- Waardering
- 761
Ok. Daar passen dan toch nog die sluitstukken bij als je 5 schijven per kant hebt he (zal hoogstwaarschijnlijk wel zo zijn, maar om zeker geen misverstanden te hebben
)?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)?Inclusief de sluiters ja.. de 5 kg gietijzeren 50 mm halterschijven zijn circa 30 mm dik.Ok. Daar passen dan toch nog die sluitstukken bij als je 5 schijven per kant hebt he (zal hoogstwaarschijnlijk wel zo zijn, maar om zeker geen misverstanden te hebben)?
Je kunt de handleiding eventueel ook hier downloaden als PDF.Ik heb mijn bestelling vandaag ontvangen, waarvoor dank :-).
Ik heb echter 2 vraagjes:
- Bij mijn Barbarian Incline Bench zit geen 'bouwtekening' is dit normaal? Ik ben niet erg handig, maar ga het vanavond toch proberen, lukt wel denk ik. Heb al een flatbench en dat is destijds ook gelukt.
- De veersluitingen die bij mijn gladde 30 mm 167 cm halterstang zitten voelen niet echt 'veilig'. Als ik er schijven van 20 kg en/of 15 kg op doe en ik kantel de stang naar beneden dan glijden de schijven er zo af, is dat normaal? Ik was altijd schroefsluiting gewend met mijn dumbbells, maar had goede verhalen gehoord over veersluitingen, dus daarom heb ik deze gekocht.
Alvast bedankt voor het beantwoorden en verder ook bedankt voor de goede service! Zal zeker mijn homegym spullen de komende tijd bij jullie bestellen.

Je kunt de handleiding eventueel ook hier downloaden als PDF.
De 30 mm veersluitingen zijn niet zo zeer geschikt voor zware gewichten, daarvoor kun je beter ringsluitingen of clipsluitingen gebruiken (al zijn die natuurlijk niet zo snel of eenvoudig te verwisselen). Eigenlijk moet je de langhalterstang gewoon recht houden in combinatie met veersluitingen
Wat is je bestelnummer? Ik zal een nieuw paar veersluitingen toesturen, het zou eventueel namelijk ook aan de betreffende sluitingen kunnen liggen. De stang waarmee je de sluitingen gebruikt komt overigens ook gewoon van ons, toch?
Dat is inderdaad de maximale hoogte, inclusief lat station en chin up bar.Bij het barbarian powerrack staat dat de hoogte 216cm is, is dat inclusief die pullup stang (die lijkt namelijk nog wat verhoogt te zitten).
En als je het lat station toevoegt, blijft het dan nog onder die 216cm?
De chromen en gietijzeren ringsluitingen zijn inderdaad allebei goed.Bestelnummer is 102486
De stang kwam inderdaad ook van jullie. Als ik had geweten dat veersluitingen zo 'slecht' waren in 30 mm, dan had ik wel schroefsluiting genomen. Zijn die clipsluitingen van plastic een betere optie die jullie op de site hebben? Dan bestel ik die wel gewoon. Of zijn de ringsluitingen van chroom nog beter? Dat ziet er ook wel vrij snel en makkelijk uit opzich.
Bedankt voor de handleiding van de incline bench en de snelle reactie.
Edit: Die incline bench in elkaar zetten begon makkelijk, maar de moeren zijn echt vreselijk, of ik zie iets heel simpels over het hoofd, of de moeren zijn fout, of ze zijn gewoon raar haha. Er zit een soort plastic rand in de moeren waardoor je ze helemaal niet door kan draaien tegen de ringetjes aan zegmaar. Morgen ga ik het proberen met tangen etc. maar er lijkt gewoon iets 'fout' te zijn. Heb je enig idee waar ik het over heb, of klinkt het heel raar? Ook is er 1 plastic rechthoekig dopje gescheurd, dat de hoogste horizontale buis afdekt.
Zodra de bench in elkaar staat zal ik dat ook nog even melden :-). Het antwoord op de vraag over de sluiters hoor ik nog wel van je. Bedankt!

