Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Vandaag stond hij in de gang, vlot geleverd dus.Heb vanavond een Biceps curl machine optie besteld en betaald, ben benieuwd wanneer hij er is![]()
Bedankt weer Marvin!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag stond hij in de gang, vlot geleverd dus.Heb vanavond een Biceps curl machine optie besteld en betaald, ben benieuwd wanneer hij er is![]()
Mooi zo, veel plezier met trainen!Vandaag stond hij in de gang, vlot geleverd dus.
Bedankt weer Marvin!
Inderdaad erg indrukwekkend, benieuwd hoe het toestel loopt als alles af is!
Trouwens, diegenen die niet zo handig zijn als Vergil kunnen binnenkort met de nieuwe Barbarian Leg Press aan de slag
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Edit: Specificaties, introductieprijs en dergelijke worden nog bekendgemaakt
Ik had mijn blokje juni vorig jaar gekocht en als er 30% van af is is het al veel. (en word dan nog door 2 personen gebruikt)Beste marvin,
Ik heb een vraag over de magnesium die jullie aanbieden.
Iemand adviseerde mij deze te gebruiken bij deadlift omdat ik het nog af en toe faal op mn grip.
Nu vraag ik me af hoe lang je ongeveer met 1 zon blokje doet, en of het niet veel rotzooi geeft? want ik moet het wel een beetje netjes houden in mn gym.
En als het veel rotzooi geeft, bestaat er dan ook een alternatief die geen rotzooi zou geven?
groeten.
Specificaties en introductie van alle nieuwe Barbarian toestellen volgen binnen enkele weken. Zoals ik in dat andere topic heb aangegeven is de richtprijs van dit toestel € 899.Wanneer gaat hier meer info over zijn te vinden en uiteindelijk te koop zijn?
Als dat ding onder de 1000€ kost ben je wrschlk al één kwijt (als hij goed is toch)
Zoek al een tijdje achter een leggpress en de prijs van die van bodycraft steekt mij toch wel wat tegen, en dan die van bodysolid lijkt me niet al te stevig + kleine voetplaat etc.
Dus mss is deze wel iets, ziet er in ieder geval robuust uit.
Het Powertec Bench Rack werd eind maart verwacht maar is nog niet binnen, ik ga ervan uit dat deze bestelling binnen nu en twee weken verzonden zal worden.Enig idee wanneer mijn mooie Powertec Bench Rack geleverd gaat worden?
Als ik bij bestel informatie kijk zie ik bij alles op voorraad
Bestelnummer: 103032
![]()
Helaas niet mogelijk, de PE sets zijn enkel verkrijgbaar zoals samengesteld in de webshop.Is het misschien ook mogelijk om deze met 2x 10 kg ipv 4x 5 kg en veersluitingen ipv schroefdraad te bestellen?
Hier moette precies iets langer wachten op antwoord dan bij XXL.![]()
Gelukkig ben ik geen concurrent van Rene! (nog niet
)Een richtprijs is een richtprijs.. grote kans dat de uiteindelijke prijs hetzelfde isDacht dat de richtprijs niet de uiteindelijke prijs ging zijn
Ma ok, afwachten dus!

De pulley zit enorm in de weg als je in het rack wil benchen

Beste Marvin,
ik heb net mijn magnesium ontvangen alleen sinds ik het in mijn handen heb gehad ben ik de hele tijd aan het niezen. Kan ik er allergisch voor zijn ofzo?
want dit is wel vervelend
groeten

Bestelling is compleet verzonden, de kettlebells worden waarschijnlijk morgen of vrijdag nog nageleverd!Clubbells zijn binnen, maar ik had nog wat Kettlebells erbij besteld. Komen die apart?
Bestelnummer: 103193
Jammer dat je last hebt van de pulley, buiten jou en topkoen05 heb ik geloof ik nog geen opmerkingen hierover ontvangen.Ik heb nu al een tijdje het barbarian powercage staan, en ik ben over het algemeen tevreden.
Eén opmerking echter: de pulley zit enorm in de weg als je in het rack wil benchen. Dat had nu toch echt wel beter ontworpen kunnen worden.
Geen idee, dat lijkt me sterk eerlijk gezegd! Heb je toevallig geen last van hooikoorts?Beste Marvin,
ik heb net mijn magnesium ontvangen alleen sinds ik het in mijn handen heb gehad ben ik de hele tijd aan het niezen. Kan ik er allergisch voor zijn ofzo?
want dit is wel vervelend
groeten