AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik zou wel een half rack willen hebben waar die jammer arms op passen namelijk.

Deze lijn komt helaas niet meer terug in het assortiment.

Dat is jammer, ik ben op zoek naar een loopband die minstens tot 20km/u gaat waar ik intervaltraining op kan doen (dus ik wil met m'n handen mezelf van de loopband af kunnen tillen om op de zijkant te gaan staan om uit te rusten), en liefst eentje die een beetje betaalbaar is. Welke raad je dan aan?

komt er in de (nabije) toekomst een open trap bar zoals die eleiko of kabuki in jullie assortiment?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.144
Onder het ATX merk zijn er een heleboel nieuwe power racks gekomen, komen er ook nog een aantal nieuwe half racks?
Ja binnenkort nog twee modellen Half Racks en twee modellen Squat Stands. Foto’s daarvan heb ik een tijd geleden al eens gepost in dit topic (ik weet niet of er een functie is om alle media uit dit topic of gepost door mij te bekijken, maar dan zou je die zo moeten kunnen terugvinden).

Ik heb klantenservice paar dagen geleden gemailt.
En als het goed is komt de "Megatec half rack + pulley" terug maar dan van ATX zelf.
Als er nog meer nieuwe uitvoeringen komen ben ik zelf ook wel benieuwd.
Maar vooralsnog ga ik hoogstwaarschijnlijk voor die.
Heb nog een zooi 30mm schrijven worden die ook nog eens gebruikt.
Het MegaTec Half Rack is al ongenoemd naar ATX. Dat is het ATX Half Rack HRX-660 en de bijbehorende Lat Pulley is de LTO-650.

Dat is jammer, ik ben op zoek naar een loopband die minstens tot 20km/u gaat waar ik intervaltraining op kan doen (dus ik wil met m'n handen mezelf van de loopband af kunnen tillen om op de zijkant te gaan staan om uit te rusten), en liefst eentje die een beetje betaalbaar is. Welke raad je dan aan?
Misschien de motorloze ATX of Xebex loopbanden, die zijn perfect voor intervaltraining.

komt er in de (nabije) toekomst een open trap bar zoals die eleiko of kabuki in jullie assortiment?
Nee ik denk het niet. Ik heb nog tekeningen uit januari 2007 van onze Open Trap Bar (nog voor die andere merken die je noemt) maar die hebben we nooit in productie genomen. En nu is dat geen prioriteit.

Fitness seller, wanneer verwachten jullie de ATX swiss bar weer op voorraad te hebben?

Ik heb deze post over de nieuwe half racks gevonden, dat ziet er goed uit.

@Fitness Seller
Zijn er al maten bekend voor de nieuwe half racks?
Worden deze ook in lagere uitvoeringen (zoals de 510, 610 en 710) uitgevoerd?

Thanks!

• #11.148
Fitness seller, wanneer verwachten jullie de ATX swiss bar weer op voorraad te hebben?
Waarschijnlijk deze maand nog of begin mei (2-3 weken).

@Fitness Seller
Zijn er al maten bekend voor de nieuwe half racks?
Worden deze ook in lagere uitvoeringen (zoals de 510, 610 en 710) uitgevoerd?

Thanks!
Nee voor de half racks maken we alleen normale uitvoeringen, geen extra lage modellen. Als de half racks te hoog voor je zijn zou je kunnen kijken naar squat racks of squat stands.

dat halfrack die nieuw komt is wel interessant. maar aangezien ik een totaalpakket nodig ben van materiaal is het handiger om de klantenservice een mail te sturen?
@Fitness Seller ?

• #11.152
dat halfrack die nieuw komt is wel interessant. maar aangezien ik een totaalpakket nodig ben van materiaal is het handiger om de klantenservice een mail te sturen?
@Fitness Seller ?
Wat is dan precies je vraag voor mij / onze klantenservice? Dit Half Rack is nog niet te bestellen en wij accepteren momenteel ook geen pre-orders of reserveringen.

Wat is dan precies je vraag voor mij / onze klantenservice? Dit Half Rack is nog niet te bestellen en wij accepteren momenteel ook geen pre-orders of reserveringen.
wanneer komt die dan? eind januari las ik iets van 3 maand.
ik wil een begin maken aan een homegym. misschien dat jullie mee kunnen denken aan materiaal keus wat handig is. en in de toekomst een goede optie is.
met beschikbaar materiaal. kan nu van alles samenstellen maar als het 1 pas eind juni beschikbaar is en het ander is er al bijna. kan ik misschien beter verder kijken

• #11.154
De half racks worden ergens midden mei verwacht. Beschikbaarheid van materialen is nu inderdaad een probleem, ik denk dat dit bij andere winkels niet anders zal zijn. Het samenstellen van een volledige home gym zal nu meer met beschikbaarheid te maken hebben dan met welk materiaal daadwerkelijk je voorkeur krijgt. Tenzij je bereid bent om lang te wachten op nieuwe voorraden zul je waarschijnlijk dus concessies moeten doen.

Voor specifieke vragen over producten hebben wij inderdaad een kundige klantenservice die jou via e-mail daarmee kan helpen :)

De half racks worden ergens midden mei verwacht. Beschikbaarheid van materialen is nu inderdaad een probleem, ik denk dat dit bij andere winkels niet anders zal zijn. Het samenstellen van een volledige home gym zal nu meer met beschikbaarheid te maken hebben dan met welk materiaal daadwerkelijk je voorkeur krijgt. Tenzij je bereid bent om lang te wachten op nieuwe voorraden zul je waarschijnlijk dus concessies moeten doen.

Voor specifieke vragen over producten hebben wij inderdaad een kundige klantenservice die jou via e-mail daarmee kan helpen :)
Power Racks zelf nog eind mei / begin juni?

Zijn er toevallig ergens filmpjes van de ATX soft drop blocks in gebruik? (hoe goed ze de klap al dan niet opvangen)
Zou ze willen gebruiken voor gewichtheffen, maar heb weinig zin om bij het droppen van een baar van overhead (ben 1m90) dat de baar bijna terug in mijn gezicht stuitert.

Edit: Dus niet zoals in dit filmpje:

Laatst bewerkt:
Kun je voor het prx 750 rack de storage extension los kopen. Zo ja welke prijs?
Zelfde vraag voor de weightstack van de 750 pulley.
Dank alvast.

Zojuist een Hex Bar besteld bij jullie. Zodra de ATX Swiss bar leverbaar is zal ik ook deze bestellen :)

Overigens: ik train nu met een cheap ass olympische barbell. Ik wil deze eigenlijk ook eens upgraden: welke olympische stang is goed voor allround gebruik; deadliften, squaten, bench press en shoulder press. Qua gewicht kom ik nergens boven de 150, ik zoek een bar met een goede prijs/kwaliteitsverhouding, dus geen Eleiko bar o.i.d.

Laatst bewerkt:
Hi, If I had an additional 107 crossmember on the bottom in an ATX 830 rack, could I then mount the lat pulley inbetween those two crossmembers if I drill a hole in the mounting plate in the top one for the cable? Just asking, since I wanted to combine the 830 with the 177 crossmembers and two uprights in the front to create a rig/rack combo. Thanks in advance

Terug
Naar boven