AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Volgens de site zijn jullie gewoon geopend, maar toch maar even vragen: Zijn jullie morgen gewoon open (tot 14h00)?

Ik dacht misschien met de Fibo dat jullie misschien daar moesten zijn ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.584
Nope, wij hebben dit jaar zelf geen stand maar ook dan zou de winkel gewoon open blijven. Bezoeken hebben we gisteren al gedaan :cool:

Ah, OK.
Bestelling is geplaatst.
Tot morgen! :)

Done. :)
sorry dat ik er zo laat mee ben.:o

De dop op het uiteinde van de adapter kun je eraf halen en je kunt de adapter eventueel nog op maat zagen zodat deze niet uitsteekt.

Met vastzetten bedoel ik dat je de adapter niet mee eruit trekt als je de halterstang eruit tilt. Dat zul je even moeten uitproberen dus. Misschien kun je de twee inbusbouten een klein beetje naar buiten draaien, zodat ze een millimeter uitsteken, en zo vastklemmen in de houder.

En anders gewoon vast kitten ;)

Succes! Laat even weten of het is gelukt :)

De adapters zijn prima te gebruiken om houders voor een 50mm barbell aan te passen voor een 30mm barbell, ze staan er gewoon los in de houder en blijven zitten als je de barbell er uit haalt.

• #9.590
De adapters zijn prima te gebruiken om houders voor een 50mm barbell aan te passen voor een 30mm barbell, ze staan er gewoon los in de houder en blijven zitten als je de barbell er uit haalt.
Fijn dat het gelukt is! Bedankt voor de update.

Uw ordernummer is: 100212129

Eerste keer dat ik bij jullie bestel (gezien ik woonachtig ben in buitenland en nu op vakantie ben), hopelijk een goede ervaring! :)

De Fortex Flat Bench is eindelijk weer leverbaar en is nu volledig gemaakt naar IPF specs!

Alle andere Fortex toestellen zijn ook weer binnengekomen, inclusief enkele nieuwe toestellen (Adjustable Bench, Rack Extensions, Weight Pins, Bumper Plate Tree).

Deze zullen hopelijk in de loop van de volgende week allemaal beschikbaar zijn!

Hallo FS, al wat info/foto's vd adjustable Fortex bench beschikbaar? Ik wilde eigenlijk voor de flat gaan maar toen ik dit bericht zag dacht ik wacht even op de adjustable versie:)

• #9.594
Hallo FS, al wat info/foto's vd adjustable Fortex bench beschikbaar? Ik wilde eigenlijk voor de flat gaan maar toen ik dit bericht zag dacht ik wacht even op de adjustable versie:)
Dat is in feite gewoon deze Ironsports bench, enkel komt deze nu in de Fortex serie met een vrijwel identiek design (en vergelijkbare prijs rond € 250):
Ironsports Multi Bench RX

In onze showroom staat de Fortex uitvoering al opgesteld mocht je deze willen bekijken.

Ok, bedankt. Had al zo'n vermoeden. Zal even kijken of het zaterdag lukt om naar Sittard te rijden.

Pinnen gaat niet bij jullie of wel?

Hallo FS

De Barbarian Power cage staat op voorraad,echter als ik wil bestellen staat het op backorder,wanneer is deze weer in voorraad?

• #9.598
Hallo FS

De Barbarian Power cage staat op voorraad,echter als ik wil bestellen staat het op backorder,wanneer is deze weer in voorraad?
Volgens mij is deze gewoon in voorraad, dus de status op de productpagina is correct.

Stuur deze vraag anders even per e-mail naar onze klantenservice, zij kunnen je dat precies vertellen!

• #9.599
Nieuw in ons assortiment:

atx-b-squat-detail02_2.jpg

ATX Belt Squat Machine

atx-rhe-ii-detail09.jpg

ATX Reverse Hyper 2.0

atx-cafb.jpg

ATX Squat/Calf Block

Ziet er echt goed uit. Jammer genoeg heb ik er geen plaats voor. :(
Hebben jullie een foto van de belt squat belt? Ik zie dat die los te bestellen is, maar er is nergens een duidelijke foto van te vinden.

Terug
Naar boven