- Waardering
- 2.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen probleem, je kunt tijdens onze openingstijden gewoon langskomenOK, thanks.
Plan is dat ik morgen langs kom. Past dat?

Die calibrated plates zien er echt heel fancy uit. Heel netjes afgewerkt.Ik bedoelde dat niet alle type halterschijven in de showroom liggen - niet ook nog eens elk gewicht van elk type
Je kunt in ieder geval langskomen, ik heb van beide typen een gewicht in de showroom gelegd![]()

Ja die zijn al te bestellen via e-mailKrijgen jullie de nieuwe 1,5 cm tegels van Megafitnesshop ook op voorraad?
Ben nu ik een paar 3cm tegels heb voor wat oefeningen wel overtuigd om het hele stuk onder mijn rack te voorzien van rubber
Nee helaas, die hebben wij niet in ons assortiment.Hi
Verkopen jullie ook fractional plates 0.25kg voor 50mm barbell?
Oké thnx!Nee helaas, die hebben wij niet in ons assortiment.
Nee helaas, die hebben wij niet in ons assortiment.

Waarschijnlijk al een aardig tijdje geleden gekocht dan. Deze hebben wij namelijk al jaren niet meer in ons assortimentDat is raar... ik heb de mijne van bij jullie namelijk![]()

Dat klopt, de hefarm aan de achterkant beweegt op en neer waardoor je nog wat ruimte aan de achterkant van het toestel nodig hebt. Vandaar de totale diepte maat van 150 cm dus.Waarom staan er bij dit multistation 2 dieptematen? Is het station zelf 122cm diep, maar moet hij van de muur af staan ivm de scharnierende “weightstack”?
https://www.fitness-seller.nl/megatec-triplex-workout-station/
En hebben jullie hem in de showroom staan?
De Multiplex staat in de showroom, de Triplex niet. Deze zal er ook nooit komen te staan, aangezien de Multiplex er al staat.Hij staat nu, of nooit in de showroom? Staat de Megatec pulley met dezelfde constructie er wel?
Ok top, ik neem aan dat die matten niet veren als je er op staat te squatten of beter maar niet in het rack zelf leggen? De 50x50 matten met noppen zijn echt super qua demping (gebruik die voor deadlift , dumbbells te droppen en bankje omhoog voor decline press)anders overweeg ik nog om die bij te kopen maar zijn waarschijnlijk te verend om op te squatten
Die 50x50 matten veren idd een beetje. Maar het valt best nog mee.Ok top, ik neem aan dat die matten niet veren als je er op staat te squatten of beter maar niet in het rack zelf leggen? De 50x50 matten met noppen zijn echt super qua demping (gebruik die voor deadlift , dumbbells te droppen en bankje omhoog voor decline press)anders overweeg ik nog om die bij te kopen maar zijn waarschijnlijk te verend om op te squatten
) is het op zich geen probleem. Vanaf zo'n 160kg merk ik het wel een beetje, maar niet zoveel dat ik er op 1 of andere manier rekening mee moet houden.