AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

@Fitness Seller is er al stock?

:trollface:

Edit: Tip: op de website kan je je aanmelden voor een melding als het product dat je op het oog hebt terug in voorraad is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.244
@Fitness Seller

Ik kon het niet laten om wederom een bestelling te plaatsen😂😂😂. Deze keer de utility Seat en de Jammer Arms. Het is maar goed dat niet alles op voorraad is momenteel😅

• #11.246
De 30mm barbarian pro bar, komt deze ooit weer terug of zit er een vervangend model aan te komen?

• #11.251
De 30mm barbarian pro bar, komt deze ooit weer terug of zit er een vervangend model aan te komen?
Die blijft gewoon in het assortiment (krijgt alleen de ATX naam). Maar de nieuwe levering gaat nog even duren, volgens mij pas eind mei of later.

Is er al meer bekent over welke schijven er komende week beschikbaar komen? :)

• #11.254
Wanneer verwacht je deze suspension trainer weer binnen te krijgen? https://www.fitness-seller.nl/atx-suspension-trainer-pro/
Nog geen levertijd bekend helaas, dat wordt waarschijnlijk pas midden of zelfs eind juni. Sorry!

Wanneer komt er meer informatie over ATX Half Rack HRX-620? Er staat nu dat informatie spoedig volgt.
Alle specificaties staat al op de productpagina.

Voor de rest zal de productbeschrijving gewoon hetzelfde verhaal zijn als bij andere Racks, alleen met andere specificaties.

Ik zal proberen de volledige beschrijving komende week af te maken.

Laatst bewerkt:
Alle specificaties staat al op de productpagina.

Voor de rest zal de productbeschrijving gewoon hetzelfde verhaal zijn als bij andere Racks, alleen met andere specificaties.

Ik zal proberen de volledige beschrijving komende week af te maken.

Daar heeft u gelijk in. Ik vroeg me informatie af zoals: komt het rack inclusief spotter arms (ontbreken op foto)? Is uitbreiding met pulley station en dips mogelijk?

• #11.256
Daar heeft u gelijk in. Ik vroeg me informatie af zoals: komt het rack inclusief spotter arms (ontbreken op foto)? Is uitbreiding met pulley station en dips mogelijk?
Er wordt normaal gesproken alleen geleverd wat op de hoofdfoto staat. Er zijn bij de nieuwe half racks geen J-hooks of Spotters inbegrepen, die kunnen klanten straks zelf uitzoeken. Uiteraard kan dit Half Rack ook worden uitgebreid met een lat pulley en dip bars en nog talloze accessoires, net zoals onze andere racks.

wat een ideale omstandigheden voor een ondernemer als klanten bijna smeken om wat te mogen kopen ,

• #11.258
wat een ideale omstandigheden voor een ondernemer als klanten bijna smeken om wat te mogen kopen ,
Op dit moment nemen wij nog geen reserveringen aan voor producten, anders hadden we waarschijnlijk al tot augustus alles uitverkocht :o

Ik denk dat we over twee weken langzaam gaan beginnen met pre-orders voor racks en bankjes, eens zien hoe dat dan loopt.

het is jullie gegund ,lijkt mij een sympathiek bedrijf

Terug
Naar boven