MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bedankt voor de feedback! Normaal gesproken kan dit geen kwaad maar bij pakketzendingen wordt er soms ruw omgegaan met de pakketjes en dan is dit inderdaad niet zo handig. Excuses voor het ongemak! Gelukkig is het verder in orde voor je :)

Ik ga ze intensief gebruiken dus gebruikssporen gaan er toch wel opkomen :p, maar het ging inderdaad om de verpakking. Bedankt voor de reactie :)

Dat verschilt per product, wij krijgen elke maand meerdere leveringen binnen met producten. Product A zou dus eind deze maand binnen kunnen komen maar Product B misschien pas eind mei of begin juni.

Begin mei komen in ieder geval een aantal exemplaren van de SQS-750 binnen, maar die zullen vast snel weer weg zijn. De volgende grote levering van de SQS-750 komt pas midden/eind juni.

Jij kan niet toevallig iets leuks voor me regelen zodat ik hem bij de eerste levering kan komen ophalen? 😇

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.183
Jij kan niet toevallig iets leuks voor me regelen zodat ik hem bij de eerste levering kan komen ophalen? 😇
Nee sorry, wij nemen momenteel geen reserveringen aan en maken hierin geen uitzonderingen. Anders zouden de eerstvolgende leveringen nu al volledig uitverkocht zijn...

Nee sorry, wij nemen momenteel geen reserveringen aan en maken hierin geen uitzonderingen. Anders zouden de eerstvolgende leveringen nu al volledig uitverkocht zijn...

Hoe kan het trouwens zijn dat er nu vraag is en geen aanbod, met gedachten dat zeker eind mei de sportscholen weer opengaan. En het meeste apparatuur wat aangeboden wordt, pas in juni weer leverbaar is... Mij lijkt dat er voor bedrijven zoals jullie nu geld te verdienen valt en dus gebaat zijn bij een snelle restock?

• #11.185
Hoe kan het trouwens zijn dat er nu vraag is en geen aanbod, met gedachten dat zeker eind mei de sportscholen weer opengaan. En het meeste apparatuur wat aangeboden wordt, pas in juni weer leverbaar is... Mij lijkt dat er voor bedrijven zoals jullie nu geld te verdienen valt en dus gebaat zijn bij een snelle restock?
Wij kunnen helaas niet snel restocken als het spul alleen al zes weken levertijd heeft vanuit de fabriek naar hier :o En daar komt natuurlijk ook nog de productietijd bij van enkele weken. Onze fabriek zit al aan de maximale productiecapaciteit en wij plannen onze leveringen ruim zes maanden vooruit, als er nu dus opeens veel meer materiaal nodig is dan is het helaas lastig om dat snel aan te vullen.

Wij kunnen helaas niet snel restocken als het spul alleen al zes weken levertijd heeft vanuit de fabriek naar hier :o En daar komt natuurlijk ook nog de productietijd bij van enkele weken. Onze fabriek zit al aan de maximale productiecapaciteit en wij plannen onze leveringen ruim zes maanden vooruit, als er nu dus opeens veel meer materiaal nodig is dan is het helaas lastig om dat snel aan te vullen.

Dus hieruit kan ik concluderen dat wereldwijd wordt gehamstert op apparatuur. 😱

Komt de standaard halterstang 30 mm van 200 cm ook pas ongeveer eind mei binnen?

Ah oké, helaas. Bedankt iig.

Gisteren een bestelling geplaatst, nu al een mail gehad met de bevestiging dat hij vandaag wordt verzonden, en naar verwachting morgen wordt bezorgd! :D

Lekker bezig @Fitness Seller! :thumbup:

Beste fitness seller, ik begrijp dat jullie binnenkort het nieuwe ATX Half Rack HRX-750 krijgen.

Is hier al meer technische informatie over mbt hoogte, breedte, belastbaarheid enz.? Want ik zou graag informatie over dit rack hebben. Want als het rack online komt en ik moet nog uitzoeken of het rack hier past qua maten en aan mijn doelen voldoet dan is het al uitverkocht waarschijnlijk 🤔

Halterstang vrijdag besteld, dinsdag ontvangen top👌

• #11.192
Beste fitness seller, ik begrijp dat jullie binnenkort het nieuwe ATX Half Rack HRX-750 krijgen.

Is hier al meer technische informatie over mbt hoogte, breedte, belastbaarheid enz.? Want ik zou graag informatie over dit rack hebben. Want als het rack online komt en ik moet nog uitzoeken of het rack hier past qua maten en aan mijn doelen voldoet dan is het al uitverkocht waarschijnlijk 🤔

Halterstang vrijdag besteld, dinsdag ontvangen top👌
Ik heb de nieuwe Half Racks online gezet inclusief maattekening en technische specificaties. De rest van de productbeschrijving zal nog worden aangevuld.

Laatst bewerkt:
Ik had schijven besteld die op dat moment leverbaar waren, maar een deel ervan is toch niet bezorgd. Speciaal die gekocht omdat ik ze op de korte termijn wilde hebben.. Wanneer komt de rest?

ordernummer 100246857

• #11.194
Ik had schijven besteld die op dat moment leverbaar waren, maar een deel ervan is toch niet bezorgd. Speciaal die gekocht omdat ik ze op de korte termijn wilde hebben.. Wanneer komt de rest?

ordernummer 100246857
Stuur even een e-mail naar onze klantenservice, dan kunnen zij dat voor je uitzoeken. De halterschijven die wij nu online zetten worden massaal besteld en er vinden helaas soms overlappingen in de voorraad plaats (zelfs nu we alle andere verkoopkanalen hebben uitgeschakeld worden er soms toch nog teveel aantallen verkocht in de webshop als mensen tegelijkertijd aan het afrekenen zijn).

Stuur even een e-mail naar onze klantenservice, dan kunnen zij dat voor je uitzoeken. De halterschijven die wij nu online zetten worden massaal besteld en er vinden helaas soms overlappingen in de voorraad plaats (zelfs nu we alle andere verkoopkanalen hebben uitgeschakeld worden er soms toch nog teveel aantallen verkocht in de webshop als mensen tegelijkertijd aan het afrekenen zijn).
Begrijpelijk in deze gekte. Ik heb een mail gestuurd! Hoop dat ik op de korte termijn nog 2x 20kg schijven weet te bemachtigen.. :P

De ATX schijven die ik vandaag wel heb ontvangen (polyurethaan en grip bumper plates) zijn overigens prachtig spul!!

• #11.196
De nieuwe ATX Free Stands staan nu ook online met productfoto's en technische specificaties. De rest van de productbeschrijving zal nog worden aangevuld.

Evenals de nieuwe ATX Power Racks met 25 mm hole spacing :cool:

Wat er nu op de website als leverbaar staat, is dat ook daadwerkelijk leverbaar?

Zal de extension voor de PRX 750 in de toekomst ook los te verkrijgen en te monteren zijn op de HRX 750, of komt er een andere extension voor één van de halfracks?

Evenals de nieuwe ATX Power Racks met 25 mm hole spacing :cool:

Komt de 755 ook ooit met pulley incl gewichtsstapel?

Terug
Naar boven