Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer gaat hier meer info over zijn te vinden en uiteindelijk te koop zijn?
Als dat ding onder de 1000€ kost ben je wrschlk al één kwijt (als hij goed is toch)
Zoek al een tijdje achter een leggpress en de prijs van die van bodycraft steekt mij toch wel wat tegen, en dan die van bodysolid lijkt me niet al te stevig + kleine voetplaat etc.
Dus mss is deze wel iets, ziet er in ieder geval robuust uit.

Inderdaad erg indrukwekkend, benieuwd hoe het toestel loopt als alles af is! :thumbup:

Trouwens, diegenen die niet zo handig zijn als Vergil kunnen binnenkort met de nieuwe Barbarian Leg Press aan de slag ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Edit: Specificaties, introductieprijs en dergelijke worden nog bekendgemaakt

Beste marvin,

Ik heb een vraag over de magnesium die jullie aanbieden.
Iemand adviseerde mij deze te gebruiken bij deadlift omdat ik het nog af en toe faal op mn grip.
Nu vraag ik me af hoe lang je ongeveer met 1 zon blokje doet, en of het niet veel rotzooi geeft? want ik moet het wel een beetje netjes houden in mn gym.
En als het veel rotzooi geeft, bestaat er dan ook een alternatief die geen rotzooi zou geven?

groeten.
Ik had mijn blokje juni vorig jaar gekocht en als er 30% van af is is het al veel. (en word dan nog door 2 personen gebruikt)

Enig idee wanneer mijn mooie Powertec Bench Rack geleverd gaat worden?
Als ik bij bestel informatie kijk zie ik bij alles op voorraad
Bestelnummer: 103032
:)

Is het misschien ook mogelijk om deze met 2x 10 kg ipv 4x 5 kg en veersluitingen ipv schroefdraad te bestellen?

Hier moette precies iets langer wachten op antwoord dan bij XXL. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.128
Wanneer gaat hier meer info over zijn te vinden en uiteindelijk te koop zijn?
Als dat ding onder de 1000€ kost ben je wrschlk al één kwijt (als hij goed is toch)
Zoek al een tijdje achter een leggpress en de prijs van die van bodycraft steekt mij toch wel wat tegen, en dan die van bodysolid lijkt me niet al te stevig + kleine voetplaat etc.
Dus mss is deze wel iets, ziet er in ieder geval robuust uit.
Specificaties en introductie van alle nieuwe Barbarian toestellen volgen binnen enkele weken. Zoals ik in dat andere topic heb aangegeven is de richtprijs van dit toestel € 899.

Enig idee wanneer mijn mooie Powertec Bench Rack geleverd gaat worden?
Als ik bij bestel informatie kijk zie ik bij alles op voorraad
Bestelnummer: 103032
:)
Het Powertec Bench Rack werd eind maart verwacht maar is nog niet binnen, ik ga ervan uit dat deze bestelling binnen nu en twee weken verzonden zal worden.

Is het misschien ook mogelijk om deze met 2x 10 kg ipv 4x 5 kg en veersluitingen ipv schroefdraad te bestellen?
Helaas niet mogelijk, de PE sets zijn enkel verkrijgbaar zoals samengesteld in de webshop.

Hier moette precies iets langer wachten op antwoord dan bij XXL. :D
:p Gelukkig ben ik geen concurrent van Rene! (nog niet :brew:)

Dacht dat de richtprijs niet de uiteindelijke prijs ging zijn :)
Ma ok, afwachten dus!

Zo mijn probleempje is goed en snel opgelost!
Ben tevreden over fitness sneller.

Heb een setje Clubbells besteld van 6kg, ze zijn gisteren verzonden. Dus binnenkort ga ik er lekker mee zwaaien.

Clubbells zijn binnen, maar ik had nog wat Kettlebells erbij besteld. Komen die apart?

Bestelnummer: 103193

Ik heb nu al een tijdje het barbarian powercage staan, en ik ben over het algemeen tevreden.
Eén opmerking echter: de pulley zit enorm in de weg als je in het rack wil benchen. Dat had nu toch echt wel beter ontworpen kunnen worden.

De pulley zit enorm in de weg als je in het rack wil benchen

Ik vond het ook verschrikkelijk irritant maar ben eens een avondje in de weer geweest met wat balken die ik nog had liggen. Heb het pulley-gedeelte van het rack gehaald en apart neergezet.
Open spoiler voor foto's van het resultaat!:

6xxmaw.jpg

34sj903.jpg

1zey0z5.jpg

nmgupl.jpg

Nu kan ik benchen zonder metalen plaat tegen m'n hoofd:D

Beste Marvin,

ik heb net mijn magnesium ontvangen alleen sinds ik het in mijn handen heb gehad ben ik de hele tijd aan het niezen. Kan ik er allergisch voor zijn ofzo?
want dit is wel vervelend:o

groeten

Beste Marvin,

ik heb net mijn magnesium ontvangen alleen sinds ik het in mijn handen heb gehad ben ik de hele tijd aan het niezen. Kan ik er allergisch voor zijn ofzo?

groeten

Je moet het ook niet opsnuiven :D
Het lijkt me meer toeval dan dat je er allergisch voor bent.

Goede service! Vorig jaar eind mei een bankje gekocht, week geleden erachter gekomen dat er een lasfout in zat en binnen een week gratis een nieuw bankje. Super!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.139
Clubbells zijn binnen, maar ik had nog wat Kettlebells erbij besteld. Komen die apart?

Bestelnummer: 103193
Bestelling is compleet verzonden, de kettlebells worden waarschijnlijk morgen of vrijdag nog nageleverd!

Ik heb nu al een tijdje het barbarian powercage staan, en ik ben over het algemeen tevreden.
Eén opmerking echter: de pulley zit enorm in de weg als je in het rack wil benchen. Dat had nu toch echt wel beter ontworpen kunnen worden.
Jammer dat je last hebt van de pulley, buiten jou en topkoen05 heb ik geloof ik nog geen opmerkingen hierover ontvangen.

Beste Marvin,

groeten
Geen idee, dat lijkt me sterk eerlijk gezegd! Heb je toevallig geen last van hooikoorts? :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven