XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Die prijs is heel netjes hoor ;) Het bedrag lijkt hoog omdat er 8 weight pins van 30 cm bij zitten, die zouden los circa 35 euro per paar kosten dus 140 euro in totaal. Als je die in mindering brengt kom je ongeveer op de prijs van het Power Rack uit (daarbij is het Power Rack momenteel inderdaad wel erg scherp geprijsd, zeker nu met de aanbieding, maar dat komt omdat Fortex nog een nieuw merk is dat we willen introduceren -- de prijs van het Power Rack zal later dit jaar wel omhoog moeten).

Wij waren van plan om de extensies voor het Half Rack en voor het Power Rack altijd met de 8 pinnen aan te bieden. Er zullen wel ook losse weight pins verkrijgbaar zijn (per paar) voor mensen die bijvoorbeeld enkel twee pinnen onderaan de palen willen bevestigen (zonder extensie).
Ik begrijp wel dat de prijs voor een groot deel bepaald wordt door de 8 pinnen. Het is naar mijn idee gewoon een beetje raar om een half rack te zien aan de prijs van een full rack, of zelfs duurder.
Maar je hebt dan uiteraard wel 8 plate pinnen die je niet bij het volledige rack hebt.

Ideaal voor mijn situatie zou een half rack met extensie, zonder pinnen, en 2 van die plate trees zijn. Maar ik snap ook wel dat je niet voor iedere klant een apart product kan gaan aanbieden.
Ik zal eens moeten meten of een full rack dan misschien toch niet beter is.
Het zal iig 1 van die 2 worden. Dat Fortex spul is prijs/kwaliteit gewoon net waar ik naar zoek. :)
 
Blackroll DuoBall

welke pak ik het beste voor onderrug (si-gewricht)? de 8cm denk ik?
BlackRoll geeft zelf het volgende aan:

The BLACKROLL® DUOBALL (12 cm) is perfect for massaging the back along the spine. Additionally it can be used for the upper arm, deltoid, pectoralis and calf. The smaller DUOBALL (8cm) is highly appreciated for releasing painful neck tensions.


Deze zijn voorlopig echter uitverkocht bij ons, dus dan zul je even een andere aanbieder moeten zoeken (BlackRoll is gelukkig overal wel verkrijgbaar).

Ik begrijp wel dat de prijs voor een groot deel bepaald wordt door de 8 pinnen. Het is naar mijn idee gewoon een beetje raar om een half rack te zien aan de prijs van een full rack, of zelfs duurder.
Maar je hebt dan uiteraard wel 8 plate pinnen die je niet bij het volledige rack hebt.

Ideaal voor mijn situatie zou een half rack met extensie, zonder pinnen, en 2 van die plate trees zijn. Maar ik snap ook wel dat je niet voor iedere klant een apart product kan gaan aanbieden.
Ik zal eens moeten meten of een full rack dan misschien toch niet beter is.
Het zal iig 1 van die 2 worden. Dat Fortex spul is prijs/kwaliteit gewoon net waar ik naar zoek. :)
Waarom zou je dan de Half Rack Extensie willen als je deze niet gebruikt voor opbergen van halterschijven? Enkel voor extra stabiliteit? Daar is echt geen noodzaak voor hoor, het Fortex Half Rack is goed stabiel.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je dan de Half Rack Extensie willen als je deze niet gebruikt voor opbergen van halterschijven? Enkel voor extra stabiliteit? Daar is echt geen noodzaak voor hoor, het Fortex Half Rack is goed stabiel.
Om het half rack stabieler te maken. Ik ga er ook in dippen en pull-up/chin-up in doen. Dan lijken me die extra steunen wel nuttig.
Een volledig rack is in mijn situatie iets te diep/volumineus vrees ik.

Ik heb het half rack bij jullie getest. En ja het was best wel stabiel, ook bij de dips. Zeker voor een half-rack.
Ik denk dat die extensie de stabiliteit van een full rack zal geven, gezien de afmetingen. Lijkt me echt super.

Misschien gewoon het half-rack aanschaffen en dan even evalueren of die extensie nu nodig is of niet.

Dan kan ik naderhand nog beslissen of ik voor de extensie ga of voor de plate trees.
 
Om het half rack stabieler te maken. Ik ga er ook in dippen en pull-up/chin-up in doen. Dan lijken me die extra steunen wel nuttig.
Een volledig rack is in mijn situatie iets te diep/volumineus vrees ik.

Ik heb het half rack bij jullie getest. En ja het was best wel stabiel, ook bij de dips. Zeker voor een half-rack.
Ik denk dat die extensie de stabiliteit van een full rack zal geven, gezien de afmetingen. Lijkt me echt super.

Misschien gewoon het half-rack aanschaffen en dan even evalueren of die extensie nu nodig is of niet.

Dan kan ik naderhand nog beslissen of ik voor de extensie ga of voor de plate trees.

Ik heb het Barbarian half rack en dat staat als een huis, je hebt er dan bovendien 6 opbergpinnen bij.

Ik zie voor mezelf geen meerwaarde in een full rack om eerlijk te zijn :)
 
Om het half rack stabieler te maken. Ik ga er ook in dippen en pull-up/chin-up in doen. Dan lijken me die extra steunen wel nuttig.
Een volledig rack is in mijn situatie iets te diep/volumineus vrees ik.

Ik heb het half rack bij jullie getest. En ja het was best wel stabiel, ook bij de dips. Zeker voor een half-rack.
Ik denk dat die extensie de stabiliteit van een full rack zal geven, gezien de afmetingen. Lijkt me echt super.

Misschien gewoon het half-rack aanschaffen en dan even evalueren of die extensie nu nodig is of niet.

