Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.121
Als alle orders de deur uit zijn, zitten jullie dan ook met de voeten op het bureau 2 maanden te wachten tot er weer een nieuwe levering binnenkomt? :D Kan me voorstellen dat je verder ook niet veel meer kan
Er komen nog steeds meer dan 150 orders per dag binnen hoor, in de piek waren dat bijna 400 orders. Er worden niet alleen bankjes en racks gekocht hoor, dat is juist makkelijk en snel op pallets te verzenden. Het inpakken van kleine orders met allerlei verschillende items kost het meeste tijd.

Ohja natuurlijk... Ik zit blind te staren naar naar die dingen die ik nodig heb, maar er is natuurlijk een enorm assortiment aan van alles en nog wat :D Gelukkig maar dan

Ik ben een trotse bezitter van het 750 power rack. Denken jullie dat er in de toekomst een logo plate komt voor de 700 serie? En eventueel sandwich cups?

• #11.125
Logo Plate voor de 500/600/700 racks zijn we inderdaad mee bezig, maar dat staat op een laag pitje nu dus ik heb geen idee hoe snel we dat omzetten in een daadwerkelijk leverbaar product.

Er komen sowieso nieuwe Roller J-Cups voor alle racks (500/600/700/800) :cool: Sandwich uitvoering misschien in de toekomst.

Oké! Er staan nog genoeg leuke dingen in de pijplijn zo te horen.

wellicht nog andere grote attachments, ook al ver in de toekomst, die gaan komen?

Liggen er daar nog gewichten in dat magazijn of? ???

Voor 50mm gewichtschijven zoals de rubberen gekleurde 20kg is het nog eind mei/begin juni afwachten toch?

HD Squat Stands toevallig eerder terug?

Afgelopen maandag schijven besteld en donderdag al binnen. Super service!

Krijgen jullie nog haltersteunen of squatrekken binnen in de prijscategorie van de haltersteunen/squatrek van Marbo of squatstands/freestands van Heavy Duty?

Heeft de eigenaar van Fitness Seller inmiddels al een nieuwe auto gekocht?

1586630753303.png

1. komt deze nog terug in het assortiment
2. zo ja, kan ik met mijn volle gewicht leunen op de omcirkelde handvaten?

Ik weet dat iedereen het nu echt beu begint te worden, vooral Fitness Seller, maar kunnen jullie me eens zeggen wanneer de ATX Gietijzeren Halterschijven 50mm binnenkomen? Het is hier aanbod gekomen maar ze jullie zeiden eerste eind april/begin mei en dan eind mei/begin juni... Ik wil dus 10 x 20 kg bestellen en dan nog 2 x 10kg en 2 x 5kg. Wanneer is het vroegste dat ik deze binnenkomen in deze hoeveelheden?

• #11.138
HD Squat Stands toevallig eerder terug?
Krijgen jullie nog haltersteunen of squatrekken binnen in de prijscategorie van de haltersteunen/squatrek van Marbo of squatstands/freestands van Heavy Duty?
Marbo en Heavy Duty verdwijnen uit het assortiment, dit komt dus niet meer terug in voorraad.

In plaats hiervan zullen er wel nog twee nieuwe haltersteunen van ATX komen, in een goedkopere uitvoering dan de huidige SQS-720 en SQS-750. Deze worden midden/eind mei verwacht.

1586630753303.png

1. komt deze nog terug in het assortiment
2. zo ja, kan ik met mijn volle gewicht leunen op de omcirkelde handvaten?
Deze lijn komt helaas niet meer terug in het assortiment.

Ik weet dat iedereen het nu echt beu begint te worden, vooral Fitness Seller, maar kunnen jullie me eens zeggen wanneer de ATX Gietijzeren Halterschijven 50mm binnenkomen? Het is hier aanbod gekomen maar ze jullie zeiden eerste eind april/begin mei en dan eind mei/begin juni... Ik wil dus 10 x 20 kg bestellen en dan nog 2 x 10kg en 2 x 5kg. Wanneer is het vroegste dat ik deze binnenkomen in deze hoeveelheden?
Ik heb geen idee, deze uitvoering waarschijnlijk ook pas richting eind mei. Stuur anders even een e-mail naar onze klantenservice.

Onder het ATX merk zijn er een heleboel nieuwe power racks gekomen, komen er ook nog een aantal nieuwe half racks?

Onder het ATX merk zijn er een heleboel nieuwe power racks gekomen, komen er ook nog een aantal nieuwe half racks?

Ik heb klantenservice paar dagen geleden gemailt.
En als het goed is komt de "Megatec half rack + pulley" terug maar dan van ATX zelf.
Als er nog meer nieuwe uitvoeringen komen ben ik zelf ook wel benieuwd.
Maar vooralsnog ga ik hoogstwaarschijnlijk voor die.
Heb nog een zooi 30mm schrijven worden die ook nog eens gebruikt.

Terug
Naar boven