AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

In dat Rogue filmpje hebben ze ook 2 hardere borstels, die ze vervolgens niet gebruiken. Maar vergis je niet, zinc is ongeveer gelijk aan chrome qua hardheid, black oxide is alleen een oxidatie (ook een soort roest). Omdat dit veel dunner is blijft de knurling scherper, maar je poetst het er ook zo af. Middeltjes waar je roest mee oplost zullen ook de black oxide laag oplossen en metalen borstels daar poets je de black oxide er mee af zonder kracht te zetten.

Fitness-seller verkoopt nu inderdaad 3-in-1 oil en anders kan je wd40 gebruiken op de bar. Let op geen wd40 in de sleeves.

Nee, rigs voorlopig alleen voor ATX.

De hoogte van Fortex is eigenlijk bewust rond 220 cm gehouden zodat dit ook voor thuisgebruikers een optie is. Dan is 230 cm of 240 cm zoals bij ATX vaak te hoog. Zakelijke klanten raden we sowieso ATX aan.

Ik wil een aanpassing naar hogere palen voor de Fortex serie eventueel wel overwegen als er veel vraag naar is... roep maar eens wat iedereen vindt!

Prijzen en levertijd van de uitbreidingen zal ik hier zsm laten weten.

Geen idee eigenlijk hoe het is voor mij (1.90 meter om op 2.10 of 2.20 chinups te doen, hoe ervaren anderen dat? Ik doe chinups alleen in de sportschool en die hangt hoger.

Geen idee eigenlijk hoe het is voor mij (1.90 meter om op 2.10 of 2.20 chinups te doen, hoe ervaren anderen dat? Ik doe chinups alleen in de sportschool en die hangt hoger.
Ik heb zelf de Barbarian cage die is 222 cm hoog en ben zelf 192 cm. Als je knieën in trekt kun je gewoon gestrekt optrekken.

Bedankt voor de waardebon vd contest:)
Ontvangen via de mail!

@Fitness Seller : Hebben jullie uit elke product-reeks een rack of half-rack in de showroom staan? Ik zou eens willen langs komen om de MegaTec, Fortex en Barbarian lijn met elkaar te vergelijken. Dan krijg ik een goed idee hoeveel euros ik opzij moet zetten voor mijn homegym. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.969
@Fitness Seller : Hebben jullie uit elke product-reeks een rack of half-rack in de showroom staan? Ik zou eens willen langs komen om de MegaTec, Fortex en Barbarian lijn met elkaar te vergelijken. Dan krijg ik een goed idee hoeveel euros ik opzij moet zetten voor mijn homegym. :)
Van de Power Racks staan alle merken in de showroom, van de half racks alleen het model van Fortex.

OK, nice! Gewoon exact wat ik wil bekijken!:)

Ben net terug van de toonzaal! :)
Ik heb precies kunnen bekijken wat ik wou zien. Het is irl veel duidelijker wat de kwaliteit van de producten is en het verschil tussen de reeksen. Het was me meteen duidelijk dat ik in het Fortex gamma moet kijken voor mijn smaak/kwaliteit.
Megatec zal zeker niet slecht zijn, maar de uitstraling en afwerking van Fortex vind ik toch echt een stuk mooier/beter.
Nu nog beslissen of ik toch voor een full rack ga of het half rack. Dat half rack heeft me meer overtuigd dan dat ik op voorhand zou vermoed hebben.

@Fitness Seller : Doen jullie dat met opzet, mijn keuze nog moeilijker maken door het rack van Fortex nu in de aanbieding te zetten? :mad:
:D

Laatst bewerkt:
  • #8.972
Ben net terug van de toonzaal! :)
Ik heb precies kunnen bekijken wat ik wou zien. Het is irl veel duidelijker wat de kwaliteit van de producten is en het verschil tussen de reeksen. Het was me meteen duidelijk dat ik in het Fortex gamma moet kijken voor mijn smaak/kwaliteit.
Megatec zal zeker niet slecht zijn, maar de uitstraling en afwerking van Fortex vind ik toch echt een stuk mooier/beter.
Nu nog beslissen of ik toch voor een full rack ga of het half rack. Dat half rack heeft me meer overtuigd dan dat ik op voorhand zou vermoed hebben.

