AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.381
Die racks met ingebouwde pulleys aan de zijkant/voorkant zijn de huidige ATX racks, die zullen dus ook in dezelfde prijsklasse blijven. Deze zijn gericht op zakelijke klanten.

Het andere rack (met de normale lat pulley in het midden) is één van de vervangers voor de Barbarian Line racks. Die zal qua prijs interessanter zijn voor thuisgebruikers. Het kleine rack (met de witte strepen op de staanders) vervangt de goedkope Heavy Duty racks.

In totaal zullen er circa 40 combinaties van nieuwe ATX racks beschikbaar zijn in vier verschillende series/prijsklassen die onze andere merken vervangen (Heavy Duty, MegaTec en Barbarian Line zullen dus verdwijnen).

Laatst bewerkt:
Is het ook mogelijk om bij de dubbele pulley een van de pulleys om te bouwen naar een lat pulley of zie ik dat verkeerd?

• #10.383
Die compacte pulleys kunnen op diverse manier aan de racks bevestigd worden, aan de achterzijde/voorzijde/zijkanten van het rack.

Je kunt een pulley aan elke kant bevestigen voor een soort functional trainer (zoals te zien op één van de foto's) maar je kunt ook gewoon één pulley bevestigen en die gebruiken als lat pulley. Dat zie je ook op de laatste foto (op dat rack is slechts één pulley bevestigd en onderaan de paal zijn een zitje en beenrollen bevestigd).

Mooie spul. Waarom hebben jullie niet gekozen voor geleidestangen voor de lat attachment voor het rack dat de barbarian cage gaat vervangen?

Komt er nog een vervangend product voor het Fortex halfrack?

• #10.386
Mooie spul. Waarom hebben jullie niet gekozen voor geleidestangen voor de lat attachment voor het rack dat de barbarian cage gaat vervangen?
Dat hebben we wel:

- afbeelding teaser4.jpg is het rack dat de Barbarian Power Cage vervangt, die heeft geleidestangen.
- afbeelding teaser2.jpg is het rack dat het HD-1 Power Rack vervangt, die heeft een pulley met vierkante geleider (dit wordt het goedkoopste power rack in ons assortiment)

Komt er nog een vervangend product voor het Fortex halfrack?
Lees even alle eerdere berichten. Zoals aangegeven komen er ongeveer 40 nieuwe power rack combinaties.

Ok duidelijk ;)

Die racks met ingebouwde pulleys aan de zijkant/voorkant zijn de huidige ATX racks, die zullen dus ook in dezelfde prijsklasse blijven. Deze zijn gericht op zakelijke klanten.

Het andere rack (met de normale lat pulley in het midden) is één van de vervangers voor de Barbarian Line racks. Die zal qua prijs interessanter zijn voor thuisgebruikers. Het kleine rack (met de witte strepen op de staanders) vervangt de goedkope Heavy Duty racks.

In totaal zullen er circa 40 combinaties van nieuwe ATX racks beschikbaar zijn in vier verschillende series/prijsklassen die onze andere merken vervangen (Heavy Duty, MegaTec en Barbarian Line zullen dus verdwijnen).
Blijven de losse accessoires voor de bestaande racks nog wel leverbaar? Of gaat alles er uit?

Zijn deze compacte ATX pulleys ook compatibel met bestaande ATX racks, of enkel met de nieuwe modellen?

• #10.390
Blijven de losse accessoires voor de bestaande racks nog wel leverbaar? Of gaat alles er uit?
De oude merken zullen uiteindelijk volledig uit het assortiment gaan. Dus als er nog iets is dat je wil aanschaffen zou ik dat snel doen.

Alleen voor de MegaTec racks blijven de nieuwe accessoires compatibel, want die maten blijven identiek in de nieuwe racks. De maten van Heavy Duty, Fortex en Barbarian Line veranderen echter, dus de nieuwe accessoires zullen niet meer passen op deze racks.

Zijn deze compacte ATX pulleys ook compatibel met bestaande ATX racks, of enkel met de nieuwe modellen?
Die zullen helaas enkel compatibel zijn met de nieuwste modellen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
De oude merken zullen uiteindelijk volledig uit het assortiment gaan. Dus als er nog iets is dat je wil aanschaffen zou ik dat snel doen.

