Google maar de ervaringen met en review over Gorillasports.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Google maar de ervaringen met en review over Gorillasports.

Dit gedaan, Bestelling 100243386Verouderde webshop die nog op basis van bestelwaarde de verzendkosten berekent. Bij lichte/kleine bestellingen komt dat niet altijd goed uit. Vermeld het even in de opmerkingen van je bestelling, dan kijken wij dat na en wordt er zo nodig een deel van de verzendkosten gecrediteerd.
De kwaliteit van alle enkel straps is prima, als je doelt op klachten of defecten of iets dergelijks. Maar de duurdere modellen zijn meestal wel wat hoogwaardiger afgewerkt en duurzamer.@Fitness Seller
Wat is de kwaliteit van de Enkel Strap - Leder zwart?
Is deze kwalitatief minder dan de bruine lederen enkelstrap en of fortex enkelstrap?
Tevens benieuwd of de loading pin / 150 cm 30 mm halter binnenkort nog op voorraad komen.
Wat is de kwaliteit van de Enkel Strap - Leder zwart?
Zo'n gesp is inderdaad een stuk duurzamer dan klittenband 👍Ik heb deze al jaren in gebruik. Ziet en voel er nog steeds als nieuw uit.
De kwaliteit van alle enkel straps is prima, als je doelt op klachten of defecten of iets dergelijks. Maar de duurdere modellen zijn meestal wel wat hoogwaardiger afgewerkt en duurzamer.
Je zult ook voor jezelf moeten beslissen welk model je voorkeur krijgt. Persoonlijk vind ik een enkel strap met een gesp bijvoorbeeld wat meer gedoe met aan- en uittrekken, maar een klittenbandsluiting zal daarentegen na verloop van tijd steeds zwakker worden en uiteindelijk misschien helemaal niet meer kleven (maar dat ligt ook eraan hoe schoon je het houdt want je kunt klittenband ook onderhouden). En we hebben ook nog het model zonder sluiting (alleen twee ringen die je aan de karabijnhaak vasthaakt).
De Loading Pin wordt over over circa 6 weken weer verwacht (begin/midden mei).
Bedankt voor de bestelling! Ik weet allen niet of wij je beide bestellingen kunnen samenvoegen als de andere bestelling zich al in verwerking bevindt. Wij zullen het proberen maar ik kan dat niet garanderen. Er zijn nu zo'n 700 open bestellingen en het is voor ons niet meer te doen om alle wijzigingen/toevoegingen/samenvoegingen te verwerken. Sorry!Toppers, bestelling is de deur uit gegaan!
Heb 2 orders geplaatst (gisteren en vandaag). In het opmerkingen veld aangegeven om de orders samen te voegen.
Succes met het verwerken van alle bestellingen in deze drukte!
De Corona korting voor DBB leden laat wel lang op zich wachten. 🙊
![]()

Dit document staat op de Fitness seller site voor wat betreft de lat pulley. Jammer arms is t ook vast te vinden. Waar opties voor zijn wordt doorgaans prima aangegeven op hun site.Eens even geen vraag over stocks, verzending
Op dat ATX half rack, https://www.fitness-seller.nl/atx-half-rack-hrx-810-extension/ , passen opties zoals de lat pulley, jammer arms etc... daar ook op?
Dit document staat op de Fitness seller site voor wat betreft de lat pulley. Jammer arms is t ook vast te vinden. Waar opties voor zijn wordt doorgaans prima aangegeven op hun site.
Verwachtte verwerkingstijd van mijn order geplaatst op maandag?

We hebben al een week niet meer veel op voorraad dus ik ben bang dat dat niet veel nut zou hebben. Bovendien willen we het aantal orders nu omlaag krijgen en niet omhoog, het is echt bizar en lijkt maar niet op te houden...De Corona korting voor DBB leden laat wel lang op zich wachten. 🙊
Dat is persoonlijk, sommige mensen vinden een powerliftriem te breed en onprettig. Een gewichtheftiem is dunner, wat bijvoorbeeld fijner is voor olympische lifts.Beste FS, welke riem raden jullie aan voor de front Squat, een gewichthefriem of een powerliftriem? Het gaat niet om hele zware beurten maar wat extra ondersteuning vanwege wat slechte wervels in mijn onderrug. Soms doe ik ook een gewone squat. Ik twijfel tussen de Fortex powerlift en de ironforce gewichthefriem of evt de nylon ironforce.
En ook enig idee wanneer er weer normale of atx gietijzeren schijven van 5/10 kg op voorraad komen?

Daarop passen alle opties uit de 800 serie (opties die geschikt zijn voor 80 x 80 mm staanders), zoals deze lat pulley attachment.Eens even geen vraag over stocks, verzending
Op dat ATX half rack, https://www.fitness-seller.nl/atx-half-rack-hrx-810-extension/ , passen opties zoals de lat pulley, jammer arms etc... daar ook op?
Check de melding bovenaan onze website even, daar staat een link met veelgestelde vragen waaronder levertijd:Verwachtte verwerkingstijd van mijn order geplaatst op maandag?
Bestelling 100243386 (geplaatst op 23 mrt. 2020 12:01:04)
Ik heb mijn dipbelt nodig![]()

Deze komt eind maart binnen zoals vermeld, waarschijnlijk aanstaande vrijdag of maandag.Word de ATX Bumper Storage Cradle ook pas april/mei verwacht, of nog steeds eind maart zoals vermeld op de website?
Top!Als het goed is mag het ook gezegd worden.
vorige week de ATX power bar besteld, mooi geleverd vandaag zoals afgesproken met een vriendelijke chauffeur die nog even belde voor de levering.
barbell is op de kop 28.5mm, mooi afgewerkt en al heb ik de weegschaal er niet bijgehaald, ik vertrouw er op dat het gewicht ook nauwkeurig zal zijn.
nu nog wachten op de racks![]()