XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Zeker wel, het is alleen de vraag of Fitness Seller ook black friday acties heeft ;).

    Ik ben ook benieuwd, heb alweer een verlanglijstje.
     
    Het hele IPF approval verhaal boeit mij niet zo, maar wat wel belangrijk is voldoet het bankje van de ATX combirack aan de technische specificaties van de IPF?

    1. Length - not less than 1.22 m and shall be flat and level.
    2. Width - not less than 29 cm and not exceeding 32 cm.
    3. Height - not less than 42 cm and not exceeding 45 cm measured from the floor to the top of the padded surface of
    the bench without it being depressed or compacted. The height of the uprights, which must be adjustable, shall be a
    minimum of 75 cm to a maximum of 110 cm measured from the floor to the bar rest position.
    4. Minimum width between insides of bar rests shall be 1.10 m.
    5. The head of the bench shall extend 22 cm beyond the center of the uprights with a tolerance of 5 cm either way.
    6. Attached safety stands must be used in all events.
     
    Komt er ook een ATX lat pulldown voor te bevestigen aan de ATX rigs? Al nieuws IVM nieuwe barbarian leg press?
     
    Het hele IPF approval verhaal boeit mij niet zo, maar wat wel belangrijk is voldoet het bankje van de ATX combirack aan de technische specificaties van de IPF?
    Ja, die is uiteraard ontworpen naar IPF specs ;)

    Komt er ook een ATX lat pulldown voor te bevestigen aan de ATX rigs? Al nieuws IVM nieuwe barbarian leg press?
    Voor beide toestellen nog geen info. Er zal eerst een update plaatsvinden voor de ATX Rigs en Racks.
     
    Laatst bewerkt:
    Net jullie nieuwsbrief ontvangen. Wow!!
    Mooi spul! (werken jullie samen met een andere bekende fabrikant van o.a. barbells ?)
     
    Net jullie nieuwsbrief ontvangen. Wow!!
    Mooi spul! (werken jullie samen met een andere bekende fabrikant van o.a. barbells ?)
    Het grootste deel van onze producten (ATX, Barbarian, Fortex, MegaTec) zijn eigen ontwikkelde producten. Bij de barbells bepalen wij bijvoorbeeld de samenstelling van het staal. Productie van barbells vindt nu plaats in diverse fabrieken. Volgend jaar willen wij een aantal barbells volledig hier in NL en Duitsland produceren. We bekijken op dit moment de mogelijkheden en oriënteren voor de aanschaf van de benodigde machines en dergelijke. Die barbells zullen wel wat duurder worden :)
     
    Het grootste deel van onze producten (ATX, Barbarian, Fortex, MegaTec) zijn eigen ontwikkelde producten. Bij de barbells bepalen wij bijvoorbeeld de samenstelling van het staal. Productie van barbells vindt nu plaats in diverse fabrieken. Volgend jaar willen wij een aantal barbells volledig hier in NL en Duitsland produceren. We bekijken op dit moment de mogelijkheden en oriënteren voor de aanschaf van de benodigde machines en dergelijke. Die barbells zullen wel wat duurder worden :)
    Het viel me gewoon op dat ik recent nog elders zulke mooie gekleurde barbells heb gezien. Ik vind het wel een cool concept. En die coating schijnt echt duurzaam te zijn.
    Mooie uitbreiding van het gamma. :)
    Verwachten jullie een nog hogere productkwaliteit door in NL en D te produceren?
     
    De eerste bevindingen met de ATX powerlifting bar zijn erg positief.
    Het PL team is erg te spreken over de kwaliteit en de diepte van de knurling.
    De knurling is minder scherp dan Eleiko / Rogue ,maar wel dieper en daardoor zorgt het voor
    een goede grip.

    We merken dat de stang vanaf 250KG wat extra doorbuigt tov Eleiko,maar niet tov de texas PB.
    Van de week is er een 305kg deadlift met getrokken en een 285kg squat.

    Dit weekend gaan we hem testen op een (in de buurt van) 350kg squat/deadlift en 250kg bench.
     
    De knurling is minder scherp dan Eleiko / Rogue ,maar wel dieper en daardoor zorgt het voor
    een goede grip.
    Dat is een erg interessante vaststelling.
    Ik vind de RAM scherper aanvoelen dan een Eleiko, maar net ietsje minder grip geven. (misschien omdat ik gevoelige handjes heb :o) Dan zou die nieuwe PL barbell wel eens erg aangenaam kunnen zijn voor een goeie DL.
     
