AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.401
Zowel de Barbarian Smith Machine als het Barbarian Smith Cable Rack zal beschikbaar blijven in ons assortiment. Deze zullen vanaf circa eind november verkrijgbaar zijn als ATX variant.

Ik verkocht recent mijn barbarian line homegym... Had ik geweten dat het allemaal onder de ATX banner zou komen, en de 'oude' Barbarian Line dus een collector's item wordt, dan had ik meer geld gevraagd voor mijn set :roflol:

En wordt de Smith/lat pulley combo met weight stack nog geleverd voordien (bij bezoekje bij jullie werd me mid oktober gemeld) of is dat wachten op de ATX variant eind november?

• #10.404
En wordt de Smith/lat pulley combo met weight stack nog geleverd voordien (bij bezoekje bij jullie werd me mid oktober gemeld) of is dat wachten op de ATX variant eind november?
Neem even per e-mail contact op met onze klantenservice voor dit soort vragen. Er komen inderdaad nog enkele van de allerlaatste Barbarian weight stacks binnen volgende week maar ik vermoed dat die ondertussen al allemaal gereserveerd zijn voor klanten. Als jij al een bestelling al geplaatst hebt dan zul je er dus ook één krijgen, maar als je nog niets besteld hebt dan zul je even onze klantenservice moeten contacteren om te vragen of er nog een exemplaar beschikbaar is.

De oude merken zullen uiteindelijk volledig uit het assortiment gaan. Dus als er nog iets is dat je wil aanschaffen zou ik dat snel doen.

Alleen voor de MegaTec racks blijven de nieuwe accessoires compatibel, want die maten blijven identiek in de nieuwe racks. De maten van Heavy Duty, Fortex en Barbarian Line veranderen echter, dus de nieuwe accessoires zullen niet meer passen op deze racks.

Die zullen helaas enkel compatibel zijn met de nieuwste modellen.
Wat is snel? Ik heb een barbarian rack met jammer arms en zou op termijn nog wel de lange spotter arms willen, maar dit jaar heb ik daar geen budget meer voor met de feestdagen in het vooruitzicht.

• #10.406
Wat is snel? Ik heb een barbarian rack met jammer arms en zou op termijn nog wel de lange spotter arms willen, maar dit jaar heb ik daar geen budget meer voor met de feestdagen in het vooruitzicht.
Die zijn helaas al uitverkocht! Wij kunnen je echter nog één paar bezorgen als je dit deze week nog kunt bevestigen. Stuur mij even een privébericht hierover!

• #10.407
De eerste racks uit de nieuwe ATX series staan inmiddels online voor de geïnteresseerden:
https://www.fitness-seller.nl/nieuw/

De nieuwe ATX Power Rack Series zijn als volgt opgebouwd:
  • ATX 500 = 50 x 50 mm frame (2 mm dik)
  • ATX 600 = 60 x 60 mm frame (2 mm / 3 mm dik)
  • ATX 700 = 70 x 70 mm frame (2 mm / 3 mm dik)
  • ATX 800 = 80 x 80 mm frame (3 mm dik)
De eerste modellen uit de 500 / 600 / 700 series staan nu online, deze zijn telkens verkrijgbaar in twee hoogtes (195 cm en 215 cm). Dit zijn de goedkopere modellen (met 2 mm wanddikte) voor thuisgebruik, die het oude Heavy Duty HD-1 Power Rack en Heavy Duty HD-2 Power Rack vervangen.

Er zullen binnenkort nog diverse duurdere modellen online verschijnen - die het MegaTec Power Rack en de Barbarian Power Cage vervangen - met een zwaardere constructie (met 3 mm wanddikte), hogere kwaliteit, luxere afwerking en meer opties. Waaronder een "Build-Your-Own" rack met diverse keuzeopties qua optrekstang, safeties en uitbreidingen :cool:

Hou onze website in de gaten!

Laatst bewerkt:
Op welk soort frame passen de roller j-hooks van ATX? En de spotter arms (ATX) van 65cm?

• #10.409
Op welk soort frame passen de roller j-hooks van ATX? En de spotter arms (ATX) van 65cm?
Dat is de 800 serie, de originele 80 x 80 mm frames.

De 600 en 700 series krijgen nog allerlei nieuwe accessoires zoals dip bars, spotter arms, Jammer Arms, monolift, safety straps, weight pins etc...

De komende weken zal alles online verschijnen...

Dat is de 800 serie, de originele 80 x 80 mm frames.

De 600 en 700 series krijgen nog allerlei nieuwe accessoires zoals dip bars, spotter arms, Jammer Arms, monolift, safety straps, weight pins etc...

De komende weken zal alles online verschijnen...

Dat klinkt goed. Dan wacht ik daar nog even op.

We hebben redelijk wat accessoires en stangen van ATX aangeschaft bij Fitness Seller voor onze gym, Platinum Gym.
Ondertussen zijn we ruim een maand open en al onze klanten zijn zeer tevreden over de spullen van ATX. Zeker een aanrader!

ik ben opzoek naar een betaalbare rubberen vloer,
ik ga er niet op deadliften of dingen afwerpen. Ik ga er wel op squatten en wil zo stabiel mogelijk staan, dus liefst een harde vloer.
ik kwam
https://www.fitness-seller.nl/rubbermat-8-mm-rol-10-m-hoge-dichtheid/
en
https://www.fitness-seller.nl/rubbermat-10-mm/
en
tegen.
is er een groot verschil in hardheid tussen deze vloeren. Ik zie dat de densiteit wel wat verschilt ( 1050 vs 930 vs 800 ), Merk je hier veel van, of mag ik me niet blindstaren op densiteit ?
Welke raden jullie aan (eventueel nog een andere optie) ?

