Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Veel artikelen wel, maar halterschijven niet. En ik heb juist interesse in ATX calibrated plates...@Fitness Seller is er al stock?
Edit: Tip: op de website kan je je aanmelden voor een melding als het product dat je op het oog hebt terug in voorraad is.
Komt er in de nieuwe webshop zeker weten in! Was inderdaad erg handig geweest nu in deze tijd...Ik denk dat het in deze tijden loont om een filter toe te voegen op jullie website voor producten die wel op voorraad zijn![]()
Haha, je hebt de komende maanden nog genoeg uitbreidingsmogelijkheden@Fitness Seller
Ik kon het niet laten om wederom een bestelling te plaatsen😂😂😂. Deze keer de utility Seat en de Jammer Arms. Het is maar goed dat niet alles op voorraad is momenteel😅

Daar heb ik nu helaas geen info van, mail even naar onze klantenservice dan krijg je na Koningsdag bericht van onsWanneer verwacht je deze suspension trainer weer binnen te krijgen? https://www.fitness-seller.nl/atx-suspension-trainer-pro/

Die blijft gewoon in het assortiment (krijgt alleen de ATX naam). Maar de nieuwe levering gaat nog even duren, volgens mij pas eind mei of later.De 30mm barbarian pro bar, komt deze ooit weer terug of zit er een vervangend model aan te komen?
Is er al meer bekent over welke schijven er komende week beschikbaar komen?![]()
Nog geen levertijd bekend helaas, dat wordt waarschijnlijk pas midden of zelfs eind juni. Sorry!Wanneer verwacht je deze suspension trainer weer binnen te krijgen? https://www.fitness-seller.nl/atx-suspension-trainer-pro/
Alle specificaties staat al op de productpagina.Wanneer komt er meer informatie over ATX Half Rack HRX-620? Er staat nu dat informatie spoedig volgt.
Alle specificaties staat al op de productpagina.
Voor de rest zal de productbeschrijving gewoon hetzelfde verhaal zijn als bij andere Racks, alleen met andere specificaties.
Ik zal proberen de volledige beschrijving komende week af te maken.
Er wordt normaal gesproken alleen geleverd wat op de hoofdfoto staat. Er zijn bij de nieuwe half racks geen J-hooks of Spotters inbegrepen, die kunnen klanten straks zelf uitzoeken. Uiteraard kan dit Half Rack ook worden uitgebreid met een lat pulley en dip bars en nog talloze accessoires, net zoals onze andere racks.Daar heeft u gelijk in. Ik vroeg me informatie af zoals: komt het rack inclusief spotter arms (ontbreken op foto)? Is uitbreiding met pulley station en dips mogelijk?
Op dit moment nemen wij nog geen reserveringen aan voor producten, anders hadden we waarschijnlijk al tot augustus alles uitverkochtwat een ideale omstandigheden voor een ondernemer als klanten bijna smeken om wat te mogen kopen ,
@Fitness SellerIs er al meer bekent over welke schijven er komende week beschikbaar komen?![]()