Dan kan ik naderhand nog beslissen of ik voor de extensie ga of voor de plate trees.
Tegen de tijd dat de extensie beschikbaar is kunnen we wel even kijken wat de opties zijn. Als je de pinnen echt niet erbij wil kan ik je bij wijze van uitzondering de extensie zonder pinnen aanbieden (aangezien we die pinnen toch los kunnen verkopen).

Of zoals Ano_54321 aangeeft inderdaad gewoon voor het Barbarian Half Rack kiezen ;)
 
Tegen de tijd dat de extensie beschikbaar is kunnen we wel even kijken wat de opties zijn. Als je de pinnen echt niet erbij wil kan ik je bij wijze van uitzondering de extensie zonder pinnen aanbieden (aangezien we die pinnen toch los kunnen verkopen).

Of zoals Ano_54321 aangeeft inderdaad gewoon voor het Barbarian Half Rack kiezen ;)
De breedte van het Fortex half rack met extensie en het Barbarian half rack zal ongeveer gelijk zijn neem ik aan?
Dan wordt die Barbarian wel interessant ja.
... Jullie aanbod is te uitgebreid.:p
 
De breedte van het Fortex half rack met extensie en het Barbarian half rack zal ongeveer gelijk zijn neem ik aan?
Dan wordt die Barbarian wel interessant ja.
... Jullie aanbod is te uitgebreid.:p
Beide racks zijn 122 cm breed. De pinnen van Fortex zijn 30 cm lang en voegen daar dus 60 cm aan toe (maar die breedte heb je sowieso al nodig voor je halterstang). De pinnen van de Barbarian zijn 20 cm lang.
 
Ja, ik heb sowieso 2m20 nodig voor de barbell. Maar die barbell is snel even aan de kant gelegd. Er bevindt zich een rek naast waar het rack komt te staan en als dan erg weinig plaats tussen het rack (en de uitstekende pinnen) is, dan is dat erg vervelend als ik iets uit dat rek moet hebben.
De breedte van het rack zelf is geen probleem. Maar als we dan nog eens 30cm van de plaats tussen het rack en mijn opbergrek wegnemen zou het vervelend kunnen worden.
Ik ga dat vanavond eens opmeten.
Dat Barbarian half-rack is dan misschien uiteindelijk nog de betere keuze.

Eerst maar eens meten.
 
Mooi hoor die extensie. Als de uprights even hoog zijn als het rack kan er misschien een monkeybar op? Evt los verkrijgbaar. Dan heb je een rechte stang en monkeybar. Prijs zou misschien wat lager kunnen als je in de uprights vd extensie niet die westside hole spacing boort maar ik kan me voorstellen dat dit makkelijker is. Zullen wel dezelfde uprights zijn als van het squatrack en wie weet hebben jullie plannen voor pin/pipe spotters er tussen.

Prijs is verder idd niet schokkend vergeleken met de concurrentie. Ik schat dat 1 zo'n upright ca €80 verkoop moet kosten als ik de prijzen van de complete racks bekijk. Plus 8 pinnen en wat verbindingsmateriaal is € 249 wel te verwachten.

Misschien bundelprijsje maken voor aanschaf rack en extensie tegelijk;)
 
Mooi hoor die extensie. Als de uprights even hoog zijn als het rack kan er misschien een monkeybar op? Evt los verkrijgbaar. Dan heb je een rechte stang en monkeybar. Prijs zou misschien wat lager kunnen als je in de uprights vd extensie niet die westside hole spacing boort maar ik kan me voorstellen dat dit makkelijker is. Zullen wel dezelfde uprights zijn als van het squatrack en wie weet hebben jullie plannen voor pin/pipe spotters er tussen.
Misschien bundelprijsje maken voor aanschaf rack en extensie tegelijk;)
Exact, het zijn de palen van het Fortex Squat Rack en de gaten hebben we erin gehouden zodat er in de toekomst spotters tussen zouden kunnen zodat je ook binnenin het rack kunt trainen. De optie voor een monkey bar is een leuk idee maar er moeten wel wat verschillen blijven met ATX ;) Bij ATX is de extensie wel volledige hoogte en kun je eventueel nog een monkey bar erbij bestellen.

Als we aparte palen zouden maken puur voor het opbergen van de gewichten, dan kunnen de gaten inderdaad weg en zou het geheel een stuk goedkoper worden. Maar ik vind de optie om spotters toe te voegen waardevoller.

Zal vast ook wel een bundel prijs komen voor Half Rack + Extensie :)
 
Monkeybar van ATX nog niet gezien, nieuw? Ja ik snap dat er verschil moet blijven met ATX. Jullie maken de keuze er niet makkelijker op. Mooi spul weer.
 
Monkeybar van ATX nog niet gezien, nieuw? Ja ik snap dat er verschil moet blijven met ATX. Jullie maken de keuze er niet makkelijker op. Mooi spul weer.
Ja die komt nog als optie voor in de racks :)
 
Zouden jullie geïnteresseerd zijn in gekleurde Fortex racks? Zie de afbeelding in de bijlage.

Dit zou voor alle racks gelden: power rack, half rack, squat rack, wall rack.

custom-color-fortex-racks.jpg
 
Zou gewoon zwart en grijs/wit aanhouden, andere kleuren geeft geen toegevoegde verkoopwaarde denk ik...
 
Als ik een rack zou kopen (wat ik op het ogenblik niet van plan ben) zou ik liever een gekleurde willen, maar ik ben dan ook een exuberant type. Denk wel dat het vervelend zou zijn om er dingen mee te matchen als je uit wil breiden.
 
Rood of blauw altijd al sexy gevonden bij die van Rogue. Het enige nadeel is dat ik nu al een zwarte fortex heb
 
Back
Naar boven