- Waardering
- 9.093
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Oh daar had ik niet opgelet sorry
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh daar had ik niet opgelet sorry
Voor een pakket van 0,5 kg tot 25 kg betaal je nu ongeveer evenveel als bij Rogue.
De ATX plates zijn ook dunnerEen 25kg plaat is 3 euro goedkoper bij Rogue.
Kwasi dezelfde prijs eigenlijk, voor nog preciser gewicht.(de ATX versie)

Iets vergelijkbaars verkopen wij in de vorm van de ATX Revolving Handle. Een andere uitvoering staat niet op de planning.Ik ben op zoek naar een viking press attachment, zit zoiets misschien nog in de planning?
Een 25kg plaat is 3 euro goedkoper bij Rogue.
Kwasi dezelfde prijs eigenlijk, voor nog preciser gewicht.(de ATX versie)
Ja, de prijs die ongeveer gelijk ligt is idd de pre-order prijs. Maar daarna is het verschil voor een particulier die een setje voor zijn home-gym wil nog behapbaar.€185 voor 2 Rogue 25kg schijven.
€216 voor 2 ATX 25kg schijven. (€99 is de pre order prijs)
Doe dat voor 7/8 sets van 25KG en dan kom je op een aardig verschil.
Ja, dat viel mij ook op. De specs op de tolerantie zijn hetzelfde en ATX lijkt me dus niet nauwkeuriger.Op de site staat max 10gr verschil voor zowel Rogue als ATX.
Je kan dus wel zeggen nog minder afwijking,maar de product specs zeggen wat anders.
Als dat de "verkoop" strategie zou zijn hadden ze er wel max "vul een nr in lager dan 10" van gemaakt.
Maar niet IPF gekeurd. (wat de een belangrijk vind hoeft de andere niet te vinden)
Ja, de prijs die ongeveer gelijk ligt is idd de pre-order prijs. Maar daarna is het verschil voor een particulier die een setje voor zijn home-gym wil nog behapbaar.
Als je idd, meerdere sets wil voor je commerciële gym dan kan het totaalplaatje wel oplopen ja.
Dan lijkt me Rogue interessanter in B en NL. Maar de markt in D is waarschijnlijk anders. Die kopen waarschijnlijk graag "Made in Germany" ipv "Made in China/USA". En die markt is wel wat groter dan B en NL bij elkaar.
Ja, dat viel mij ook op. De specs op de tolerantie zijn hetzelfde en ATX lijkt me dus niet nauwkeuriger.
IPF goedkeuring is in jullie geval waarschijnlijk veel belangrijker dan iemand met een home-gym.
Urethaan is vele malen hoogwaardiger dan rubber. Niet alleen sterker en duurzamer maar ook mooier en volledig geurloos. De nauwkeurigheid van het gewicht is niet anders, het zijn allebei normale (niet gekalibreerde) gietijzeren gewichten.@Fitness Seller Vraagje over de polyurethaan halterschijven (https://www.fitness-seller.nl/polyurethaan-4-grip-halterschijven-50-mm/) ten opzichte van de rubber gripper halterschijven (https://www.fitness-seller.nl/barbarian-rubber-gripper-halterschijven-50-mm/), zit het kwaliteitsverschil hem vooral in de duurzaamheid of is de nauwkeurigheid van de gewichten ook beter?
Wij hebben inmiddels een geijkte weegschaal aangeschaft om de waardes uit de fabriek te controleren en komen bij de eerste testen uit op 0 gram tot 5 gram afwijking, zeer secuur dus. In Duitsland zijn de specs inmiddels al gewijzigd tot 5 gram en bij ons zal dit ook worden aangepast:Je kan dus wel zeggen nog minder afwijking,maar de product specs zeggen wat anders.
Als dat de "verkoop" strategie zou zijn hadden ze er wel max "vul een nr in lager dan 10" van gemaakt
So haben z.B. die 15 kg, 20 kg und 25 kg - Hantelscheiben eine Gewichtsabweichung von lediglich 5 Gramm!
Als je de voorkeur geeft aan dunnere plates met een betere calibratie die gemaakt zijn van gietstaal (sterker en duurder dan gietijzer), dan is ATX misschien wel interessant om te overwegen
Helaas kan niet alles dat wij aanbieden altijd het goedkoopste zijn maar zolang daar een markt voor is, is dat geen probleem.Over een week of twee, als de plates in de webshop ook in voorraad staan.@Fitness Seller : Hebben jullie een setje in de showroom liggen?
Damn, dan is mijn verlof afgelopen. Misschien kan ik nog eens een zaterdag voormiddag vrij maken om ze eens te komen bekijken.Over een week of twee, als de plates in de webshop ook in voorraad staan.

Ze zien er op de foto's erg hoogwaardig uit. De lak lijkt me ook anders/beter dan bij de Rogue schijven.Het is vrij eenvoudig: als je belangrijkste criteria de laagste prijs of IPF approval zijn, zoals voor FoxGym geldt, dan kies je voor een ander merk. ATX is inderdaad nog niet IPF gekeurdAls je de voorkeur geeft aan dunnere plates met een betere calibratie die gemaakt zijn van gietstaal (sterker en duurder dan gietijzer), dan is ATX misschien wel interessant om te overwegen
Helaas kan niet alles dat wij aanbieden altijd het goedkoopste zijn maar zolang daar een markt voor is, is dat geen probleem.
Op de website van Bernd Stößlein, de uitvinder van de Bamboo Bench, kun je meer info vinden. Je kunt mij ook via PM je e-mailadres sturen, dan zal Bernd persoonlijk contact met je opnemen mocht je nadere toelichting willenIk kan begrijpen dat het leidt tot meer spieractivatie, maar als een fabrikant claimt dat het, in dit geval, pijnlijke schouders helpt voorkomen, dan ben ik als arts toch altijd benieuwd (en vooral) sceptisch.
Ik wil de discussie gerust per PM verder voeren.

The surface of support is very small, so when you lay your spine on it, it allows your shoulder blades to move back further. This allows, for one thing, to work on full range of motion, which is integral to joint stability, health and longevity. Likewise in these conditions the long biceps, pectoralis minor and supraspinatus tendons are spared from unnecessary friction. Then, it also prevents the rotator cuff components i.e infraspinatus, supraspinatus, subscapularis, teres minor, teres major, ligamentum coracohumerale from being overly stressed.
On the down movement, the shoulder blades move much more freely which allows the elbows to drop further. This increases the stretch on the shoulder flexors and elbow extensors. The movement becomes not only as close as possible to “natural“ biomechanical movement such as push-up and dips. But it will allow the recruitment of more muscle fiber in the pectoralis major and minor. This translates into added training efficiency. In fact, it solves two problems simultaneously: pain is reduced and muscle fiber recruitment is enhanced.
Beide uitvoeringen (1.0 en 2.0) worden circa binnen één week verwacht.Wanneer komt de Barbarian Professional Chin-up Bar terug binnen?
Ik kijk ook naar de barbarian multi grip chin up bar maar de professional ziet er iets steviger uit (kan hier volledig fout in zijn)

Zie de productbeschrijvingen:Ik zie dat er in het assortiment van Barbarian Line twee 'glute ham' toestellen zijn.
Kan je beknopt de verschillen tussen de twee opsommen? Behalve de prijs, die bij het ene toestel een stukje hoger is dan bij de andere.
Thanks!
)