Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Thanks ja hoor vaak dat golfarm juist wordt veroorzaakt door zwakke polsen/schouders
Daar weet ik het fijne helaas niet van, misschien eens aan je fysio vragen?

Maar in dat geval zou ik sowieso proberen je polsen te sterken door middel van training, in plaats van dit enkel op te vangen met hulpmiddelen zoals wrist wraps. Er zijn best wel wat leuke oefeningen om je polsen te trainen :) De wrist wraps zouden dan wellicht wel een uitkomst kunnen bieden tot je polsen aangesterkt zijn.
 
Hoi,

Ik had een aantal vragen.

In maart werd er in dit topic gezegd dat er een adjustable bench ( Fortex ) aan zat te komen. Wanneer komt die op de website te staan?

Daarnaast ben ik op zoek naar een goede ondergrond voor mijn Fortex power rack. Welke ondergrond raden jullie aan? Ik gebruik geen extreme gewichten en gooi niet met me gewichten. Ik deadlift wel, maar daar kan ik eventueel twee extra matten voor kopen?? Wil dus een budget friendly ondergrond die genoeg is voor de "casual homegym".
Voldoet dit? : Puzzelmat 96 x 96 x 0,8 cm

Daarnaast vroeg ik af of er een lat pulley extension voor het fortex rack zal komen?

Alvast bedankt!
 
In maart werd er in dit topic gezegd dat er een adjustable bench ( Fortex ) aan zat te komen. Wanneer komt die op de website te staan?
Ik denk volgende week online. Is vrijwel hetzelfde model als de huidige Ironsports Bench (prijs zal ook vergelijkbaar zijn, rond €275 waarschijnlijk).

Je kunt deze eventueel al bekijken in onze showroom en ook al bestellen.

Daarnaast ben ik op zoek naar een goede ondergrond voor mijn Fortex power rack. Welke ondergrond raden jullie aan? Ik gebruik geen extreme gewichten en gooi niet met me gewichten. Ik deadlift wel, maar daar kan ik eventueel twee extra matten voor kopen?? Wil dus een budget friendly ondergrond die genoeg is voor de "casual homegym".
Voldoet dit? : Puzzelmat 96 x 96 x 0,8 cm
Als je niet gaat afwerpen volstaat vrijwel elke rubbervloer in ons assortiment wel. De puzzelmat die jij linkt is wel een goede optie: mooi rubber met een hoge dichtheid en een puzzelrand zodat alles goed aansluit en niet zal verschuiven. Die kan ik je zeker aanraden :)

Daarnaast vroeg ik af of er een lat pulley extension voor het fortex rack zal komen?
Nee hoogstwaarschijnlijk niet. De Fortex serie is bedoeld als lichter/goedkoper alternatief voor ATX. In beide series zullen er (voorlopig) geen pulley attachments gemaakt worden.

Er zijn wel ideeën om een eenvoudige universele pulley te maken, een beetje zoals die van Spud maar dan verder doorontwikkeld. Voorlopig hebben we het echter nog te druk om dat uit te werken.
 
Ik zal 'm morgen eens komen bekijken.
Ik heb net een stapel schijfjes besteld zodat ik eindelijk een stevige set dumbbells kan maken. :)
 
Hoi,

Ik had een aantal vragen.

In maart werd er in dit topic gezegd dat er een adjustable bench ( Fortex ) aan zat te komen. Wanneer komt die op de website te staan?

Daarnaast ben ik op zoek naar een goede ondergrond voor mijn Fortex power rack. Welke ondergrond raden jullie aan? Ik gebruik geen extreme gewichten en gooi niet met me gewichten. Ik deadlift wel, maar daar kan ik eventueel twee extra matten voor kopen?? Wil dus een budget friendly ondergrond die genoeg is voor de "casual homegym".
Voldoet dit? : Puzzelmat 96 x 96 x 0,8 cm

Daarnaast vroeg ik af of er een lat pulley extension voor het fortex rack zal komen?

Alvast bedankt!