• #10.413
We hebben redelijk wat accessoires en stangen van ATX aangeschaft bij Fitness Seller voor onze gym, Platinum Gym.
Ondertussen zijn we ruim een maand open en al onze klanten zijn zeer tevreden over de spullen van ATX. Zeker een aanrader!
Leuk om te lezen, bedankt! Succes met de gym! :flex:

ik ben opzoek naar een betaalbare rubberen vloer,
ik ga er niet op deadliften of dingen afwerpen. Ik ga er wel op squatten en wil zo stabiel mogelijk staan, dus liefst een harde vloer.
ik kwam
https://www.fitness-seller.nl/rubbermat-8-mm-rol-10-m-hoge-dichtheid/
en
https://www.fitness-seller.nl/rubbermat-10-mm/
en
tegen.
is er een groot verschil in hardheid tussen deze vloeren. Ik zie dat de densiteit wel wat verschilt ( 1050 vs 930 vs 800 ), Merk je hier veel van, of mag ik me niet blindstaren op densiteit ?
Welke raden jullie aan (eventueel nog een andere optie) ?
Alle drie de vloeren volstaan als beschermende rubberlaag bovenop je normale vloer. De mat op rol en de puzzelmat zijn de wat meer hoogwaardige opties. Op alle drie deze vloeren sta je stabiel, de dichtheid zal niet heel veel verschil maken bij deze diktes. Wel zien de vloeren met een dichtere persing wat hoogwaardiger uit (omdat die een meer gesloten/fijner oppervlak hebben).

Veel demping ga je overigens niet halen uit een 8 mm of 10 mm dikke vloer maar aangezien dat niet je doel is, zou dat geen probleem moeten zijn. Mocht je toch meer demping willen dan kun je beter kijken naar onze 20 mm of 30 mm rubbertegels -- of als middenweg de 15 mm tegels: die zijn erg mooi qua uitstraling (met name de premium uitvoering) en bieden ook nog wat demping.

Vol spanning aan het wachten op het vervolg van de atx racks :) in de tijd mijn barbarian power rack weggedaan omdat ik verhuisd ben naar een kleinere garage. Maar twijfel toch om weer voor een powerrack te gaan ipv mijn half rack nu. Ik hou wel van de stabiliteit van een cage. Samen met een multi grip pullup en extra veiligheid + makkelijker om met 2 te trainen.

• #10.417
NIEUW

Het ATX Folding Wall Rack staat nu online! Deze vervangt het Fortex Folding Wall Rack (met onder andere dikker staal, lasergegraveerde nummering, verbeterde J-hooks, polyamide rollers voor makkelijker in- en uitklappen). Bovendien heeft de ATX uitvoering meer keuze uit accessoires die nog online zullen verschijnen de komende tijd (zie de vijfde productfoto voor enkele voorbeelden).

Vol spanning aan het wachten op het vervolg van de atx racks :) in de tijd mijn barbarian power rack weggedaan omdat ik verhuisd ben naar een kleinere garage. Maar twijfel toch om weer voor een powerrack te gaan ipv mijn half rack nu. Ik hou wel van de stabiliteit van een cage. Samen met een multi grip pullup en extra veiligheid + makkelijker om met 2 te trainen.
De opvolger voor de Barbarian Power Cage zal komende week online verschijnen. Dit rack kan zelf worden samengesteld met diverse keuzeopties voor de optrekstang, safety spotters, lat pulley en weight storage.

Zie de foto's in de bijlage voor enkele voorbeelden van dit rack :cool:

Bijlagen

• rack-1.jpg
    rack-1.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 111
  • rack-2.jpg
    rack-2.jpg
    133,5 KB · Weergaven: 129
  • rack-3.jpg
    rack-3.jpg
    168 KB · Weergaven: 121
Ziet er erg goed uit. Erg benieuwd. 1 enkel vraagje nog. De pulleys die op de palen van het rack zitten kunnen deze op elk rack of enkel op bepaalde types?

Komt het barbarian seated calf raise toestel ook uit onder het atx logo of blijft dit barbarian?

• #10.420
Ziet er erg goed uit. Erg benieuwd. 1 enkel vraagje nog. De pulleys die op de palen van het rack zitten kunnen deze op elk rack of enkel op bepaalde types?
Nee dat zijn de pulleys voor de nieuwe ATX 800 Racks (80 x 80 mm = de originele ATX racks voor sportscholen zoals ze altijd waren).

De series daaronder - 500, 600 en 700 - krijgen normale lat pulley attachments, zoals het voorbeeld rack in de bijlage van mijn vorige bericht.

Komt het barbarian seated calf raise toestel ook uit onder het atx logo of blijft dit barbarian?
Alle Barbarian en MegaTec toestellen zullen de komende maanden veranderen naar ATX. De oude merken verdwijnen volledig.

Toestellen zoals de Seated Calf Raise krijgen in eerste instantie enkel een nieuw ATX logo, verder zal er aan deze toestellen nog niets aan veranderen. Alleen de racks krijgen nu een update, andere toestellen alleen een nieuw logo.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven