MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Welk matje raden jullie aan voor grondoefeningen met minibands? Het is voor de dames hier thuis en mijn gedachte ging naar een rubbermat van 1cm dik maar die zul je zeker minder makkelijk oprollen/opruimen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.202
Wat er nu op de website als leverbaar staat, is dat ook daadwerkelijk leverbaar?
Ja normaal gesproken wel, al kan er helaas altijd wel eens iets misgaan met voorraden nu in deze enorme drukte. Zeker wanneer het om de laatste één of twee exemplaren gaat van een product.

Zal de extension voor de PRX 750 in de toekomst ook los te verkrijgen en te monteren zijn op de HRX 750, of komt er een andere extension voor één van de halfracks?
Ja het nieuwe Half Rack zal ook nog met Extension verkrijgbaar zijn (ook zullen we de losse Extension op de website aanbieden als uitbreiding). Dit rack staat pas net online en moet nog worden aangevuld.

Komt de 755 ook ooit met pulley incl gewichtsstapel?
Ja ik denk dat we die ook nog als set met pulley zullen aanbieden. Maar je kunt de pulley sowieso erbij bestellen, die staat los in de webshop.

Laatst bewerkt:
Wat is de reactie termijn van de klantenservice (email) op dit moment? :)

Ik had nog 2x 20kg ATX grip bumper plates besteld die niet geleverd zijn met de rest van de bestelling. Als deze niet op de korte termijn komen, kan ik nog 2x15kg van deze serie bestellen. Maar ik wil graag zeker weten dat die wel leverbaar zijn, voordat ik weer schijven koop die niet geleverd kunnen worden. :D

Ik had nog 2x 20kg ATX grip bumper plates besteld die niet geleverd zijn met de rest van de bestelling. Als deze niet op de korte termijn komen, kan ik nog 2x15kg van deze serie bestellen. Maar ik wil graag zeker weten dat die wel leverbaar zijn, voordat ik weer schijven koop die niet geleverd kunnen worden. :D
Laat maar, al reactie gekregen. Snel dus!

• #11.205

Als je vrijdagavond na sluitingstijd je e-mail hebt gestuurd dan zul je vandaag antwoord krijgen. Wij zijn in het weekend gesloten dus we zijn pas net weer op kantoor. Bedankt voor je geduld!

Mijn mail met verzoek om de plates die niet geleverd konden worden te vervangen door andere plates is bijzonder netjes en snel opgelost! De oude plates zijn geannuleerd, en nieuwe bestelling geplaatst. Kreeg vrijwel direct al een mail dat ze ook verzonden waren, en waarschijnlijk morgen bezorgd worden.

Ik ben onder de indruk van jullie klantenservice, goed bezig!! :thumbs:

• #11.207
Mijn mail met verzoek om de plates die niet geleverd konden worden te vervangen door andere plates is bijzonder netjes en snel opgelost! De oude plates zijn geannuleerd, en nieuwe bestelling geplaatst. Kreeg vrijwel direct al een mail dat ze ook verzonden waren, en waarschijnlijk morgen bezorgd worden.

Ik ben onder de indruk van jullie klantenservice, goed bezig!! :thumbs:
Fijn om te horen dat het goed is opgelost, ondanks de oorspronkelijke teleurstelling :)

zouden de jammer arms ook op de squat stands kunnen? en de dip bars?
op de sqs720

• #11.209
zouden de jammer arms ook op de squat stands kunnen? en de dip bars?
op de sqs720
Nee dat gaat helaas niet, op dit model past dat niet. Maar ook al zou dat wel passen, op zo'n vrijstaande haltersteunen kun je geen Jammer Arms of Dip Bars gebruiken.

• #11.210
Er zijn weer enkele exemplaren van de PRX-750 leverbaar. Wees er snel bij want OP = OP!

De bijbehorende lat pulleys zijn ook leverbaar:

• #11.211
We hebben ook nog twee PRX-710 beschikbaar:

En één PRX-720:

Wanneer komen deze weer op voorraad?

We hebben ook nog twee PRX-710 beschikbaar:

En één PRX-720:

De prx 720 met lat pulley is van mij! (Safety straps erbij besteld). Ik heb nog een verzoek in het opmerkingenvak geplaatst. Ik doe heel moeilijk maar ik hoop echt dat het mogelijk is. In ieder geval heel erg bedankt, ik ben er gigantisch blij mee.

• #11.216
De prx 720 met lat pulley is van mij! (Safety straps erbij besteld). Ik heb nog een verzoek in het opmerkingenvak geplaatst. Ik doe heel moeilijk maar ik hoop echt dat het mogelijk is. In ieder geval heel erg bedankt, ik ben er gigantisch blij mee.
Veel te moeilijk! Ik heb de bestelling geannuleerd ;)

Nee dat komt in orde. Beide bestellingen staan al klaar en zullen op de gewenste datum verzonden worden.

Wil je de Flip-Down Safeties overigens annuleren omdat je de straps erbij hebt besteld? Zo ja, stuur daarover dan even een mail naar onze klantenservice. Anders worden de Flip-Down Safeties gewoon nageleverd en dan heb je beide opties.

• Like
Waarderingen: Onit
Helemaal toppie! Daar maken jullie me echt heel blij mee. Nee, de flip down safeties wil ik er graag ook bij

Enig idee wanneer de calf raise van atx weer op voorraad is?

@Fitness Seller weten jullie al wanneer jullie magazijn terug open mag om bestellingen op te halen? Vind het een beetje te veel geld om telkens 50-60 euro te betalen aan verzending

• #11.220
Enig idee wanneer de calf raise van atx weer op voorraad is?
Naar verwachting pas begin/midden juni.

@Fitness Seller weten jullie al wanneer jullie magazijn terug open mag om bestellingen op te halen? Vind het een beetje te veel geld om telkens 50-60 euro te betalen aan verzending
Onze winkel is sowieso gesloten tot 20 mei en wellicht langer als de maatregelen weer worden verlengd.

Waarschijnlijk zullen wij vanaf de eerste of tweede week van mei wel weer afhalers gaan toelaten, uiteraard met alle nodige gezondheidsmaatregelen (minstens 2 meter afstand, spullen worden buiten neergezet en kunnen worden meegenomen).

Terug
Naar boven