Alleen voor de MegaTec racks blijven de nieuwe accessoires compatibel, want die maten blijven identiek in de nieuwe racks. De maten van Heavy Duty, Fortex en Barbarian Line veranderen echter, dus de nieuwe accessoires zullen niet meer passen op deze racks.

Dan ben ik blij dat ik een Megatec rack heb. :D

Ik was juist aan het overwegen om een Barbarian aan te schaffen vanwege alle fancy opties die de laatste tijd zijn toegevoegd.

Zien er goed uit de nieuwe racks! Wacht al een tijdje op zoiets voor mijn nieuwe homegym. Betekent dat dan ook dat deze eruit gaat? Als dat wel zo is dan lijkt mij dat jammer met alle accessoires die gecombineerd kunnen worden.
Of komt er iets soortgelijks?

• #10.393
Dan ben ik blij dat ik een Megatec rack heb. :D

Ik was juist aan het overwegen om een Barbarian aan te schaffen vanwege alle fancy opties die de laatste tijd zijn toegevoegd.
De vervanger voor Barbarian (ATX 700 Serie met 70 x 70 mm palen) zal wel meer accessoires krijgen dan de vervanger voor MegaTec (ATX 600 Serie met 60 x 60 mm palen). Maar de 600 serie zal ook wat nieuwe accessoires krijgen en die zullen ook op de oude MegaTec racks passen :)

Zien er goed uit de nieuwe racks! Wacht al een tijdje op zoiets voor mijn nieuwe homegym. Betekent dat dan ook dat deze eruit gaat? Als dat wel zo is dan lijkt mij dat jammer met alle accessoires die gecombineerd kunnen worden.
Of komt er iets soortgelijks?
Alle oude merken gaan volledig eruit en zullen vervangen worden voor ATX racks in verschillende series. De nieuwe ATX racks krijgen natuurlijk dezelfde mooie accessoires als de huidige Barbarian Line accessoires (en zelfs nog meer).

Alle oude merken gaan volledig eruit en zullen vervangen worden voor ATX racks in verschillende series. De nieuwe ATX racks krijgen natuurlijk dezelfde mooie accessoires als de huidige Barbarian Line accessoires (en zelfs nog meer).
Is daar een (losse) tijdlijn voor? Of is het handiger om nu voor de Barbarian multi bench te kiezen met accessoires?

M.b.t de nieuwe ATX racks, wat wordt de hoogte? Mijn garage is helaas niet al te hoog.

• #10.395
Is daar een (losse) tijdlijn voor? Of is het handiger om nu voor de Barbarian multi bench te kiezen met accessoires?

M.b.t de nieuwe ATX racks, wat wordt de hoogte? Mijn garage is helaas niet al te hoog.
De benches worden voorlopig nog niet vervangen, niet voor december waarschijnlijk. Hier zal ook niets aan veranderen (behalve het logo) dus je kunt gewoon de huidige Barbarian uitvoering bestellen.

Een aantal van de nieuwe racks zal in twee hoogtes verkrijgbaar zijn, namelijk 195 cm (voor lage ruimtes) en de normale 215 - 220 cm.

@Fitness Seller je hebt je ook hoop werk op je nek gehaald met je teasers :D ziet er wel top uit!

• #10.397
@Fitness Seller je hebt je ook hoop werk op je nek gehaald met je teasers :D ziet er wel top uit!
Klopt :o vandaar ook het volgende:

De teaser die ik heb geplaatst is met al deze vragen al compleet aan zijn doel voorbij, dus er worden vanaf nu geen vragen meer beantwoord die over de nieuwe racks gaan. Alle informatie zal zeer binnenkort online beschikbaar zijn, dus nog even geduld... :cool:

Komen de atx olympische dumbbells er al aan? Die zouden een dikkere grip hebben.

Ik ben momenteel in de market voor een Smith machine met pulley system (nog niet helemaal uit of dit lat pulley/row of functional trainer wordt).
Worden deze ook vervangen? De Smith/lat pulley combo met weight stack van Barbarian is namelijk al enige tijd niet meer beschikbaar, komen deze terug beschikbaar?
Thx,

Terug
Naar boven