Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Is er enig zicht op nieuwe voorraad van onderstaande?
en een van de standaard halterstangen van minimaal 183 cm

Is er enig zicht op nieuwe voorraad van onderstaande?
en een van de standaard halterstangen van minimaal 183 cm
Koopt gewoon atx, top materiaal waar je lang geniet van gaat hebben

Hi Fitness Seller,

In tegenstelling tot anderen kijk ik wel wanneer iets op voorraad komt 😛.

maar bij deze staat al weken geen indicatie:

enig idee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.905
Hi Fitness Seller,

In tegenstelling tot anderen kijk ik wel wanneer iets op voorraad komt 😛.

maar bij deze staat al weken geen indicatie:

enig idee?
Al weken? Hooguit een week denk ik want de lat pulley optie is vorige week pas uitverkocht geraakt en het rack deze week pas :p

Naar verwachting midden mei weer binnen.

Oké top.

gaat hier wel om de indexing bar erbij hè. Die is namelijk nog niet op voorraad geweest afgelopen weken. Die is dus ook midden mei beschikbaar?

• #10.907
Oké top.

gaat hier wel om de indexing bar erbij hè. Die is namelijk nog niet op voorraad geweest afgelopen weken. Die is dus ook midden mei beschikbaar?
Volgens mij is het rack met pulley tot vorige week gewoon leverbaar geweest maar ik kan mij vergissen.

De Indexing Pull-up Bar is zelfs op dit moment nog in voorraad :)

Vandaag de ATX Multi-Training bar binnen gehad ::pressing:, blij mee!
Komt de ATX Flat Bench FBX-610 binnenkort nog op voorraad of een andere bench met een enkele voet aan de voorkant?

• #10.910
Vandaag de ATX Multi-Training bar binnen gehad ::pressing:, blij mee!
Komt de ATX Flat Bench FBX-610 binnenkort nog op voorraad of een andere bench met een enkele voet aan de voorkant?
Nice! :flex:

Voor de Flat Bench FBX-610 is helaas nog geen levertermijn bekend, die zal pas weer ergens in mei binnenkomen. De MBX-620 zal volgens mij begin volgende week wel weer beschikbaar zijn (kleine levering, daarna weer eind april).

Nee nog niet bekend. Waarschijnlijk ook pas weer ergens in mei.

Het toestel wordt aan de muur bevestigd maar het grootste deel van de krachten gaat gewoon beneden door de voet van het apparaat naar de vloer. Maar er zullen ook nog krachten op de muur rusten, dus zorg inderdaad voor een goede bevestiging.

Misschien even bij een lokale bouwmarkt zoals de Gamma of de Hornbach advies vragen voor de bevestiging van zo'n toestel bij zo'n type steen.

Hebben of komt er geen systeem zoals de lat pulley maar zonder het zitje die niet aan de muur bevestigd moet worden. Beetje zoals jullie https://www.fitness-seller.nl/atx-single-cable-station/ maar met een plate loaded systeem om de kosten beetje te drukken ;)

• #10.913
Hebben of komt er geen systeem zoals de lat pulley maar zonder het zitje die niet aan de muur bevestigd moet worden. Beetje zoals jullie https://www.fitness-seller.nl/atx-single-cable-station/ maar met een plate loaded systeem om de kosten beetje te drukken ;)
Er komt tegen het einde van de zomer een nieuwe losstaande cable pulley (verstelbaar), echter zal die alleen met stackweight zijn en geen plate loaded. Dan zul je helaas dus even verder moeten zoeken.

• #10.916
Verwerkingstijd voor transportzendingen kan tot twee weken oplopen, nog even afwachten dus. Na het weekend gaan we weer aan de slag!

Er is ook een kleine kans dat er iets ontbreekt bij de bestelling. Bij sommige producten is er in de chaos wat misgegaan met voorraden. Wij hebben vandaag echter nog een kleine levering met producten binnengekregen dus na het weekend kunnen wij inzien wat wel of niet compleet is. Verwacht maandag of dinsdag dus ofwel een verzendbevestiging ofwel een mailtje met statusupdate.

Laatst bewerkt:
lijst.png

Leuk naar zo'n verlanglijst staren :P Maar ik zou graag wat bestellen. Komt dit alles pas weer in mei op voorraad?

• #10.918
Leuk naar zo'n verlanglijst staren :P Maar ik zou graag wat bestellen. Komt dit alles pas weer in mei op voorraad?
De bench zal er volgende week weer zijn maar er komen slechts 25 stuks binnen dus ik verwacht dat die binnen een dag of twee weer weg zijn.

Het Power Rack en de meeste gewichten en halterstangen inderdaad pas weer in mei :(

Ik heb een vraag over de haken die aan dit rek vast zitten. Ik wil eigenlijk een full rack maar daar zitten niet die haken aan vast. Alle full racks hebben zoiets als dit:

De vraag is dus of er mogelijkheden bestaan om een full rack te lopen met de haken die vast zitten aan dat barbarian rack.

Train met de vrouw en wegens lengte verschil is het een ramp als we trainen met 2 van die haken. Ze hangen namelijk nooit goed en met die meerdere haken kun je de barbell makkelijker hoger/lager hangen zonder te veel moeite.

Dus bestaan er mogelijkheden om een full rack te kopen en het eventueel wat aan te passen?
Bvd

Terug
Naar boven