Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Naar verwachting pas begin/midden juni.

Onze winkel is sowieso gesloten tot 20 mei en wellicht langer als de maatregelen weer worden verlengd.

Waarschijnlijk zullen wij vanaf de eerste of tweede week van mei wel weer afhalers gaan toelaten, uiteraard met alle nodige gezondheidsmaatregelen (minstens 2 meter afstand, spullen worden buiten neergezet en kunnen worden meegenomen).
Alright. Wat is het vroegste dat er terug halterschijven binnenkomen en welke zijn dat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.222
Alright. Wat is het vroegste dat er terug halterschijven binnenkomen en welke zijn dat?
Volgende week zullen er diverse 30 mm en 50 mm halterschijven binnenkomen. Ik kan hier helaas geen hele opsomming maken van wat er allemaal binnenkomt, daarvoor zul je de webshop in de gaten moeten houden.

Volgende week zullen er diverse 30 mm en 50 mm halterschijven binnenkomen. Ik kan hier helaas geen hele opsomming maken van wat er allemaal binnenkomt, daarvoor zul je de webshop in de gaten moeten houden.

Ook de halterstangen 30mm? Staat namelijk geen verwachtte levertijd bij helaas...

• #11.225
Nee volgens mij komen de goedkope gietijzeren halterschijven nog lang niet binnen. Je zult verder gewoon onze webshop in de gaten moeten houden, ik kan hier helaas niet alles gaan uitlichten.
Ja, en dan weer uitverkocht op 30 minuten omdat ik toevallig niet keek. Wel raar aangezien ik door deze forum geen fitness bankje heb kunnen komen aangezien de mensen op deze forum voorrang hadden...

• Haha
Waarderingen: Onit
Ja, en dan weer uitverkocht op 30 minuten omdat ik toevallig niet keek. Wel raar aangezien ik door deze forum geen fitness bankje heb kunnen komen aangezien de mensen op deze forum voorrang hadden...
Voorrang is er niet gegeven lijkt mij? De mensen hiet zijn gewoon tijdig geupdate, het is dan ook een sponsor van dit forum. Als je iets wil kan je gewoon op het item klikken en mail aanvragen wanneer het binnen is? Voorbeeld van iets wat ik nog nodig heb.

Bijlagen

• Screenshot_20200423-172022_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200423-172022_Samsung Internet.jpg
    73,6 KB · Weergaven: 107
  • #11.228
Wij sturen zowel op dit forum als op Instagram en Facebook een update over nieuwe producten. Ik begrijp dat het vervelend is als jij niet op tijd een bankje hebt kunnen bemachtigen maar geef ons daar a.u.b. niet de schuld van. Wij doen ons best om iedereen te bedienen en goed in te lichten maar wanneer 200 mensen vechten om 50 bankjes zullen er helaas altijd verliezers zijn... :(

Wij sturen zowel op dit forum als op Instagram en Facebook een update over nieuwe producten. Ik begrijp dat het vervelend is als jij niet op tijd een bankje hebt kunnen bemachtigen maar geef ons daar a.u.b. niet de schuld van. Wij doen ons best om iedereen te bedienen en goed in te lichten maar wanneer 200 mensen vechten om 50 bankjes zullen er helaas altijd verliezers zijn... :(
Vind het gewoon apart. Nu vraag ik iets en is het “hou de site in het oog”. Bij de bankjes wisten ze hier precies hoe laat ze online gingen komen terwijl de klantenservice me via mail zei “deze week ergens...” Ik zat elke dag 10x te kijken op de site en net op het uurtje dat ik niet keek was alles weg.

• #11.231
Vind het gewoon apart. Nu vraag ik iets en is het “hou de site in het oog”. Bij de bankjes wisten ze hier precies hoe laat ze online gingen komen terwijl de klantenservice me via mail zei “deze week ergens...” Ik zat elke dag 10x te kijken op de site en net op het uurtje dat ik niet keek was alles weg.
Dat komt omdat die bankjes al binnen waren gekomen wij het moment aan het afwachten waren om deze online te zetten. Dat hebben we bij deze bankjes bewust zo gedaan omdat daar enorm veel vraag naar is en wij alles dubbel wilden checken qua aantallen en dergelijke.

Halterschijven komen echter om de haverklap binnen en daar komt het niet zo nauw met de aantallen. Ik hou persoonlijk niet bij wat er precies binnenkomt elke dag dus ik kan het je niet precies zeggen. Het is ook niet de bedoeling dat ik hier op het forum elke dag een dozijn vragen over de levertijden moet beantwoorden. Ik weet alleen dat wij de komende drie weken meer dan 100 ton aan materiaal binnenkrijgen waaronder erg veel 30 mm en 50 mm halterschijven en halterstangen.

Het is ook niet de bedoeling dat ik hier op het forum elke dag een dozijn vragen over de levertijden moet beantwoorden.

Dat begrijp ik, maar mijn vraag was gewoon welke dat er binnenkomen aangezien ik er al zolang op wacht en altijd alles uitverkocht is. Maar soit, never mind...

Weet niet of het voor jullie wenselijk of de moeite waard is, maar een pagina zoals https://www.fitness-seller.nl/nieuw/ maar dan van updates op producten zou ideaal zijn. Dat zodra je ergens de voorraad van bijwerkt het product daar bovenaan komt te staan. Als RSS feed kunnen mensen er zelfs automatisch alerts van binnen krijgen.

Maar anders ga ik ook heel veel f5en de komende week :P

Zijn er op dit moment nog 50mm halterstangen leverbaar?

• #11.236
Zijn er op dit moment nog 50mm halterstangen leverbaar?
Nee volgens mij niet, behalve duurdere exemplaren zoals de Russian Bar. Maar morgen of na het weekend komen diverse 50 mm barbells binnen, en volgende week en de week erna ook nog wat. Hetzelfde geldt voor halterschijven.

Nee volgens mij niet, behalve duurdere exemplaren zoals de Russian Bar. Maar morgen of na het weekend komen diverse 50 mm barbells binnen, en volgende week en de week erna ook nog wat. Hetzelfde geldt voor halterschijven.
Dat is goed om te horen. Zijn deze dan nu al te bestellen?

Toevallig de ATX polyurethaan schijven (de 2,5kg en 1,25kg gewichten) en de ATX curl bar? :)

Ik was helemaal nooit van plan om een home gym op te bouwen, maar nu ik een mooi basissetje heb staan zie ik er de voordelen van in en wil ik alleen maar uitbreiden. Moet oppassen dat het niet uit de hand loopt. :roflol:

Terug
Naar boven