Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Als je die gietijzen schijven gebruikt, hoeveel van 5kg passen er dan op 1 korte halterstang? En die prijs die er staat (32 euro) is voor 1 halterstang? Alvast bedankt!

Edit: het gaat over 50mm spul.

Vijf stuks. De prijs is inderdaad per stuk.

Ok. Daar passen dan toch nog die sluitstukken bij als je 5 schijven per kant hebt he (zal hoogstwaarschijnlijk wel zo zijn, maar om zeker geen misverstanden te hebben:D)?

Inclusief de sluiters ja.. de 5 kg gietijzeren 50 mm halterschijven zijn circa 30 mm dik.

Ik ben vandaag gaan DB Rowen met deze halters. Er pasten inderdaad 5 schijven van 5kg per kant op. Echter gingen de sluitstukken er toen niet meer bij. 4 van 5kg en 1 van 2,5kg ging wel. Beetje jammer dat je dat niet correct tegen mij verteld hebt. Anders had ik mijn bestelling wel kunnen aanpassen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Ik ben vandaag gaan DB Rowen met deze halters. Er pasten inderdaad 5 schijven van 5kg per kant op. Echter gingen de sluitstukken er toen niet meer bij. 4 van 5kg en 1 van 2,5kg ging wel. Beetje jammer dat je dat niet correct tegen mij verteld hebt. Anders had ik mijn bestelling wel kunnen aanpassen.
Vreemd, hoe lang zijn de stangen en hoe dik de schijven?

De stang is 17cm. Een schijf 3,2cm en een sluitstuk 2,8cm.

En veersluitingen zijn denk ik te gevaarlijk.

• #1.086
De schijven en stang heb ik allebei bij jou besteld, dus jij zal ook wel weten hoelang ze zijn. :p
Zal eens even gaan meten.
Om te controleren of je geen verkeerde stang ofzo hebt ontvangen natuurlijk ;)

De stang is 17cm. Een schijf 3,2cm en een sluitstuk 2,8cm.
Ik had met een schijfdikte van 3,0 cm en een schijvenopname van 18 cm geteld, soms wijken de afmetingen helaas wat af - excuses.

Check je PM even.

De PE halterschijven zijn natuurlijk een stuk goedkoper dan normale gietijzeren, rubberen of chromen halterschijven. Ze zijn echter ook groter, zowel qua diameter als dikte (dit omdat ze geen ijzeren kern hebben maar bestaan uit samengeperste vulling)

Oke dankje, hoe groot zijn dan de schijven van 10 kg?
en hoor je de schijven ook een stuk minder dan ijzeren of maakt dit niet uit?

• #1.088
Oke dankje, hoe groot zijn dan de schijven van 10 kg?
en hoor je de schijven ook een stuk minder dan ijzeren of maakt dit niet uit?
De afmetingen van de PE halterschijven staan in de productbeschrijving; voor 10 kg is de diameter 33 cm en de dikte 5 cm.

Ik heb het geluid bij de PE halterschijven eigenlijk nooit getest :) Het geluid zal in ieder geval wel minder zijn dan bij gietijzeren schijven.

De afmetingen van de PE halterschijven staan in de productbeschrijving; voor 10 kg is de diameter 33 cm en de dikte 5 cm.

Ik heb het geluid bij de PE halterschijven eigenlijk nooit getest :) Het geluid zal in ieder geval wel minder zijn dan bij gietijzeren schijven.

Oke dankej!!

'k Heb net gezien dat de seated calf raise terug op voorraad is. 'k Heb dan ook zo juist mijn eerste bestelling bij fitness-seller geplaatst. 'k Ben eens benieuwd :)

Ik wilde even weten wanneer de Barbarian Flat Bench weer op voorraad is en als ik hem nu bestel met een halterset die wel op voorraad is, ik het in 2 delen geleverd krijg of dat ik dan 2 bestellingen moet plaatsen.

Ik heb dus 2 160kg olympische halter sets besteld maar wou ze eerst annuleren maar heb besloten dat ik ze toch gewoon wil. Dus word die bestelling nog verwerkt? Hoe kan het eigelijk dat er al 3 weken staat dat die schijfen ongeveer een levertijd hebben van 4 weken?

