus die zal dan ook wel terug gestuurd worden :o

Ik stuur wel ff een mailtje :roflol:
Yes, vandaar dat ik al aangaf dat alles geruild moet worden. Even mailen dus.

Terug
Naar boven