Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hallo Fitness Seller, zojuist wilde ik de Ab Wheel bestellen, de site geeft aan (in het groen) dat hij op voorraad is, echter als ik naar afrekenen ga dan geeft hij in het rood het volgende aan: * Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

    Kunnen jullie mij vertellen hoe dit kan ? en wat dit betekend voor de (eventuele) levertijd ?

    Mvg

    Marc
     
    Hallo Fitness Seller, zojuist wilde ik de Ab Wheel bestellen, de site geeft aan (in het groen) dat hij op voorraad is, echter als ik naar afrekenen ga dan geeft hij in het rood het volgende aan: * Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst.

    Kunnen jullie mij vertellen hoe dit kan ? en wat dit betekend voor de (eventuele) levertijd ?

    Mvg

    Marc
    Dan is het product waarschijnlijk net uitverkocht en is de productpagina nog niet geüpdatet.

    Even mailen naar de klantenservice voor vragen over de levertijd, dan krijg je morgenochtend direct bericht.

    Edit: zijn zojuist weer binnengekomen dus je kunt bestellen :)
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: Inb4
    Net weer een praxhtige swissbar gehad heerlijk ding! Schouders lekker pijnvrij tijdens benchen :)
     
    Fitness Seller : Hebben jullie deze in de showroom/het afhaalmagazijn liggen?
    Olympische Dumbbellstang
    Olympische ECO dumbbellstang zwart

    Ik zou een paartje van 1 type willen komen afhalen vandaag als dat kan.
    Ja beide zijn in voorraad, zoals aangegeven op de productpagina's.

    De ECO dumbbellstangen zou ik overigens niet aanraden, het kwaliteitsverschil met de normale uitvoering is enorm. Leuk voor beginners of als je een erg laag budget hebt maar anders zou ik ze nooit overwegen.
     
    OK, dan mag je een paar van deze klaar leggen.
    Ik ben zeker voor 14h00 bij jullie. Of moet ik eerst een bestelling plaatsen op de site?
     
    OK, dan mag je een paar van deze klaar leggen.
    Ik ben zeker voor 14h00 bij jullie. Of moet ik eerst een bestelling plaatsen op de site?
    Een online bestelling krijgt altijd de voorkeur maar als het iets kleins is kun je ook zo langskomen.
     
    Ik zal een bestelling plaatsen.
    De grote bestelling komt over een maandje. ;)
     
    Welke J-hooks zitten er standaard bij een Barbarian half rack?
    Deze:
    bb-9035-16-detail04.jpg

    Of deze:
    bb-thc-7525_1.jpg

    En als ik er 50mm opbergpinnen bij zou willen ipv 30mm pinnen, kan ik dat gewoon in de opmerkingen bij de bestelling vermelden?
     
    Welke J-hooks zitten er standaard bij een Barbarian half rack?
    Deze:

    Of deze:

    En als ik er 50mm opbergpinnen bij zou willen ipv 30mm pinnen, kan ik dat gewoon in de opmerkingen bij de bestelling vermelden?
    De onderste is het nieuwe model, die worden standaard meegeleverd bij nieuwe racks.

    50 mm adapters (27 cm) kun je gewoon meebestellen:
    Olympische Adapters
     
    OK, die adapters had ik nog niet gevonden.
    Als er standaard de onderste (nieuwe) J-hooks bij zitten is dat super. Dan hoef ik die niet apart te bestellen. :)
    Volgens mij zitten die inmiddels inderdaad al erbij bij het Half Rack.
     
    Back
    Naar boven