XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Verrassend interessante prijs voor dat combo rack! En goed nagedacht over gebruiksgemak.

Hey fitness-seller,

Ik zag op jullie website dat de GymFloor® rubberen puzzelmat van 50 x 50 x 1,2 cm eruit gaat. Komt er misschien een andere daarvoor nog terug in het assortiment?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.983
Hey fitness-seller,

Ik zag op jullie website dat de GymFloor® rubberen puzzelmat van 50 x 50 x 1,2 cm eruit gaat. Komt er misschien een andere daarvoor nog terug in het assortiment?
Nee daar komt niets voor in de plaats. Je hebt wel nog keuze uit de 8 mm, 17 mm en 20 mm puzzelmatten.

Er komen wel nieuwe 100 x 100 x 1,5 cm rubbertegels (zonder puzzelrand) in het assortiment, als toevoeging op de 100 x 100 x 2 cm en 100 x 100 x 3 cm tegels.

Korte update over het Combo Rack:

- De bench, het spotter platform (om op te staan) en de safety spotter arms zijn allemaal losse onderdelen. De safety spotters kunnen dus ook gebruikt worden met squats. De spotters lopen aan de buitenkant om de palen heen (zodat de barbell nooit ertussen kan vallen) maar de binnenkant is vrij dus je kunt de spotters gewoon laten staan om te squatten en zelfs de palen van het rack naar binnen klappen.

- De spotters zijn volgens mij minstens 60 cm lang, de exacte waarde moet ik nu even schuldig blijven omdat de ingenieur vandaag niet op kantoor is :)

- Het rack is zwaar uitgevoerd dus de bench is ook vrij zwaar. Deze is wel los te maken van het spotter platform zodat beide delen apart eruit gehaald kunnen worden. Ook heeft de bench een slot-in ontwerp, dus deze kun je recht uit het midden erin zetten en eruit halen (je hoeft deze niet schuin eruit of erin te tillen zoals bij veel andere combo racks). De bench heeft momenteel geen wieltjes maar dat was wel al een idee dus dat wordt wellicht nog toegevoegd (dat zou het uitnemen van de bench wel makkelijker maken voor één persoon, al is dit rack in eerste instantie niet gericht op thuisgebruikers). Ook zullen wij nog bekijken of het gewicht van de bench nog wat lager kan.

- De J-hooks hebben al een revisie ondergaan na terugkoppeling van enkele powerlifters. De bovenste (squat) J-hooks en rollers blijven zoals op de render afbeelding maar de onderste (bench) zijn aangepast: deze rollers zullen helemaal vlak zijn in plaats van schuin aflopend, zodat de barbell nog naar voren en achteren gepositioneerd kan worden, en de opstaande rand (lip) is een stuk lager gemaakt :cool:

- De prijs zal aanzienlijk lager liggen dan de meeste combo racks van topmerken. Of dit interessant genoeg is voor thuisgebruikers durf ik niet te zeggen. Het ziet er in ieder geval naar uit dat de prijs maximaal 1800 euro zal zijn, hopelijk nog wat lager.

De nieuwe ATX Competition Powerlifting Bar heeft een grotere diameter van 29 mm en een hogere psi waarde, dus deze is nog wat stijver dan de ATX Ram Bar. De knurling is ook nog wat scherper.

De ATX Ram Bar ligt sowieso in de showroom. De nieuwe bars kunnen wij je gewoon laten zien als deze voorradig zijn. Even naar vragen dan halen wij er één uit het magazijn.

Zou een erg mooie prijs zijn! Bedankt voor de antwoorden, klinkt erg veelbelovend :D En natuurlijk fijn dat er zo geluisterd wordt naar de feedback verder.

• #9.985
WINACTIE

Maak kan op een ATX Tactical Weight Vest (Plate Carrier) :cool:

Meespelen kan alleen vandaag nog op Instagram:

• #9.986
Wat ook handig zou zijn is een stel j-hooks met een wieltje, zoals bij een competitie rack. Zodat je de barbell makkelijk kan centreren. Lijkt me wel een handige optie bij de racks die jullie aanbieden.
Aangezien we deze onderdelen nu sowieso maken voor het nieuwe ATX Combo Rack, is dat in de toekomst misschien wel een optie. Voorlopig echter nog niet.
Toch al een ontwerp gemaakt ;)

upload_2018-11-9_16-30-11.png

• #9.988
Voorlopig alleen ATX.