Ik heb uiteindelijk ook voor deze puzzelmatten gekozen en ben er erg tevreden over, Ik had al een paar van deze matten.
Puzzelmat 50 x 50 x 1,2 cm
en ook deze tegels
Rubbertegel 50 x 50 x 3 cm

en ik had als proef twee stukjes van deze mat besteld
Rubbermat 10 mm

En van alles vind ik de puzzelmat waar jij interesse in hebt de beste. ik zou het ook als ondergrond aandurven om te deadliften, maar mijn schijven zijn kleiner dan 45cm, dus ik moet er toch nog iets extra onder leggen.
 
Ik heb uiteindelijk ook voor deze puzzelmatten gekozen en ben er erg tevreden over, Ik had al een paar van deze matten.

En van alles vind ik de puzzelmat waar jij interesse in hebt de beste. ik zou het ook als ondergrond aandurven om te deadliften, maar mijn schijven zijn kleiner dan 45cm, dus ik moet er toch nog iets extra onder leggen.
Bedankt voor het delen, waardevolle info voor andere lezers! :)

De 10 mm rubbermat is relatief goedkoop maar de afwerking daarvan is niet zo hoog als onze andere rubbertegels en rubbermatten (puzzelmatten). De randjes zijn niet altijd helemaal recht gesneden dus bij grotere oppervlakten kom je dan misschien aan het bijsnijden. Het rubbergranulaat is ook niet zo dicht geperst als bij de puzzelmatten, waardoor niet alleen de uitstraling minder mooi is maar er ook sneller stukjes van de mat afbrokkelen. Plus de puzzelmatten zijn natuurlijk veel makkelijker te leggen en je krijgt dankzij de puzzelrand nooit verschuivingen en spleten tussen de matten.

Mocht je echt de beste kwaliteit willen dan zijn onze puzzelmatten van gegoten rubber (in tegenstelling tot geperst rubbergranulaat) een zeer mooie optie. Die zijn niet alleen erg hoogwaardig afgewerkt maar zijn ook enorm duurzaam met een hoge hardheid. Verkrijgbaar in 17 mm en 20 mm uitvoering, waarbij de 20 mm uitvoering ook geschikt is voor afwerpen.
 
NIEUW

bb-903z-la.jpg


De Barbarian Jammer Arms zijn nu verkrijgbaar als uitbreiding voor de Barbarian Power Cage en het Barbarian Half Rack.

Zware ATX Jammer Arms zullen later dit jaar verkrijgbaar zijn.
 
Gaan die ATX exemplaren ook op een barbarian rack passen of enkel op ATX racks?
 
Gaan die ATX exemplaren ook op een barbarian rack passen of enkel op ATX racks?
De ATX uitvoering is enkel voor ATX racks. Het product uit mijn vorige bericht is geschikt voor Barbarian racks.
 
De ATX uitvoering is enkel voor ATX racks. Het product uit mijn vorige bericht is geschikt voor Barbarian racks.
Waarom eigenlijk zo'n blinkende lak wanneer de racks toch eerder mat gepoederlakt zijn? Beetje jammer.
 
Dat is wel een hele gave uitbreiding! Staat hiervoor ook nog een Fortex variant op het menu?:D
Nee helaas.

Waarom eigenlijk zo'n blinkende lak wanneer de racks toch eerder mat gepoederlakt zijn? Beetje jammer.
Valt volgens mij wel mee, past goed bij de racks. Lijkt waarschijnlijk ook nog wat glanzender vanwege het ovalen frame :)

Edit: de lak is inderdaad wat glanzender, scherp opgemerkt!
 
Laatst bewerkt:
Valt volgens mij wel mee, past goed bij de racks. Lijkt waarschijnlijk ook nog wat glanzender vanwege het ovalen frame :)
Komt wel vaker voor bij het Barbarian gamma dat de productfoto de eigenlijke kwaliteit van het product niet goed toont.
Ik had het half-rack nooit gekocht moest ik de Barbarian racks nooit in het echt gezien hebben. (de foto's zijn intussen vervangen geloof ik)
 
Hoe stabiel is overigens het ATX 230M rack eigenlijk, wanneer je deze niet verankert. Iemand ervaring?
Zit toch stiekem te plannen om volgend jaar wellicht een ATX rek te plaatsen. Alleen is mijn plafond maar 237cm hoog. Dan is dat dus het enige rek dat zou passen uit de ATX lijn.
 
Back
Naar boven