• #1.094
Ik wilde even weten wanneer de Barbarian Flat Bench weer op voorraad is en als ik hem nu bestel met een halterset die wel op voorraad is, ik het in 2 delen geleverd krijg of dat ik dan 2 bestellingen moet plaatsen.
Die bestelling zou niet in twee delen geleverd worden. Omdat het op voorhand bekend is dat het betreffende artikel niet leverbaar is en omdat het een redelijk kleine bestelling betreft zullen er in dat geval tweemaal verzendkosten moeten worden betaald.

Deze betreffende muurbeugel is geschikt voor bokszakken tot 40 kg.

Ik heb dus 2 160kg olympische halter sets besteld maar wou ze eerst annuleren maar heb besloten dat ik ze toch gewoon wil. Dus word die bestelling nog verwerkt? Hoe kan het eigelijk dat er al 3 weken staat dat die schijfen ongeveer een levertijd hebben van 4 weken?
Ik geloof dat ik dat hier enkele dagen geleden ook al beantwoord had ;) Zoals het er nu naar uitziet is de levertijd van de gekleurde rubberen halterschijven nog drie tot vier weken.

De status op de website is actueel, als de aanlevering dus vertraging oploopt zal de actuele status op de website hierop worden aangepast. De laatste tijd zijn er helaas veel problemen met aanlevering van producten, dit in verband met containerschepen die minder vaak uitvaren omdat het langer duurt voordat deze vol zijn (crisis etc) :(

Hallo Marvin,

hierbij wil ik aangeven dat ik de bestelling ontvangen heb.
Alleen is er wat mis gegaan.
Ik was er van overtuigd dat het het zelfde setje zou zijn als de KH-C-2x20 (op het moment niet leverbaar), alleen dan in gietijzer. Dus 2x 20kg + de stangen en schroefdraadsluiting.
In plaats daarvan heb ik 4x 5kg dumbbellschijven ontvangen.
Wat kunt u hier aan doen? Zo nodig stuur ik de schijven retour en wacht ik op de KH-C-2x20 (chroom).

Mvg,
Marcel

• #1.096
Ik heb al gereageerd op je e-mail daarover :)

Ik dacht dat mijn bestelling toch zeker deze week (gedeeltelijk) verstuurd zou worden. Niet dus. Ik zag ook dat de Barbarian Power-Lift Straps momenteel niet meer op voorraad zijn terwijl die dus wel bij mijn bestelling zat. Dus denk ik dat ik daar ook weken op mag wachten. Want mijn broer had 5kg chromen schijfen besteld die volgens de site op voorraad waren, maar nee die waren er niet dus moet hij 4 weken wachten. Ik verwacht volgende week mijn bestelling en anders ziet het er naar uit dat ik mijn bestelling van 1000+ euro moet annuleren. Mischien moet ik wel in Duitsland komen ophalen.

• #1.098
Als de artikelen niet op voorraad zijn dan kunnen we deze ook nog niet verzenden. Helaas is de aanlevering van nieuwe producten – zoals ik hier eerder heb uitgelegd – de laatste tijd steeds onregelmatiger.

Wat ik me kan herinneren hadden wij per e-mail ook besproken dat je geen deellevering meer zou krijgen, aangezien je nog wat wilde veranderen aan de bestelling (als ik nu de goede bestelling en de goede persoon in gedachten heb).

Stuur per e-mail even je bankgegevens (rekeningnummer en naam v/d rekeninghouder) als je wenst te annuleren.

Marvin, enige tijd geleden stond er een Lat Tower met 125kg Stackweights op jullie site, die kan ik echter nergens meer vinden, wel een met 100kg.
Heb ik me vergist of was er wel degelijk een exemplaar met 125kg aan stackweight?
Ben nog even aan het opmeten of eea in mijn fitnesskamer past;-)

Als de artikelen niet op voorraad zijn dan kunnen we deze ook nog niet verzenden. Helaas is de aanlevering van nieuwe producten – zoals ik hier eerder heb uitgelegd – de laatste tijd steeds onregelmatiger.

Wat ik me kan herinneren hadden wij per e-mail ook besproken dat je geen deellevering meer zou krijgen, aangezien je nog wat wilde veranderen aan de bestelling (als ik nu de goede bestelling en de goede persoon in gedachten heb).

Stuur per e-mail even je bankgegevens (rekeningnummer en naam v/d rekeninghouder) als je wenst te annuleren.
Deellevering zou niet kunnen als ik de bestelling zou aanpassen. Ik heb uiteindelijk niks aangepast dus ging ik er van uit dat mijn bestelling gedeeltelijk verstuurd zou worden.

Terug
Naar boven