Het is sowieso niet de bedoeling dat je de moeren met je handen vastdraait!De moeren draaien prima vast totdat je bij het plastic ringetje komt. Dan is er echter nog een heel stuk over aan het ronde schroefdraad buisje. Dat is dus ook mijn vraag, klopt het wel? Want we zouden eventueel wel met 2 tangen zegmaar de moeren aan beide kanten tegengesteld vast kunnen draaien, dat lukt vast wel. Ten eerste schieten de rafels dan van het plastic rondje af (net een stukje geprobeerd) en ik kan me niet voorstellen dat iets zoveel moeite moet kosten eigenlijk. Met je handen is het niet te doen en met 1 tang ook niet. Misschien dus met 2 goede tangen proberen (of moersleutels, of hoe die dingen ook heten). Maargoed, als jij zegt, gewoon met al je kracht door het plastic heen draaien zegmaar, dan ga ik dat doen.
De moeren draaien dus prima vast tot het plastic ringetje, maar daarna is er dus nog een heel stuk van dat zwarte buisje waar je het opschroeft over. Er zaten 2 lange zwarte schroefbuisjes bij en 1 korte, dus die zitten ook gewoon op de goede plekken in de constructie.
In woorden is het lastig uit te leggen, maar komt het een beetje over :-)?
Zijn jullie trouwens weer bij met het verzenden? Met andere woorden, als ik een bestelling plaats voor nog wat schijven, die sluitingen etc. is de verzending dan gewoon binnen 3 werkdagen?
Nou, bedankt weer voor de reactie en hopelijk heb ik het redelijk goed uitgelegd :-).
Had je mijn opmerking over de scheur in zo'n plastic afdek dopje ook nog gezien? Is geen ramp verder natuurlijk want het zit de functionaliteit niet in de weg.
Je kunt de borgmoeren het beste gewoon vastdraaien met twee moersleutels, dat het plastic ringetje een beetje gaat rafelen is normaal.
.Vanaf volgende week zouden de 450 mm korthalters weer leverbaar moeten zijn.EDIT (nog meer vragen, sorry :-))
Wanneer komen deze weer op voorraad: Korte halterstang schroefdraad 30 mm x 450 mm?
En hoeveel 5 kg gietijzer schijven passen er per kant op: Korte halterstang schroefdraad 30 mm x 400 mm (want die zijn wel op voorraad)?
Vanaf volgende week zouden de 450 mm korthalters weer leverbaar moeten zijn.
Op de 400 mm korthalter passen vier stuks 5 kg schijven, op de 450 mm korthalter passen vijf stuks.
Maak even wat duidelijke foto's want ik begrijp niet wat je bedoelt. Stuur deze naar onze klantenservice om het verder per e-mail af te handelen.De incline bench staat nu trouwens in elkaar! op 2 van de 3 plekken zijn de moeren helemaal perfect vastgedraaid. Op 1 plek was het schroefdraad niet lang genoeg, dus daar rinkelt het een beetje. Maar het ziet er niet onveilig uit verder, want het kan ook niet zomaar losschieten ofzo, het wiebelt alleen heeeeeeel klein beetje bij de rugsteun.
Je kunt je bestelling gewoon al plaatsen, als er een artikel tussenzit dat binnenkort binnenkomt wordt de bestelling dan gewoon een paar dagen langer vastgehouden.Nogmaals bedankt voor alle hulp, en ik zal de site dan goed in de gaten houden voor die korte halterstangen. Of kan ik ook gewoon straks alvast bestellen en betalen en dat jullie alles volgende week leveren?
Vreemd, normaal laten de pakketdiensten in zulke gevallen altijd een kaartje achter. In ieder geval veel plezier met trainenheb het tog wel binnengekegen! en ziet er allemaal super uit!
fitness seller bedankt!
alleen vond ik het wel raar dat wij geen kaartje hadden ofzo dat het bij de overburen neer was gezet!
maar geluk kwam die het net zeggen!

Had jij geen barbarian cage gekocht?heb het tog wel binnengekegen! en ziet er allemaal super uit!
fitness seller bedankt!
alleen vond ik het wel raar dat wij geen kaartje hadden ofzo dat het bij de overburen neer was gezet!
maar geluk kwam die het net zeggen!