    Dit weekend gaan we hem testen op een (in de buurt van) 350kg squat/deadlift en 250kg bench.

    De ATX bar krijgt het zwaar te verduren dit weekend ;) maar een goede test als de 2 sterkste powerlifters van Nederland ermee gaan stoeien.
    Vind persoonlijk echt een goede aanwinst voor de gym, look and feel is goed voor een stang van die prijsklasse. Doet niet onder voor de Texas powerbar, maar moet wel erbij zeggen dat ik zelf er nog niet superzwaar mee gelift heb.
     
    De eerste bevindingen met de ATX powerlifting bar zijn erg positief.
    Het PL team is erg te spreken over de kwaliteit en de diepte van de knurling.
    De knurling is minder scherp dan Eleiko / Rogue ,maar wel dieper en daardoor zorgt het voor
    een goede grip.

    We merken dat de stang vanaf 250KG wat extra doorbuigt tov Eleiko,maar niet tov de texas PB.
    Van de week is er een 305kg deadlift met getrokken en een 285kg squat.

    Dit weekend gaan we hem testen op een (in de buurt van) 350kg squat/deadlift en 250kg bench.

    De ATX bar krijgt het zwaar te verduren dit weekend ;) maar een goede test als de 2 sterkste powerlifters van Nederland ermee gaan stoeien.
    Vind persoonlijk echt een goede aanwinst voor de gym, look and feel is goed voor een stang van die prijsklasse. Doet niet onder voor de Texas powerbar, maar moet wel erbij zeggen dat ik zelf er nog niet superzwaar mee gelift heb.
    Top! Bedankt voor de feedback :thumb: Ik hoop dat de bar bij de zeer zware gewichten ook nog zo goed bevalt! :flex:
     
    Klopt, deze was binnengekomen echter bleek na controle dat één van de twee dozen van dit toestel ontbreekt. De ontbrekende dozen komen pas met de volgende zending binnen, waarschijnlijk volgende week.

    Je kunt eventueel al een bestelling plaatsen, die zal volgende week dan automatisch verzonden worden zodra het toestel weer in voorraad is.

    Is er reeds een datum bekend van binnenkomst en/of verzending?
    Normaal gesproken deze week.
    Al iets bekend?
     
    enig idee wanneer er weer schijven van 20 Kg beschikbaar zijn van de "ATX Color Stripe Bumper Plates"?
     
    enig idee wanneer er weer schijven van 20 Kg beschikbaar zijn van de "ATX Color Stripe Bumper Plates"?
    Voor levertijden even mailen naar onze klantenservice, ik heb deze info nu helaas niet bij de hand
     

    335kg squat & 220 bench met de nieuwe ATX powerlifting bar.

    Conclusie voor ons tot op heden is dat de het een hele goede bar is met een zeer goede grip en kwaliteit tov de prijs.
    Alle Squats en deadlifts t/m 250kg waren prima te doen en daarboven ga je wat meer whip krijgen tov bv een Eleiko comp bar.

    Wij gaan iig meer van deze bars aanschaffen in de gym en wachten gretig af voor de stijvere nieuwe bar die 2019 zal uitkomen.

    Kwaliteit tov de prijs 9/10
    Aanschaf prijs 10/10
    Stijfheid tot 250kg 9/10
    Stijfheid boven 250kg 7/10
    Knurling 9/10
     

    335kg squat & 220 bench met de nieuwe ATX powerlifting bar.

    Conclusie voor ons tot op heden is dat de het een hele goede bar is met een zeer goede grip en kwaliteit tov de prijs.
    Alle Squats en deadlifts t/m 250kg waren prima te doen en daarboven ga je wat meer whip krijgen tov bv een Eleiko comp bar.

    Wij gaan iig meer van deze bars aanschaffen in de gym en wachten gretig af voor de stijvere nieuwe bar die 2019 zal uitkomen.

    Kwaliteit tov de prijs 9/10
    Aanschaf prijs 10/10
    Stijfheid tot 250kg 9/10
    Stijfheid boven 250kg 7/10
    Knurling 9/10
    Super! :flex: Bedankt voor de uitgebreide feedback!
     
    Fitness Seller Wat voor vet kan het beste gebruiken voor mijn (plate loaded) lat pulley?
     
    Back
    Naar boven