MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer komt de atx wall pulley terug binnen??

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.103
De ATX Soft Drop Blocks:
- Waarvoor dient de 'flap' aan de uiteindes (onder de handvaten)?
- Hoe groot is de vraag hiernaar? Wil er niet naastgrijpen als ze terug binnen komen :p
Die flap heeft geen functie, volgens mij zit daar de ritssluiting onder.

Er komen genoeg exemplaren binnen en we accepteren geen pre-orders dus dat zal vast goed komen. Echter met zoveel nieuwe home gyms zou de vraag naar dit product nu misschien ook groter dan normaal kunnen zijn.

De MBX-620 staat, wat een stevig bankje. Stuk sterker dan de meuk in mijn hippe sportschool :D Kan niet wachten tot ik ook de rest kan bestellen want ik ben enthousiast over ATX :D
En dat is nog “maar” het instapmodel :cool: Leuk om te horen dat je er zo enthousiast over bent!

Ik wou de ATX Warrior Multi Bench MBX-750 aankopen maar ik was 30 minuten te laat blijkbaar 😪 wanneer komen deze terug binnen ?
Ps: deze keer hou ik het forum in de gaten, nu dat ik weet dat het hier als eerste wordt gedeeld lol

• #11.105
Wanneer komt de atx wall pulley terug binnen??
Die wordt pas eind mei/begin juni weer verwacht.

Ik wou de ATX Warrior Multi Bench MBX-750 aankopen maar ik was 30 minuten te laat blijkbaar 😪 wanneer komen deze terug binnen ?
Ps: deze keer hou ik het forum in de gaten, nu dat ik weet dat het hier als eerste wordt gedeeld lol
Waarschijnlijk ook pas eind mei/begin juni.

Geldt dat voor alle bankjes van ATX?

En dat is nog “maar” het instapmodel :cool: Leuk om te horen dat je er zo enthousiast over bent!

Dacht dat de FID-102 het instap model was... Gaat mij toch niet vertellen dat ik het verkeerde bankje heb gekocht :p

Of is het in deze een beetje appels met peren vergelijken? Erop doelend dat de FID-102 'los' staat van de MBX lijn?

• #11.110
Dacht dat de FID-102 het instap model was... Gaat mij toch niet vertellen dat ik het verkeerde bankje heb gekocht :p

Of is het in deze een beetje appels met peren vergelijken? Erop doelend dat de FID-102 'los' staat van de MBX lijn?
Ik heb de FID-102 inderdaad buiten beschouwing gelaten. Dat is een budgetmodel dat we erbij genomen hebben (geen eigen ontwerp).

Er komen volgende maand wel twee nieuwe instapmodellen van ATX (boven de FID-102 maar onder de MBX-620). De preview foto’s daarvan heb ik hier in dit topic ooit eens geplaatst.

Is de prijs daarvan per stuk of per paar? 😳
Prijs per stuk, zie de productbeschrijving ;)

atx-fub-detail05.jpg

Kwam Dit rack tegen terwijl ik naar de FBX-800 aant kijken was. Bestaat dit rack nog? Is eigenlijk exact wat ik zoek.

• #11.113
Kwam Dit rack tegen terwijl ik naar de FBX-800 aant kijken was. Bestaat dit rack nog? Is eigenlijk exact wat ik zoek.
De nieuwe variant hiervan is de HRX-810:

Binnenkort komt er een vergelijkbare uitvoering in de 700 serie. Dus iets goedkoper en met 70 mm staanders ipv 80 mm. Preview foto’s daarvan heb ik een tijd geleden in dit topic gepost.

@Fitness Seller Ik heb gisteren een bestelling gedaan, maar een item dat ik wilde was toen niet op voorraad. Ik wist niet of die nog op voorraad kwam binnenkort, dus had mijn bestelling al geplaatst. Nu zie ik dus vandaag dat de voorraad aangevuld is, en zou ik deze alsnog willen bestellen. Ik wilde echter vragen of het mogelijk was om dat item nog bij mijn vorige bestelling te voegen zodat er geen extra verzendkosten zouden zijn. Hoe neem ik hier best contact voor op met jullie, als dit mogelijk is? :)

• #11.115
@Fitness Seller Ik heb gisteren een bestelling gedaan, maar een item dat ik wilde was toen niet op voorraad. Ik wist niet of die nog op voorraad kwam binnenkort, dus had mijn bestelling al geplaatst. Nu zie ik dus vandaag dat de voorraad aangevuld is, en zou ik deze alsnog willen bestellen. Ik wilde echter vragen of het mogelijk was om dat item nog bij mijn vorige bestelling te voegen zodat er geen extra verzendkosten zouden zijn. Hoe neem ik hier best contact voor op met jullie, als dit mogelijk is? :)
Bedankt voor je bestelling. Helaas kunnen wij momenteel echter geen bestellingen samenvoegen of wijzigingen aanbrengen aan bestellingen. Daarvoor is het nu simpelweg veel te druk. Er zijn twee opties:

1. Je kunt onze klantenservice mailen en verzoeken om je bestelling te annuleren, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen met alle gewenste producten.
2. Of je kunt de extra bestelling gewoon plaatsen en in de opmerkingen erbij zetten dat deze amen verzonden moet worden met bestelling (jouw bestelnummer). Wij zullen dan proberen of het lukt om de zendingen te combineren. Als dat lukt dan worden de extra verzendkosten terugbetaald. Als het niet lukt worden beide bestellingen gewoon apart verzonden.

Die MBX 620 overtreft ook mijn verwachtingen. In onze lokale Gym hebben we Lifefitness en Hammerstrength, dus ik ben behoorlijk verwend, maar dit bankje doet qua stabiliteit niks onder voor die top spullen.

Uiteraard is de afwerking wat rauwer (hou ik trouwens wel van), is de verstelling anders (een trap ipv. een intern verstelbare bank zonder kans op hand klem raken) en is vermoedelijk het kunstleer iets minder en niet naadloos (de stiksels zijn wel zeer netjes), maar dat is een volslagen andere prijsklasse (al snel een factor 5 a 6 duurder). En op het punt functionaliteit, wat wil je nog meer?

Dikke pluim voor dit product tegen die prijs! 👍 💪

Laatst bewerkt:
  • #11.119
Die MBX 620 overtreft ook mijn verwachtingen. In onze lokale Gym hebben we Lifefitness en Hammerstrength, dus ik ben behoorlijk verwend, maar dit bankje doet qua stabiliteit niks onder voor die top spullen.

Uiteraard is de afwerking wat rauwer (hou ik trouwens wel van), is de verstelling anders (een trap ipv. een intern verstelbare bank zonder kans op hand klem raken) en is vermoedelijk het kunstleer iets minder, maar dat is een volslagen andere prijsklasse (al snel een factor 5 a 6 duurder). En op het punt functionaliteit, wat wil je nog meer?

Dikke pluim voor dit product tegen die prijs! 👍 💪
Bedankt, altijd fijn om te lezen! :D

Als alle orders de deur uit zijn, zitten jullie dan ook met de voeten op het bureau 2 maanden te wachten tot er weer een nieuwe levering binnenkomt? :D Kan me voorstellen dat je verder ook niet veel meer kan

Terug
Naar boven