Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Spotters van 50 cm zijn zeker lang genoeg. Langere spotters (bijvoorbeeld ATX 65 cm of 75 cm) is natuurlijk leuk maar deels ook overkill.

De Barbarian spotters waren voorheen altijd 38 cm, dat was ook al werkbaar, en er zijn genoeg racks met nog kortere spotters (maar langere spotters is natuurlijk altijd prettiger).

De Fortex Half Rack Extension komt hopelijk tegen het einde van het jaar binnen (zie tekening in de bijlage). Prijs is niet goedkoop, zal rond de € 249-289 worden waarschijnlijk. Die prijs is wel met verchroomde weight pins zoals bij ATX. De prijs kan lager als we die zwart maken maar dat bekrast snel. Wat vinden jullie?

upload_2017-9-25_8-3-29.png
Beste FS,

Hebben jullie al zicht wanneer het Fortex half rack weer op voorraad komt en wanneer de extension voor dit rack op de markt komt?

M.b.t. de ophangpinnen op de extension kan het rack gewoon tegen de muur blijven staan wanneer je wat grotere schijven eraan hangt?

Als ik het goed heb begrepen vindt yasmine de felle kleuren niet mooi omdat het op speelgoed lijkt.

Smaken verschillen nu eenmaal, daar hoeft hier verder niet over gediscussieerd te worden mannen ;)

Dat felle valt overigens reuze mee, ik denk dat het op de productfoto's feller uitziet dan dat het werkelijk is (lichte ruimte en flitsers):

upload_2018-1-31_17-5-54.png
Inderdaad, de te felle kleuren (zoals fisher price) en de sterretjes. Ik heb het niet over de kwaliteit want daar twijfel ik niet aan.

Maar bij strengthshop vind ik de kleuren nog slechter: dat groen is veel te flets.

Smaken verschillen. Case closed.

Inderdaad, de te felle kleuren (zoals fisher price) en de sterretjes. Ik heb het niet over de kwaliteit want daar twijfel ik niet aan.

Ik denk dat het een stuk beter er uit ziet als de letters zwart zijn (net als bij de andere ze wit zijn).

Alleen die kleur groen.. tja..

Ach ik ben tevreden met mijn barbarian spul, mijn ma wilde nog wat van mijn trainingsruimte af gaan halen dus met een beetje geluk past er straks een leg curl/extension :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.465
Beste FS,

Hebben jullie al zicht wanneer het Fortex half rack weer op voorraad komt en wanneer de extension voor dit rack op de markt komt?

M.b.t. de ophangpinnen op de extension kan het rack gewoon tegen de muur blijven staan wanneer je wat grotere schijven eraan hangt?
Midden/eind maart zou alles moeten binnenkomen, ook de nieuwe producten en uitbreidingen.

Halterschijven met 45 cm diameter zullen aan de achterkant zo'n 10 cm voorbij de voet van het rack uitsteken.

Ok thanks. Jullie hebben niet toevallig al een echte foto van het Fortex half rack incl extension?

Die linkse had je volgens mij al wel eens getoond. De rechtse nog niet.
Ziet er heel goed uit.

Is er toevallig al nieuws wanneer de atx rotation single handle binnen zal komen?

Is het mogelijk bij het Barbarian half rack om de lat pulley (met of zonder steekgewichten) achteraf nog bij te bestellen en te monteren?

Is het mogelijk bij het Barbarian half rack om de lat pulley (met of zonder steekgewichten) achteraf nog bij te bestellen en te monteren?

Alleen zolang het huidige model geleverd wordt. Als er weer een nieuwe ‘generatie’ uit is dan zijn die niet uitwisselbaar :p

Zou overigens die met steekgewichten nemen, is misschien wel wat duurder maar bij eventuele verkoop blijft het ook meer waard en het is zoveel makkelijker dan dat gekloot met schijven.

Zijn de pin pipes safeties 75cm van atx te gebruiken met een barbarian rack? Of hebben jullie de pin pipes van barbarian te koop?

Is de barbarian lat pulley optie voor rack beschikbaar? En hoeveel ruimte moet je extra rekenen met een pulley aan het rack?

Alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.479
Zoals hierboven aangegeven kan dat wel maar als er een nieuw model zou uitkomen dat niet meer compatibel is met oudere racks dan heb je pech :) Onze ingenieur probeert echter altijd compatibiliteit te houden maar bij sommige grote wijzigingen is dat helaas onvermijdelijk.

De losse pulley opties zijn een paar tientjes duurder dan wanneer je ze samen met het rack zou kopen.

Zijn de pin pipes safeties 75cm van atx te gebruiken met een barbarian rack? Of hebben jullie de pin pipes van barbarian te koop?

Is de barbarian lat pulley optie voor rack beschikbaar? En hoeveel ruimte moet je extra rekenen met een pulley aan het rack?

Alvast bedankt
De accessoires van ATX zijn niet geschikt voor Barbarian racks. De pin-pipe safeties zouden sowieso niet passen want de Barbarian Power Cage is 70 cm diep en geen 75 cm. De Barbarian Power Cage wordt overigens al geleverd met pin-pipe safeties. Deze zijn niet los verkrijgbaar.

De extra ruimte die de pulley optie inneemt verschilt per type rack (half rack, power rack, smith machine). Op onze website staan alle afmetingen, zowel van de losse racks als van de racks met pulley. Als je die maten met elkaar vergelijkt weet je dus hoeveel extra ruimte de pulley inneemt bij dat rack.

Laatst bewerkt:
Zoals hierboven aangegeven kan dat wel maar als er een nieuw model zou uitkomen dat niet meer compatibel is met oudere racks dan heb je pech :) Onze ingenieur probeert echter altijd compatibiliteit te houden maar bij sommige grote wijzigingen is dat helaas onvermijdelijk.

De losse pulley opties zijn een paar tientjes duurder dan wanneer je ze samen met het rack zou kopen.

De accessoires van ATX zijn niet geschikt voor Barbarian racks. De pin-pipe safeties zouden sowieso niet passen want de Barbarian Power Cage is 70 cm diep en geen 75 cm. De Barbarian Power Cage wordt overigens al geleverd met pin-pipe safeties. Deze zijn niet los verkrijgbaar.

De extra ruimte die de pulley optie inneemt verschilt per type rack (half rack, power rack, smith machine). Op onze website staan alle afmetingen, zowel van de losse racks als van de racks met pulley. Als je die maten met elkaar vergelijkt weet je dus hoeveel extra ruimte de pulley inneemt bij dat rack.

De diepte lijkt me toch geen probleem? Dat rubber moet enkel gesneden worden vermoed ik

Mijn rack heeft struts en klemmen, de afstand is nagenoeg overal hetzelfde tussen de palen maar toch blijven deze klemmen dus liever steek ik een buis erdoor.

Terug
Naar boven