XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Valandinz

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Relnicht
IG Beheerder
Lid geworden
4 feb 2012
Waardering
3.718
Lengte
1m84
Zie thread voor review/discussie.
Volgens mij wel gewoon positief. Die topicstarter komt een beetje zeikerig over.
Beetje insmeren en 't loopt goed dus. De 'betere' versie is 3 keer duurder, dat geld stop ik liever in bumper plates.

Fitness Seller

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Waardering
895
Het blijft een budgetproduct, verwacht er niet teveel van voor zo weinig geld. Hou er ook rekening mee dat je dit toestel aan de grond dient te verankeren, dat is ook niet ideaal voor elke trainingsruimte.

lospeed

Cool Novice
Lid geworden
5 jan 2011
Waardering
2
Hallo, ik zag bij de MegaTec Squat-Calf Machine staan dat 50mm schijfopname optioneel is. Bij de meeste toestellen staat dit aan te duiden als keuze maar bij deze niet. Zit deze er standaard bij?

Fitness Seller

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Waardering
895
Hallo, ik zag bij de MegaTec Squat-Calf Machine staan dat 50mm schijfopname optioneel is. Bij de meeste toestellen staat dit aan te duiden als keuze maar bij deze niet. Zit deze er standaard bij?
Die optie is optioneel, dus niet standaard inbegrepen.

Je dient dan de 50 mm adapters erbij te bestellen (2x 27 cm en eventueel nog 4x voor de opbergpinnen).

mercapto

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
4 mrt 2012
Waardering
19
Lengte
1m90
Massa
94kg
Bestaat de mogelijkheid ATX racks te laten inkorten bij bestelling zonder verlies van garantie ? (eventueel tegen meerprijs)
Was al eens bij rogue gaan horen maar daar bieden ze die service enkel aan in de US.

Ik ga binnenkort verhuizen maar garage gaat maar 2m20 hoog zijn.

Fitness Seller

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Waardering
895
Bestaat de mogelijkheid ATX racks te laten inkorten bij bestelling zonder verlies van garantie ? (eventueel tegen meerprijs)
Was al eens bij rogue gaan horen maar daar bieden ze die service enkel aan in de US.

Ik ga binnenkort verhuizen maar garage gaat maar 2m20 hoog zijn.
Op dit moment bieden we enkel mogelijkheden aan voor het inkorten van de rigs, niet voor de racks. Je kunt dit echter wel zelf (laten) doen, je verliest dan geen garantie zolang je niet meer doet dan simpelweg de bovenkant van de staanders inkorten. Let wel even op welk rack je precies wil inkorten, de 230-M racks kun je inkorten tot onder 220 cm maar voor de 240-F racks wordt dat zeer krap (die zijn niet oneindig in te korten).

Of wacht even twee tot drie weekjes, misschien introduceren we dan wel wat nieuwe racks in verschillende uitvoeringen en hoogtes, die tevens oneindig in te korten zijn :rolleyes: :cool:

• Like
Waarderingen: 040B

Fothermucker

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 feb 2014
Waardering
32
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe barbell. Ik doe aan powerliften en heb geen interesse in olympische lifts. Mijn krachtstats op SQ/BP/DL zijn 167,5/137,5/200. Nu ben ik 3 potentiële kanshebbers tegengekomen op jullie website :

https://www.fitness-seller.nl/atx-competition-powerlifting-bar/
https://www.fitness-seller.nl/atx-powerlifting-training-bar/
https://www.fitness-seller.nl/atx-ram-bar/

Ik vroeg mij af wat hier de grootste verschillen tussen zijn. De comp. barbell heeft het minste whip en de ram bar is een halve mm dunner als ik het goed begrepen heb. Voor de rest lijken mij deze qua specs redelijk vergelijkbaar. Verder vroeg ik mij af waarmee de knurling te vergelijken is. Ik heb zelf ervaring met een rogue ohio power bar , een eleiko competitie barbell en een texas power bar. Is de knurling op deze baren te vergelijken met die van jullie?

jeffrey1987

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 nov 2006
Waardering
304
Lengte
1m78
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe barbell. Ik doe aan powerliften en heb geen interesse in olympische lifts. Mijn krachtstats op SQ/BP/DL zijn 167,5/137,5/200. Nu ben ik 3 potentiële kanshebbers tegengekomen op jullie website :

https://www.fitness-seller.nl/atx-competition-powerlifting-bar/
https://www.fitness-seller.nl/atx-powerlifting-training-bar/
https://www.fitness-seller.nl/atx-ram-bar/

Ik vroeg mij af wat hier de grootste verschillen tussen zijn. De comp. barbell heeft het minste whip en de ram bar is een halve mm dunner als ik het goed begrepen heb. Voor de rest lijken mij deze qua specs redelijk vergelijkbaar. Verder vroeg ik mij af waarmee de knurling te vergelijken is. Ik heb zelf ervaring met een rogue ohio power bar , een eleiko competitie barbell en een texas power bar. Is de knurling op deze baren te vergelijken met die van jullie?
Ik heb zelf een roque ohio powerbar. Zelf vond ik de knurling van de atx ram bar een beetje tegen vallen. Met de andere 2 heb ik geen ervaring.

Fitness Seller

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Waardering
895
De nieuwste ATX Competition Powerlifting Bar heeft de diepste knurling van de drie. Dit is ook de enige PL bar in ons assortiment met 29 mm diameter (naast de Training Powerlifting Bar maar dat is een goedkoper afgewerkte uitvoering, met een minder scherpe knurling).

Klanten geven aan dat de knurling vergelijkbaar is met de TPB en iets minder scherp dan de Eleiko, maar wel dieper en dus toch een goede grip.

Lees ook zeker de reviews op onze website van de Competition PL Bar en de Ram Bar even door.

Fothermucker

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 feb 2014
Waardering
32
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
De nieuwste ATX Competition Powerlifting Bar heeft de diepste knurling van de drie. Dit is ook de enige PL bar in ons assortiment met 29 mm diameter (naast de Training Powerlifting Bar maar dat is een goedkoper afgewerkte uitvoering, met een minder scherpe knurling).

Klanten geven aan dat de knurling vergelijkbaar is met de TPB en iets minder scherp dan de Eleiko, maar wel dieper en dus toch een goede grip.

Lees ook zeker de reviews op onze website van de Competition PL Bar en de Ram Bar even door.
De ATX competition bar ziet er idd goed uit, hoe is de duurzaamheid van de coating ?

Fitness Seller

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Waardering
895
De ATX competition bar ziet er idd goed uit, hoe is de duurzaamheid van de coating ?
Die heeft een nikkel-fosfor coating dus de duurzaamheid en corrosieweerstand is uitstekend. Als je niet met metalen hooks of spotters werkt zal de coating normaal gesproken niet snel beschadigen, en als je de barbell goed onderhoudt zal er niet snel roestvorming optreden.

Bovenaan