- Waardering
- 2.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem even per e-mail contact op met onze klantenservice voor dit soort vragen. Er komen inderdaad nog enkele van de allerlaatste Barbarian weight stacks binnen volgende week maar ik vermoed dat die ondertussen al allemaal gereserveerd zijn voor klanten. Als jij al een bestelling al geplaatst hebt dan zul je er dus ook één krijgen, maar als je nog niets besteld hebt dan zul je even onze klantenservice moeten contacteren om te vragen of er nog een exemplaar beschikbaar is.En wordt de Smith/lat pulley combo met weight stack nog geleverd voordien (bij bezoekje bij jullie werd me mid oktober gemeld) of is dat wachten op de ATX variant eind november?
Wat is snel? Ik heb een barbarian rack met jammer arms en zou op termijn nog wel de lange spotter arms willen, maar dit jaar heb ik daar geen budget meer voor met de feestdagen in het vooruitzicht.De oude merken zullen uiteindelijk volledig uit het assortiment gaan. Dus als er nog iets is dat je wil aanschaffen zou ik dat snel doen.
Alleen voor de MegaTec racks blijven de nieuwe accessoires compatibel, want die maten blijven identiek in de nieuwe racks. De maten van Heavy Duty, Fortex en Barbarian Line veranderen echter, dus de nieuwe accessoires zullen niet meer passen op deze racks.
Die zullen helaas enkel compatibel zijn met de nieuwste modellen.
Die zijn helaas al uitverkocht! Wij kunnen je echter nog één paar bezorgen als je dit deze week nog kunt bevestigen. Stuur mij even een privébericht hierover!Wat is snel? Ik heb een barbarian rack met jammer arms en zou op termijn nog wel de lange spotter arms willen, maar dit jaar heb ik daar geen budget meer voor met de feestdagen in het vooruitzicht.

Dat is de 800 serie, de originele 80 x 80 mm frames.Op welk soort frame passen de roller j-hooks van ATX? En de spotter arms (ATX) van 65cm?
Dat is de 800 serie, de originele 80 x 80 mm frames.
De 600 en 700 series krijgen nog allerlei nieuwe accessoires zoals dip bars, spotter arms, Jammer Arms, monolift, safety straps, weight pins etc...
De komende weken zal alles online verschijnen...
Leuk om te lezen, bedankt! Succes met de gym!We hebben redelijk wat accessoires en stangen van ATX aangeschaft bij Fitness Seller voor onze gym, Platinum Gym.
Ondertussen zijn we ruim een maand open en al onze klanten zijn zeer tevreden over de spullen van ATX. Zeker een aanrader!

Alle drie de vloeren volstaan als beschermende rubberlaag bovenop je normale vloer. De mat op rol en de puzzelmat zijn de wat meer hoogwaardige opties. Op alle drie deze vloeren sta je stabiel, de dichtheid zal niet heel veel verschil maken bij deze diktes. Wel zien de vloeren met een dichtere persing wat hoogwaardiger uit (omdat die een meer gesloten/fijner oppervlak hebben).ik ben opzoek naar een betaalbare rubberen vloer,
ik ga er niet op deadliften of dingen afwerpen. Ik ga er wel op squatten en wil zo stabiel mogelijk staan, dus liefst een harde vloer.
ik kwam
https://www.fitness-seller.nl/rubbermat-8-mm-rol-10-m-hoge-dichtheid/
en
https://www.fitness-seller.nl/rubbermat-10-mm/
en
tegen.![]()
Puzzelmat 96 x 96 x 1 cm - Zwart - Fitness Seller
Hoogwaardige puzzelmatten van 10 mm dik zwart rubbergranulaat met een hoge dichtheid. Met randtegels en hoektegels om de vloer mooi en veilig in de ruimte te integreren.www.fitness-seller.nl
is er een groot verschil in hardheid tussen deze vloeren. Ik zie dat de densiteit wel wat verschilt ( 1050 vs 930 vs 800 ), Merk je hier veel van, of mag ik me niet blindstaren op densiteit ?
Welke raden jullie aan (eventueel nog een andere optie) ?
... de 15 mm tegels: die zijn erg mooi qua uitstraling (met name de premium uitvoering) en bieden ook nog wat demping.
Ik geloof vrijdag. Maar mail even naar onze klantenservice voor voorraadinformatie
in de tijd mijn barbarian power rack weggedaan omdat ik verhuisd ben naar een kleinere garage. Maar twijfel toch om weer voor een powerrack te gaan ipv mijn half rack nu. Ik hou wel van de stabiliteit van een cage. Samen met een multi grip pullup en extra veiligheid + makkelijker om met 2 te trainen.De opvolger voor de Barbarian Power Cage zal komende week online verschijnen. Dit rack kan zelf worden samengesteld met diverse keuzeopties voor de optrekstang, safety spotters, lat pulley en weight storage.Vol spanning aan het wachten op het vervolg van de atx racksin de tijd mijn barbarian power rack weggedaan omdat ik verhuisd ben naar een kleinere garage. Maar twijfel toch om weer voor een powerrack te gaan ipv mijn half rack nu. Ik hou wel van de stabiliteit van een cage. Samen met een multi grip pullup en extra veiligheid + makkelijker om met 2 te trainen.

Nee dat zijn de pulleys voor de nieuwe ATX 800 Racks (80 x 80 mm = de originele ATX racks voor sportscholen zoals ze altijd waren).Ziet er erg goed uit. Erg benieuwd. 1 enkel vraagje nog. De pulleys die op de palen van het rack zitten kunnen deze op elk rack of enkel op bepaalde types?
Alle Barbarian en MegaTec toestellen zullen de komende maanden veranderen naar ATX. De oude merken verdwijnen volledig.Komt het barbarian seated calf raise toestel ook uit onder het atx logo of blijft dit barbarian?