- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er echt goed uit dat bankje, dat wordt mijn volgende aankoop.De MBX-620 staat, wat een stevig bankje. Stuk sterker dan de meuk in mijn hippe sportschoolKan niet wachten tot ik ook de rest kan bestellen want ik ben enthousiast over ATX
![]()
Goede tip, thanks.En als vilt het te strak maakt eventueel wat ducttape
Die flap heeft geen functie, volgens mij zit daar de ritssluiting onder.De ATX Soft Drop Blocks:
- Waarvoor dient de 'flap' aan de uiteindes (onder de handvaten)?
- Hoe groot is de vraag hiernaar? Wil er niet naastgrijpen als ze terug binnen komen![]()
En dat is nog “maar” het instapmodelDe MBX-620 staat, wat een stevig bankje. Stuk sterker dan de meuk in mijn hippe sportschoolKan niet wachten tot ik ook de rest kan bestellen want ik ben enthousiast over ATX
![]()
Leuk om te horen dat je er zo enthousiast over bent!Die wordt pas eind mei/begin juni weer verwacht.
Waarschijnlijk ook pas eind mei/begin juni.Ik wou de ATX Warrior Multi Bench MBX-750 aankopen maar ik was 30 minuten te laat blijkbaar 😪 wanneer komen deze terug binnen ?
Ps: deze keer hou ik het forum in de gaten, nu dat ik weet dat het hier als eerste wordt gedeeld lol
Ja vrijwel alle als ik mij niet vergis. Alleen de MBX-660 komt volgens mij al wat eerder terug in voorraad (eind april/begin mei). Meer info bij onze klantenservice via e-mail.
En dat is nog “maar” het instapmodelLeuk om te horen dat je er zo enthousiast over bent!

Is de prijs daarvan per stuk of per paar? 😳
Ik heb de FID-102 inderdaad buiten beschouwing gelaten. Dat is een budgetmodel dat we erbij genomen hebben (geen eigen ontwerp).Dacht dat de FID-102 het instap model was... Gaat mij toch niet vertellen dat ik het verkeerde bankje heb gekocht
Of is het in deze een beetje appels met peren vergelijken? Erop doelend dat de FID-102 'los' staat van de MBX lijn?
Prijs per stuk, zie de productbeschrijving

My bad, het staat er duidelijk maar ik keek er op de een of andere manier omheen. Thanks!
De nieuwe variant hiervan is de HRX-810:Kwam Dit rack tegen terwijl ik naar de FBX-800 aant kijken was. Bestaat dit rack nog? Is eigenlijk exact wat ik zoek.

Bedankt voor je bestelling. Helaas kunnen wij momenteel echter geen bestellingen samenvoegen of wijzigingen aanbrengen aan bestellingen. Daarvoor is het nu simpelweg veel te druk. Er zijn twee opties:@Fitness Seller Ik heb gisteren een bestelling gedaan, maar een item dat ik wilde was toen niet op voorraad. Ik wist niet of die nog op voorraad kwam binnenkort, dus had mijn bestelling al geplaatst. Nu zie ik dus vandaag dat de voorraad aangevuld is, en zou ik deze alsnog willen bestellen. Ik wilde echter vragen of het mogelijk was om dat item nog bij mijn vorige bestelling te voegen zodat er geen extra verzendkosten zouden zijn. Hoe neem ik hier best contact voor op met jullie, als dit mogelijk is?![]()
Die flap heeft geen functie, volgens mij zit daar de ritssluiting onder.

NopeOh, het is dus niet zo dat daaronder nog een strip velcro zit zodat je pads in de lengte kunt 'koppelen' ofzo. Zou ook wel handig geweest zijn![]()

En dat is nog “maar” het instapmodelLeuk om te horen dat je er zo enthousiast over bent!
Bedankt, altijd fijn om te lezen!Die MBX 620 overtreft ook mijn verwachtingen. In onze lokale Gym hebben we Lifefitness en Hammerstrength, dus ik ben behoorlijk verwend, maar dit bankje doet qua stabiliteit niks onder voor die top spullen.
Uiteraard is de afwerking wat rauwer (hou ik trouwens wel van), is de verstelling anders (een trap ipv. een intern verstelbare bank zonder kans op hand klem raken) en is vermoedelijk het kunstleer iets minder, maar dat is een volslagen andere prijsklasse (al snel een factor 5 a 6 duurder). En op het punt functionaliteit, wat wil je nog meer?
Dikke pluim voor dit product tegen die prijs! 👍 💪