XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Hebben jullie een reverse hyper/glute-ham raise combo machine?
 
Ziet er echt goed uit. Jammer genoeg heb ik er geen plaats voor. :(
Hebben jullie een foto van de belt squat belt? Ik zie dat die los te bestellen is, maar er is nergens een duidelijke foto van te vinden.
Foto staat gewoon online hoor, belt zal over twee tot drie weken verkrijgbaar zijn:
ATX Belt Squat Belt

Hebben jullie een reverse hyper/glute-ham raise combo machine?
Nee, enkel het Reverse Hyper toestel uit mijn vorige bericht. En twee losse GHD toestellen.
 
-seller

Wij willen uiteinderlijk 4 bumper plates van 20kg halen. Op dit moment zijn we naar de ironsport en de ATX bumpers te kijken. Wat is eigenlijk het verschil tussen deze 2 bumpers?

- ATX rough bumper bumper plates
- Ironsport bumper plate
 
Ik heb laatst van dit materiaal
Rubbermat 10 mm
twee 50x50cm matten besteld om te kijken of ik mij hele zolder met dit matriaal wil afwerken en ik denk van wel. Ik heb alleen een vraag over de randen, bij de matten van 50x50cm zijn die niet allemaal even recht. Komt dat omdat jullie die zelf snijden uit de matten van 2x1m en zijn de randen bij de grootste maat wel allemaal netjes recht?
 
-seller

Wij willen uiteinderlijk 4 bumper plates van 20kg halen. Op dit moment zijn we naar de ironsport en de ATX bumpers te kijken. Wat is eigenlijk het verschil tussen deze 2 bumpers?

- ATX rough bumper bumper plates
- Ironsport bumper plate
Ander materiaal:
De eersten zijn gemaakt van geperst rubbergranulaat (zachter = betere geluiddemping, maar wel een hogere bounce).
De tweede is gegoten rubber (harder = meer geluid, lagere bounce).

Ik heb laatst van dit materiaal
Rubbermat 10 mm
twee 50x50cm matten besteld om te kijken of ik mij hele zolder met dit matriaal wil afwerken en ik denk van wel. Ik heb alleen een vraag over de randen, bij de matten van 50x50cm zijn die niet allemaal even recht. Komt dat omdat jullie die zelf snijden uit de matten van 2x1m en zijn de randen bij de grootste maat wel allemaal netjes recht?
De kleinere matten snijden we inderdaad zelf maar daarbij worden de matten in een sjabloon geklemd en normaal gesproken redelijk recht gesneden.

Deze matten (ook de volledige van 200 x 100 cm) zijn echter sowieso niet helemaal recht, zoals aangegeven in de productbeschrijvig. Er zit een tolerantie in vanuit het productieproces (zowel in rechtheid als in afmetingen).

Kijk anders eens naar onze rubbertegels:
- Rubbertegel 50 x 50 x 2 cm
- Rubbertegel 50 x 50 x 3 cm
- Rubbertegel 100 x 100 x 2 cm
- Rubbertegel 100 x 100 x 3 cm
 
Ik zie nu dat jullie ook rubberen puzzelmatten hebben
Puzzelmat 96 x 96 x 0,8 cm
Dat is voor mij een stuk handiger, hebben jullie een stuk of 20 zwarte op voorraad?
 
Past de ATX landmine ook op het Fortex powerrack?
 
Nieuw in ons assortiment:



atx-cafb.jpg

ATX Squat/Calf Block

Dat verhoogje voor het atx squat block is handig. Ik heb dus enkel dat bovenste deel destijds gekocht, is het mogelijk om dat verhoogje afzonderlijk bij te kopen?
 
Dat verhoogje voor het atx squat block is handig. Ik heb dus enkel dat bovenste deel destijds gekocht, is het mogelijk om dat verhoogje afzonderlijk bij te kopen?
Helaas is dat niet mogelijk voor de oude Squat Blocks, de nieuwe uitvoering heeft namelijk vier gaten aan de onderkant waarmee deze op het Calf Block vastgeklemd wordt.
 
Ik heb snel last van mijn golfarm ellende naarmate ik de 50 nader...Zouden wrist wraps kunnen helpen met press oefeningen? Geboren echo dus dunne polsen.
 
Ik heb snel last van mijn golfarm ellende naarmate ik de 50 nader...Zouden wrist wraps kunnen helpen met press oefeningen? Geboren echo dus dunne polsen.
Mss dat elbow sleeves beter dan zijn wrist wraps dan? Die geven mss lichte druk en houden die regio lekker warm
 
Golfarm is volgens mij inderdaad elleboog, dus dan kun je beter naar elbow sleeves kijken.

Wrist wraps helpen in ieder geval je polsen te verstevigen bij Press oefeningen, dus dat kun je altijd proberen als je denkt dat het in jouw situatie zou helpen.
 
  • Like
Waarderingen: gose
Thanks ja hoor vaak dat golfarm juist wordt veroorzaakt door zwakke polsen/schouders
 
OK.
Ik had 'm enkel bij de productbeschrijving van de het nieuwe belt squat machine gevonden.
"In dit topic vind je algemene informatie over onze webshop Fitness-Seller.nl, zoals updates over de nieuwste artikelen en de laatste aanbiedingen.
Stel hier je vraag aan ons of lees de vragen, reviews, beoordelingen en ervaringen van duizenden andere klanten!"

Mijn "beoordeling" dat ik dat wat aan de dure kant vond voor een stukje metaal, werd verwijderd. Beoordelingen mogen enkel als deze positief zijn?
 
"In dit topic vind je algemene informatie over onze webshop Fitness-Seller.nl, zoals updates over de nieuwste artikelen en de laatste aanbiedingen.
Stel hier je vraag aan ons of lees de vragen, reviews, beoordelingen en ervaringen van duizenden andere klanten!"

Mijn "beoordeling" dat ik dat wat aan de dure kant vond voor een stukje metaal, werd verwijderd. Beoordelingen mogen enkel als deze positief zijn?

Wat had je gekocht eigenlijk?
 
Mijn "beoordeling" dat ik dat wat aan de dure kant vond voor een stukje metaal, werd verwijderd. Beoordelingen mogen enkel als deze positief zijn?

"Hahaha die prijs" is geen constructieve beoordeling en werd inderdaad verwijderd. Dat was overigens überhaupt geen beoordeling, aangezien je het product niet eens hebt gezien of geprobeerd. En dat nog los van het feit dat het ATX Calf Block goedkoper is dan alternatieve opties (bijvoorbeeld Body-Solid). Onze merken zijn sowieso altijd scherp geprijsd, dus ik ga de prijs niet verdedigen. Het is een scherpe prijs voor dit product. Dat je met een blok hout van tien euro misschien hetzelfde zou kunnen doen staat daar verder los van.

Vrijwel het enige dat jij in dit topic doet is zeuren of een discussie uitlokken, net zoals nu. Dat voegt niets toe aan het topic. Hou toch eens op altijd de slachtofferrol op je te nemen. Als jij een constructieve beoordeling (positief of negatief) schrijft over een product dan mag jij dat met alle plezier hier plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven