Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Een laatste vraag over de GHR, de koker die gebruikt is voor het onderste frame, is die 75mm vierkant?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.682
Een laatste vraag over de GHR, de koker die gebruikt is voor het onderste frame, is die 75mm vierkant?
Volgens mij wel maar ik heb de exacte ontwerpen nu niet bij de hand. Is dat zo noodzakelijk voor je meetwerk dan? Mail dan even naar onze klantenservice dan krijg je na het weekend bericht.

Nee, is niet meer noodzakelijk, het gaat passen en zo niet, dan zorg ik er wel voor dat het gaat passen :) Ik ga er vanuit dat de de koker niet nog groter is, want dan is het wel een hele lompe constructie.

Zodra jullie hem binnen hebben bestel ik hem.

• #9.684
Nee, is niet meer noodzakelijk, het gaat passen en zo niet, dan zorg ik er wel voor dat het gaat passen :) Ik ga er vanuit dat de de koker niet nog groter is, want dan is het wel een hele lompe constructie.

Zodra jullie hem binnen hebben bestel ik hem.
Nee groter dan 75 x 75 mm zal het frame sowieso niet zijn.

• #9.685
NIEUW

De Barbarian Leg Master is na bijna vijf jaar weer terug van weggeweest!

Vanwege aanhoudende interesse van klanten is besloten om dit product weer terug in het assortiment te nemen. De nieuwe uitvoering is vanaf volgende maand leverbaar.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #9.687
Is dat net zoiets als dit?
Barbarian Squat Harnas – Wand

Ik vraag me af hoe dat dan gaat als je niet meer omhoog kan komen.
Ja dat is hetzelfde onderdeel, daar komt binnenkort ook de vernieuwde versie van.

Aan het toestel zitten twee handgrepen, daar kun je je aan omhoog trekken. Mocht dat ook niet meer lukken dan zul je iets anders moeten verzinnen ;)

Als alternatief kun je ook gewoon een Safety Squat Bar gebruiken, dan kun je de spotters van je rack gebruiken.

Duidelijk.

bb-903z-la-detail03.jpg

Ze zijn besteld, ik ben benieuwd!
Zodra ik er wat workouts mee gedaan heb, zal ik mijn bevindingen plaatsen.
Net als van de ATX adjustable bench. (Om die doos van de stoep naar binnen te krijgen, was al een workout)

• Like
Waarderingen: 040B
  • #9.690
Ze zijn besteld, ik ben benieuwd!
Zodra ik er wat workouts mee gedaan heb, zal ik mijn bevindingen plaatsen.
Net als van de ATX adjustable bench. (Om die doos van de stoep naar binnen te krijgen, was al een workout)
Mooi, ik ben benieuwd wat je ervan vindt! :)

De ATX bench is inderdaad een beest met een gewicht van maar liefst 60 kg :eek:

@Fitness Seller zijn er nog cadeaubonnen te verkrijgen bij jullie? Vind het niet echt terug

Komen de mini-powerbands van ironforce nog op voorraad?

• #9.694
Komen de mini-powerbands van ironforce nog op voorraad?
Die zijn toevallig gisteren uitverkocht geraakt, de nieuwe voorraad komt pas over enkele maanden binnen.

Als je er maar één of twee nodig hebt kun je even proberen om te mailen naar onze klantenservice, waarschijnlijk liggen er nog wel een aantal exemplaren (die worden vastgehouden voor de volledige sets of als reserves).

De Power Bands hebben nu overigens de Fortex opdruk. Het Ironforce merk verdwijnt.

Die zijn toevallig gisteren uitverkocht geraakt, de nieuwe voorraad komt pas over enkele maanden binnen.

Als je er maar één of twee nodig hebt kun je even proberen om te mailen naar onze klantenservice, waarschijnlijk liggen er nog wel een aantal exemplaren (die worden vastgehouden voor de volledige sets of als reserves).

De Power Bands hebben nu overigens de Fortex opdruk. Het Ironforce merk verdwijnt.

Ah zonde, heb inderdaad maar één setje nodig, zal wel even mailen dan :thumb:

• #9.696
NIEUW

De Fortex racks zijn nu ook verkrijgbaar in kleur en met opbergrek uitbreiding!

fortex-banner.jpg

Bekijk alle racks hier.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat er voor Fortex nu apart een opberg module te verkrijgen is, staat zoiets ook voor Barbarian op de planning voor de standaard power cage?

• #9.698
Ik zie dat er voor Fortex nu apart een opberg module te verkrijgen is, staat zoiets ook voor Barbarian op de planning voor de standaard power cage?
Nee dat is helaas niet mogelijk bij de huidige Barbarian Power Cage, staat dus niet op de planning.

@Fitness Seller, ik heb een vraag over de spotter arms in combinatie met een barbarian half rack BB-9035 2015 versie (ipv 2017).
Wat zijn de beperkingen met deze half hack? Ik heb i.i.g. de lange spotter arms, alleen geen gaten tot helemaal bovenin het rack. Als het enkel een kwestie is van gaten dan ben ik bereid deze te boren.

Terug
Naar boven