@Fitness Seller : Doen jullie dat met opzet, mijn keuze nog moeilijker maken door het rack van Fortex nu in de aanbieding te zetten? :mad:
:D
Haha dat is puur toeval, die aanbieding is er al een tijdje. Succes met je keuze! :)

Haha dat is puur toeval, die aanbieding is er al een tijdje. Succes met je keuze! :)
Enig idee hoe lang dat die nog in de aanbieding blijft?
We zijn al aan het kijken hoe we het tuinhuis anders kunnen inrichten zodat een volledig rack beter zou passen.:D (hopelijk komen we er uit ;))

• #8.974
Enig idee hoe lang dat die nog in de aanbieding blijft?
We zijn al aan het kijken hoe we het tuinhuis anders kunnen inrichten zodat een volledig rack beter zou passen.:D (hopelijk komen we er uit ;))
Die aanbieding zal voorlopig nog wel even blijven...

@Fitness Seller .

Fijne en overzichtelijke site. Ook een van de Nederlandse winkels met beter spul. Alleen beetje jammer dat ik nu al 2 weken op me bestelling moet wachten en nu de 3de week in ga en nog niets heb. terwijl de site echter wel van het gros van de spullen op offerte wel op vooraad is. Of is het mogelijk dat de site niet up to date is?

Laatst bewerkt:
  • #8.976
@Fitness Seller .

Fijne en overzichtelijke site. Ook een van de Nederlandse winkels met beter spul. Alleen beetje jammer dat ik nu al 2 weken op me bestelling moet wachten en nu de 3de week in ga en nog niets heb. terwijl de site echter wel van het gros van de spullen op offerte wel op vooraad is. Of is het mogelijk dat de site niet up to date is?
Vervelend dat je iets langer dan gedacht moet wachten maar als je producten hebt besteld die niet in voorraad zijn is er natuurlijk altijd een risico op vertraging... Soms komt een zending wat later binnen dan verwacht, daar kunnen wij helaas niets aan doen.

Om die reden geven wij ook nooit garanties over de levertijd van spullen die nog moeten binnenkomen. Als je mij echter even een privebericht stuurt met je naam of bestelnummer, kijk ik het graag voor je na.

Er zijn donderdag en vrijdag in ieder geval wel meerdere leveringen binnengekomen, dus ik ga ervan uit dat jouw producten daar ook bij zitten. Je bestelling zal dan waarschijnlijk maandag verzonden worden. Als je de bestelling nog wil uitbreiden om verzendkosten te besparen dan kun je mij dat laten weten.

Laatst bewerkt:
@Fitness Seller
Enig idee wanneer de uitbreiding voor het Fortex half rack er zou komen en wat de prijs dan ongeveer zou zijn?
Het zou voor mij een kleine nadeel t.o.v. een full rack oplossen (geeft meer stabiliteit bij b.v. dips) en het zou een mooie oplossing kunnen zijn om mijn schijven netjes op te bergen.
Zijn de pinnen voor de schijven bij de extensie inbegrepen?

• #8.978
@Fitness Seller
Enig idee wanneer de uitbreiding voor het Fortex half rack er zou komen en wat de prijs dan ongeveer zou zijn?
Het zou voor mij een kleine nadeel t.o.v. een full rack oplossen (geeft meer stabiliteit bij b.v. dips) en het zou een mooie oplossing kunnen zijn om mijn schijven netjes op te bergen.
Zijn de pinnen voor de schijven bij de extensie inbegrepen?
Nee nog niet bekend, zoals gezegd zal ik hier iets laten weten zodra er info is over levertijd en prijzen van de nieuwe accessoires/uitbreidingen.

OK, geen probleem. Na wat meetwerk en overleg lijkt me het half-rack sowieso de beste keuze.
Technische vraag ivm de extensie voor het halfrack: De horizontale verbinding tussen de verticale palen van de extensie, naar de oorspronkelijke verticale steunen van het half-rack, op welke hoogte komen die ongeveer? (dan weet ik of ik een licht-armatuur moet verplaatsen of niet :))

• #8.980
OK, geen probleem. Na wat meetwerk en overleg lijkt me het half-rack sowieso de beste keuze.
Technische vraag ivm de extensie voor het halfrack: De horizontale verbinding tussen de verticale palen van de extensie, naar de oorspronkelijke verticale steunen van het half-rack, op welke hoogte komen die ongeveer? (dan weet ik of ik een licht-armatuur moet verplaatsen of niet :))
De extensie zal iets lager zijn dan de normale palen, circa 188 cm.

Terug
Naar boven