MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Alles binnen! Marvin bedankt voor de service, ondanks een beetje vertraging, maar dat is al uitgelegd. Fitness seller = Toppie!!

Toch nog een vraagje over de levering, toen ik mijn bestelling plaatste (2 weken terug) werd er gezegd dat er ongeveer 3 weken levertijd op het product zat.

Op dit moment staat er op de site bij het betreffende artikel dat de 'actuele' levertijd 4 weken bedraagt. Moet ik er dan vanuit gaan dat ik minimaal nog een maand moet wachten? Of betekend de levertijd die vermeld staat op site 'Vanaf het moment dat je besteld, nog 4 weken'?

Ben hier toch wel benieuwd naar omdat ik nogal haast heb met het artikel :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.103
Toch nog een vraagje over de levering, toen ik mijn bestelling plaatste (2 weken terug) werd er gezegd dat er ongeveer 3 weken levertijd op het product zat.

Op dit moment staat er op de site bij het betreffende artikel dat de 'actuele' levertijd 4 weken bedraagt. Moet ik er dan vanuit gaan dat ik minimaal nog een maand moet wachten? Of betekend de levertijd die vermeld staat op site 'Vanaf het moment dat je besteld, nog 4 weken'?

Ben hier toch wel benieuwd naar omdat ik nogal haast heb met het artikel :)
Ik weet niet welke bestelling of welk artikel je bedoeld, om welk bestelnummer gaat het?

De actuele status die wordt getoond bij de bestelgeschiedenis is de status op het moment van bestellen. De actuele status op de productpagina's is de status van het product op dit moment (die status is dus echter niet in alle gevallen ook van toepassing op reeds geplaatste bestellingen)

Beste marvin,

Ik heb een vraag over de magnesium die jullie aanbieden.
Iemand adviseerde mij deze te gebruiken bij deadlift omdat ik het nog af en toe faal op mn grip.
Nu vraag ik me af hoe lang je ongeveer met 1 zon blokje doet, en of het niet veel rotzooi geeft? want ik moet het wel een beetje netjes houden in mn gym.
En als het veel rotzooi geeft, bestaat er dan ook een alternatief die geen rotzooi zou geven?

groeten.

Hoe lang duurt het ongeveer vooraleer een bestelling verzonden wordt als alles op voorraad is?

• #1.106
Beste marvin,

Iemand adviseerde mij deze te gebruiken bij deadlift omdat ik het nog af en toe faal op mn grip.
Nu vraag ik me af hoe lang je ongeveer met 1 zon blokje doet, en of het niet veel rotzooi geeft? want ik moet het wel een beetje netjes houden in mn gym.
En als het veel rotzooi geeft, bestaat er dan ook een alternatief die geen rotzooi zou geven?

groeten.

Dat verschilt per persoon, sommigen doen maanden met een enkel blokje terwijl anderen er binnen een paar weken doorheen zijn. Zelf uitproberen dus! :)

Wat betreft rotzooi is vloeibare magnesium wellicht een interessante optie, echter bieden wij deze helaas niet aan.

Hoe lang duurt het ongeveer vooraleer een bestelling verzonden wordt als alles op voorraad is?
Ik ga ervan uit dat er binnen vijf werkdagen wordt verzonden (momenteel is er nog lichte drukte). Maar de verwerkingstijd is verder sterk afhankelijk van het type producten en de grootte van de bestelling en dergelijke, ik kan er op voorhand dus geen tijd aan vastplakken (check ook deze pagina voor details).

Dat verschilt per persoon, sommigen doen maanden met een enkel blokje terwijl anderen er binnen een paar weken doorheen zijn. Zelf uitproberen dus! :)

Wat betreft rotzooi is vloeibare magnesium wellicht een interessante optie, echter bieden wij deze helaas niet aan.

oke, ik zal eens zo'n blokje bestellen, en dan zie ik wel hoe en wat.

Ik weet niet welke bestelling of welk artikel je bedoeld, om welk bestelnummer gaat het?

De actuele status die wordt getoond bij de bestelgeschiedenis is de status op het moment van bestellen. De actuele status op de productpagina's is de status van het product op dit moment (die status is dus echter niet in alle gevallen ook van toepassing op reeds geplaatste bestellingen)
Bestelnummer: 102972
Besteldatum: zondag 01 maart, 2009

oke, ik zal eens zo'n blokje bestellen, en dan zie ik wel hoe en wat.

