XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik bedoelde dat niet alle type halterschijven in de showroom liggen - niet ook nog eens elk gewicht van elk type :p

Je kunt in ieder geval langskomen, ik heb van beide typen een gewicht in de showroom gelegd :)
 
Ik bedoelde dat niet alle type halterschijven in de showroom liggen - niet ook nog eens elk gewicht van elk type :p

Je kunt in ieder geval langskomen, ik heb van beide typen een gewicht in de showroom gelegd :)
Die calibrated plates zien er echt heel fancy uit. Heel netjes afgewerkt.
Ze zitten wel erg strak op de sleeves van een ATX barbell, maar da's wel nice voor tijdens het DLen. :)
 
Krijgen jullie de nieuwe 1,5 cm tegels van Megafitnesshop ook op voorraad?
Ben nu ik een paar 3cm tegels heb voor wat oefeningen wel overtuigd om het hele stuk onder mijn rack te voorzien van rubber
 
Krijgen jullie de nieuwe 1,5 cm tegels van Megafitnesshop ook op voorraad?
Ben nu ik een paar 3cm tegels heb voor wat oefeningen wel overtuigd om het hele stuk onder mijn rack te voorzien van rubber
Ja die zijn al te bestellen via e-mail
 
  • Like
Waarderingen: gose
Hi

Verkopen jullie ook fractional plates 0.25kg voor 50mm barbell?
 
Dat is raar... ik heb de mijne van bij jullie namelijk :D
Waarschijnlijk al een aardig tijdje geleden gekocht dan. Deze hebben wij namelijk al jaren niet meer in ons assortiment :p
 
Waarom staan er bij dit multistation 2 dieptematen? Is het station zelf 122cm diep, maar moet hij van de muur af staan ivm de scharnierende “weightstack”?
https://www.fitness-seller.nl/megatec-triplex-workout-station/

En hebben jullie hem in de showroom staan?
Dat klopt, de hefarm aan de achterkant beweegt op en neer waardoor je nog wat ruimte aan de achterkant van het toestel nodig hebt. Vandaar de totale diepte maat van 150 cm dus.

In de showroom staat enkel het MegaTec Multiplex Workout Station. De bench en hefarmen hiervan zijn wel identiek aan de Triplex.
 
Hij staat nu, of nooit in de showroom? Staat de Megatec pulley met dezelfde constructie er wel?
 
Hij staat nu, of nooit in de showroom? Staat de Megatec pulley met dezelfde constructie er wel?
De Multiplex staat in de showroom, de Triplex niet. Deze zal er ook nooit komen te staan, aangezien de Multiplex er al staat.

De MegaTec Lat Machine Z-vorm staat ook niet in de showroom en zal ook niet worden opgebouwd.
 
Ok, bedankt voor de info, ik ga binnenkort dan eerst weer eens wat maten opmeten op mijn zolder.
 
Ja die zijn al te bestellen via e-mail
Ok top, ik neem aan dat die matten niet veren als je er op staat te squatten of beter maar niet in het rack zelf leggen? De 50x50 matten met noppen zijn echt super qua demping (gebruik die voor deadlift , dumbbells te droppen en bankje omhoog voor decline press)anders overweeg ik nog om die bij te kopen maar zijn waarschijnlijk te verend om op te squatten
 
Ok top, ik neem aan dat die matten niet veren als je er op staat te squatten of beter maar niet in het rack zelf leggen? De 50x50 matten met noppen zijn echt super qua demping (gebruik die voor deadlift , dumbbells te droppen en bankje omhoog voor decline press)anders overweeg ik nog om die bij te kopen maar zijn waarschijnlijk te verend om op te squatten
Die 50x50 matten veren idd een beetje. Maar het valt best nog mee.
Ligt er een beetje aan hoe zwaar je gaat. Maar tot 185kg (+90kg BW ;) ) is het op zich geen probleem. Vanaf zo'n 160kg merk ik het wel een beetje, maar niet zoveel dat ik er op 1 of andere manier rekening mee moet houden.
 
  • Like
Waarderingen: gose
Nee de massieve rubbertegels kun je vrijwel niet indrukken. De Rubbertegel 50 x 50 x 3 cm heeft noppen aan de onderzijde en de lege 'holtes' kun je inderdaad een beetje indrukken met je hakken wanneer je zwaar lift. Al onze andere rubbertegels zijn volledig massief zonder noppen, bijvoorbeeld de Rubbertegel 100 x 100 x 3 cm, dus die zullen vrijwel niet indrukken.

Bovenstaande rubbertegels zijn overigens gemaakt van geperst rubbergranulaat, net zoals de nieuwe 100 x 100 x 1,5 cm tegels die jij noemde. Als je de hoogste hardheid wil kun je kijken naar onze Puzzelmat 100 x 100 x 1,7 cm of Puzzelmat 100 x 100 x 2 cm dik. Die zijn gemaakt van gegoten rubber (harder, sterker, duurzamer en hoogwaardiger dan rubbergranulaat). Dankzij het puzzelsysteem blijven deze ook naadloos aaneengesloten liggen, zonder dat je deze hoeft te verlijmen of plakken. Deze puzzelmatten zijn zeer hoogwaardig en de 2 cm dikke puzzelmatten gebruiken wij bijvoorbeeld ook in het Trainingsplatform Flex.
 
  • Like
Waarderingen: gose
Top de rubbergranulaat is goed genoeg voor mij het ging me vooral om het indrukken.
 
Back
Naar boven