Klopt, deze was binnengekomen echter bleek na controle dat één van de twee dozen van dit toestel ontbreekt. De ontbrekende dozen komen pas met de volgende zending binnen, waarschijnlijk volgende week.
Is er reeds een datum bekend van binnenkomst en/of verzending?

Vandaag 2 nieuwe ATX powerlift stangen binnengekregen en deze zijn inderdaad echt de moeite waard!
De scherpte van de knurling en vooral de stijve PSI waarde zijn een flinke plus.

Dat icm de erg goedkope prijs van deze stang tov bv de Texas Powerbars en je hebt een hele goede stang.
Ben benieuwd hoe deze het na een paar maanden houden,maar dat zien we tegen dei tijd wel weer.

Top!

• Like
Waarderingen: 040B
  • #9.994
Vandaag 2 nieuwe ATX powerlift stangen binnengekregen en deze zijn inderdaad echt de moeite waard!
De scherpte van de knurling en vooral de stijve PSI waarde zijn een flinke plus.

Dat icm de erg goedkope prijs van deze stang tov bv de Texas Powerbars en je hebt een hele goede stang.
Ben benieuwd hoe deze het na een paar maanden houden,maar dat zien we tegen dei tijd wel weer.

Top!
Heel mooi om te horen! :flex: Heb je ze wat betreft de stijfheid ook al uitgeprobeerd met zware lifts?

Hou ons op de hoogte :)

Heel mooi om te horen! :flex: Heb je ze wat betreft de stijfheid ook al uitgeprobeerd met zware lifts?

Hou ons op de hoogte :)

Ik heb er nog niet mee gelift,aangezien ik alleen toevallig even op de gym was toen ze werden gebracht.
Komende dagen zal iedereen die met de DRC cup meedoet er mee aan de gang gaan evenals nl's beste lifter Bob vd boogaard
en NK master Denzil Vreugd ,dus daarna weten we of ik alle training stangen moet vervangen. :D :D

Laatst bewerkt:
  • #9.996
Ik heb er nog niet mee gelift,aangezien ik alleen toevallig even op de gym was toen ze werden gebracht.
Komende dagen zal iedereen met de DRC cup meedoet er mee aan de gang gaan evenals nl's beste lifter Bob vd boogaard
en NK master Denzil Vreugd ,dus daarna weten we of ik alle training stangen moet vervangen. :D :D
Top, ik ben benieuwd!

Wij zijn eerlijk gezegd nog niet helemaal tevreden wat betreft de stijfheid bij hoge gewichten. Als training bar inderdaad prima maar wij werken nu nog aan een Made-in-Germany ATX Powerlifting Bar die qua afwerking en stijfheid nog een stuk hoogwaardiger zal zijn (maar die zal ook een stuk duurder worden).

Laat zeker even weten wat jouw bevindingen zijn!

Komende dagen zal iedereen met de DRC cup meedoet er mee aan de gang gaan evenals nl's beste lifter Bob vd boogaard
Kan je hier een review schrijven? Ik ben wel benieuwd.
Hebben jullie ook ATX ram barbells om mee te vergelijken? Lijkt me een interessant vergelijk.

Kan je hier een review schrijven? Ik ben wel benieuwd.
Hebben jullie ook ATX ram barbells om mee te vergelijken? Lijkt me een interessant vergelijk.

We hebben verder geen ATX bars om mee te vergelijken.
Nu liggen er Eleiko Comp bars , ATX Comp bars , Texas Powerbars & Texas deadlift bars.

De Specs icm de prijs hebben ons doen besluiten om er 2 te testen en te kijken of we deze stangen geschikt vinden als trainingstang.
Zo ja,dan zullen we alle trainingsstangen vervangen en blijven de Eleiko's beschikbaar voor de Powerlifters in Prep en/of Pr's , team trainingen ect.

Zodra ik wat info & bevindingen terug heb post ik ze wel hier.

We hebben verder geen ATX bars om mee te vergelijken.
Nu liggen er Eleiko Comp bars , ATX Comp bars , Texas Powerbars & Texas deadlift bars.

De Specs icm de prijs hebben ons doen besluiten om er 2 te testen en te kijken of we deze stangen geschikt vinden als trainingstang.
Zo ja,dan zullen we alle trainingsstangen vervangen en blijven de Eleiko's beschikbaar voor de Powerlifters in Prep en/of Pr's , team trainingen ect.

Zodra ik wat info & bevindingen terug heb post ik ze wel hier.
Cool!

Dat zijn zeer interessante barbells om mee te vergelijken. :thumbup:

Terug
Naar boven