Met één blok kan je lang doen hoor, ik ben ook nog steeds met m'n eerste blok bezig.
Als je het blok pakt en over de palm van je hand wrijft blijft het blok gewoon heel.
Helaas voor mij vond mijn nichtje van 4 het leuk speelgoed en had ze haar hele gezicht mee ingesmeerd en daarna expres het blok in meerdere stukken gebroken...:rolleyes:

Bestelnummer: 102972
Besteldatum: zondag 01 maart, 2009

Ik zie net dat bestelling de 3e verwerkt was, dus 1 maart moet dan eigenlijk 3 worden. Ik zou hem dan rond de 24e moeten verwachten? Stel dat de levertijd van de site er nog bij komt, dus dat ik nu bijv. nog minimaal 4 weken zou moeten wachten. Wat zijn dan evt. mijn opties?

• #1.111
Marvin, enige tijd geleden stond er een Lat Tower met 125kg Stackweights op jullie site, die kan ik echter nergens meer vinden, wel een met 100kg.
Heb ik me vergist of was er wel degelijk een exemplaar met 125kg aan stackweight?
Ben nog even aan het opmeten of eea in mijn fitnesskamer past;-)
Sorry, ik had deze vraag over het hoofd gezien :o

We hebben in de Barbarian Line inderdaad een 125 kg stackweight lat tower gehad, deze is nu niet meer verkrijgbaar. Binnen enkele weken zal echter het nieuwe model geïntroduceerd worden, met 160 kg stackweight.

Ik zie net dat bestelling de 3e verwerkt was, dus 1 maart moet dan eigenlijk 3 worden. Ik zou hem dan rond de 24e moeten verwachten? Stel dat de levertijd van de site er nog bij komt, dus dat ik nu bijv. nog minimaal 4 weken zou moeten wachten. Wat zijn dan evt. mijn opties?
De aanlevering van de Powertec Power Racks wordt binnen twee tot drie weken verwacht, deze bestelling zal dan ook worden verwerkt. Als je daar niet op wenst te wachten kun je eventueel annuleren, een alternatief is op dit moment namelijk niet beschikbaar (de Barbarian Power Cage is momenteel helaas ook niet leverbaar)

Laatst bewerkt:
Hallo Marvin,

Ik zag dat je in een ander topic zij dat de BarbarianLine vernieuwd gaat worden. Weet je mischien of er iets gaat veranderen aan de Barbarian Power Cage?

• #1.113
Alle nieuwe specificaties en dergelijke maken we nu nog niet bekend, ik laat het hier nog wel weten zodra dit gebeurt.

De Power Cage krijgt in ieder geval ook een nieuwe uitvoering ja, maar verwacht geen drastische wijzigingen :)

Laatst bewerkt:
Beste marvin,

groeten.

Ik heb zo'n blokje al bijna een jaar. Gebruik het enkel bij DL en is nog niet eens half op.

Mijn pakketje is vandaag ook aangekomen. Alles klopte en een snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar dus.

Spijtig genoeg leek het wel dat er 7vrachtwagens hadden over het pakket waren gereden.
Hier kunnen jullie natuurlijk niets aan doen.

• #1.116
Mijn pakketje is vandaag ook aangekomen. Alles klopte en een snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar dus.

Spijtig genoeg leek het wel dat er 7vrachtwagens hadden over het pakket waren gereden.
Hier kunnen jullie natuurlijk niets aan doen.
Bij het transport van pakketten gaat het er helaas inderdaad niet altijd even zorgzaam aan toe :p

Zolang er maar niets is beschadigd!

Sorry, ik had deze vraag over het hoofd gezien :o

We hebben in de Barbarian Line inderdaad een 125 kg stackweight lat tower gehad, deze is nu niet meer verkrijgbaar. Binnen enkele weken zal echter het nieuwe model geïntroduceerd worden, met 160 kg stackweight.

Ok bedankt voor de info.
Heb vanavond een Biceps curl machine optie besteld en betaald, ben benieuwd wanneer hij er is:D

Eindelijk mijn bestelling binnen. Het was echt een ramp alles de trap op tillen. Moet er niet aan denken de hele dag die bestellingen inladen, echt respect voor jullie daar bij Fitness-Seller.

Volgens mij hebben ze de expeditie uitbesteed. Ik zie ze daar al zitten, komt er weer een opdracht van FS binnen, afschuiven naar the new guy.

Mijn bestelling is aangekomen! En was pas vrijdag verzonden.
Jammer genoeg niet volledig :( Heb hierover een mailtje gestuurd.

Terug
Naar boven