Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fitness Seller Hebben jullie de belt van de belt squat nog los te koop? Kan hem niet meer vinden in de shop namelijk.
Die is momenteel inderdaad enkel nog inbegrepen bij het toestel. Mail even naar onze klantenservice, wellicht kunnen wij deze nog los aanbieden (vermeld je bestelnummer als je het toestel al hebt gekocht).

Edit: over enkele weken zal deze weer los te bestellen zijn: ATX Belt Squat Belt
 
Laatst bewerkt:
NIEUW

De eerste professionele 30 mm halterstang ter wereld!

lh-30-200-ht-c.jpg

Barbarian Professional Bar 30 mm
  • Geschikt voor de zwaarste squats en deadlifts
  • 30 mm in diameter en 198 cm lang
  • Hoge kwaliteit staal van 190.000 psi
  • Belastbaar tot maximaal 600 kg
  • Met center knurl
  • Urethaan bumpers op de uiteinden
 
Laatst bewerkt:
Nice. Ik heb nu de 200cm zonder schroefdraad. Die is ook al eens tot 250 belast met squats. Mis wel de center knurl en dat de knurling niet tot de schijven loopt, maar deze is wel ruim 4x zo duur.
 
Nice. Ik heb nu de 200cm zonder schroefdraad. Die is ook al eens tot 250 belast met squats. Mis wel de center knurl en dat de knurling niet tot de schijven loopt, maar deze is wel ruim 4x zo duur.
Dit is ook een veel hogere staalkwaliteit. Met 250 kg squats merk je het verschil wel hoor :D
 
Die zal ik in de toekomst ook bestellen. Fijn dat er zoiets eindelijk is.
 
Zit het ook nog in de planning om de 30mm Barbarian bar in andere maten te leveren? Ik heb nu een 180cm en een 200cm bar en vind de 180cm bar vaak niet wat praktischer op min zolder.

Moet de voorraad trouwens nog ingevoerd worden in de webshop? Als ik hem wil bestellen komt hij in backorder
 
Laatst bewerkt:
NIEUW

De eerste professionele 30 mm halterstang ter wereld!

lh-30-200-ht-c.jpg

Barbarian Professional Bar 30 mm
  • Geschikt voor de zwaarste squats en deadlifts
  • 30 mm in diameter en 198 cm lang
  • Hoge kwaliteit staal van 150.000 psi
  • Belastbaar tot maximaal 600 kg
  • Met center knurl
  • Urethaan bumpers op de uiteinden

Heel tof dat er eindelijk een zwaar belastbare 30 mm halterstang is. Deze komt op mijn verlanglijstje!

Het zou trouwens helemaal af zijn mocht er ook een uitvoering komen met zwarte coating ofzo :P
 
Laatst bewerkt:
Zit het ook nog in de planning om de 30mm Barbarian bar in andere maten te leveren? Ik heb nu een 180cm en een 200cm bar en vind de 180cm bar vaak niet wat praktischer op min zolder.

Moet de voorraad trouwens nog ingevoerd worden in de webshop? Als ik hem wil bestellen komt hij in backorder
Nee het zal waarschijnlijk gewoon bij dit 200 cm (198 cm) model blijven.

Deze 30 mm barbell komt inderdaad pas over 1 tot 2 weken binnen, ik heb de voorraadstatus op de productpagina aangepast. Je kunt nu wel al een pre-order plaatsen.

Heel tof dat er eindelijk een zwaar belastbare 30 mm halterstang is. Deze komt op mijn verlanglijstje!

Het zou trouwens helemaal af zijn mocht er ook een uitvoering komen met zwarte coating ofzo :P
Zo'n high-end 30 mm barbell bestond nog niet dus dit is echt een nieuw en onbekend product. Eerst afwachten of er überhaupt vraag naar is, voordat wij beslissen of er nog een uitvoering met zwarte coating wordt gemaakt. Als deze barbell goed verkoopt is dat in ieder geval wel een optie!
 
Ok duidelijk ik zal even kijken wat het scheelt in kosten om alles in één keer te latten bezorgen tegen over de barbell los een week of twee later.
 
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst. Heeft het zin om vandaag in de auto te springen en ze te komen afhalen of lukt het niet meer om ze klaar te leggen? (kleine bestelling: 3 producten)
 
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst. Heeft het zin om vandaag in de auto te springen en ze te komen afhalen of lukt het niet meer om ze klaar te leggen? (kleine bestelling: 3 producten)

Ondanks dat ik zomaar kwam binnengevallen ben ik toch weer netjes verder geholpen. Top service! Thanks, Fitness Seller !!
Fijn dat het is gelukt! Voor kleine bestellingen is dat inderdaad geen probleem :)

Veel plezier met je nieuwe equipment! Fijn weekend!
 
Fijn dat het is gelukt! Voor kleine bestellingen is dat inderdaad geen probleem :)

Veel plezier met je nieuwe equipment! Fijn weekend!
Ik snap wel dat het vervelend is. Ik zal er in het vervolg echt op moeten letten dat ik een beetje op tijd bestel. :o
 
Ik snap wel dat het vervelend is. Ik zal er in het vervolg echt op moeten letten dat ik een beetje op tijd bestel. :o
Zoals gezegd: bij een kleine order is dat zeker geen probleem hoor :)
 
NIEUW

De eerste professionele 30 mm halterstang ter wereld!

lh-30-200-ht-c.jpg

Barbarian Professional Bar 30 mm
  • Geschikt voor de zwaarste squats en deadlifts
  • 30 mm in diameter en 198 cm lang
  • Hoge kwaliteit staal van 150.000 psi
  • Belastbaar tot maximaal 600 kg
  • Met center knurl
  • Urethaan bumpers op de uiteinden

Zojuist besteld, ik ben benieuwd.
 
Ik zie dat er nieuwe modellen van schijven verschijnen in de webshop.
Is er al nieuws ivm de gekalibreerde schijven van ATX?
Die zijn binnen, zullen waarschijnlijk volgende week online staan. Ligt eraan hoe snel de foto's gemaakt en verwerkt kunnen worden.
 
Back
Naar boven