XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Zijn er nog J-hooks voor het Barbarian rack verkrijgbaar, ik kan ze niet op de site vinden.

Ik heb interesse in de 750/755 serie rekken. Echter heeft niet elk model dezelfde pullup bar, ondanks dat de rekken verder identiek zijn.
Is het mogelijk om de pullup bar te veranderen voor bv de indexing versie bij de 755?

Kwamen deze week schijven beschikbaar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.284
Zijn er nog J-hooks voor het Barbarian rack verkrijgbaar, ik kan ze niet op de site vinden.
Nee helaas, die zijn allemaal uitverkocht.

Ik heb interesse in de 750/755 serie rekken. Echter heeft niet elk model dezelfde pullup bar, ondanks dat de rekken verder identiek zijn.
Is het mogelijk om de pullup bar te veranderen voor bv de indexing versie bij de 755?
Ja dat kan, er zijn drie uitvoeringen:

- Eenvoudige rechte optrekstang (€ 27,90)
- Multi-grip optrekstang (€ 69)
- Indexing pull-up bar (€ 149)

Vermeld dit in de opmerkingen van je bestelling, dan zullen wij dat aanpassen en krijg je van ons nog een factuur voor het prijsverschil (of een creditnota voor de terugbetaling als je een goedkopere optrekstang kiest).

Kwamen deze week schijven beschikbaar?
Deze week of volgende week, ligt eraan wanneer alles precies binnenkomt en hoe snel we de zending gecontroleerd en ingeruimd hebben. Maar verwacht geen volledige sets te kunnen kopen. Van de meeste soorten halterschijven komt er hier en daar wat binnen (5 kg en 10 kg van de ene soort en 20 kg van de andere soort etc).

Laatst bewerkt:
Deze week of volgende week, ligt eraan wanneer alles precies binnenkomt en hoe snel we de zending gecontroleerd en ingeruimd hebben. Maar verwacht geen volledige sets te kunnen kopen. Er komt hier en daar wat binnen

Top! :thumbs:

Ik heb ook geen volledige set nodig, maar wat kleine schijfjes. Ik wacht liever één of twee weken zodat ik het bij jullie kan kopen, dan het nu direct kopen bij de concurrent..

• #11.289
Sorry en vast bedankt voor de moeite; ik weet dat jullie het druk hebben. Is er zicht op wanneer de ATX Ram Bar en het ATX squat attachment weer op voorraad komen? Ik wil ze graag samen met de ATX swiss bar bestellen (deze is sinds vandaag weer op voorraad zag ik).

• #11.291
Sorry en vast bedankt voor de moeite; ik weet dat jullie het druk hebben. Is er zicht op wanneer de ATX Ram Bar en het ATX squat attachment weer op voorraad komen? Ik wil ze graag samen met de ATX swiss bar bestellen (deze is sinds vandaag weer op voorraad zag ik).
De ATX Ram Bar is binnengekomen, zal waarschijnlijk vandaag online gaan. Beperkte aantallen dus ik denk dat die ook weer binnen een dag uitverkoopt.

De Squat Attachment komt waarschijnlijk over 2 weken binnen. Ik denk niet dat je zolang kunt wachten met de andere producten (de Multi Grip Bar waarschijnlijk wel maar de ATX Ram Bar absoluut niet, die is dan al uitverkocht).

Op de website zie ik dat er iets aan schijven beschikbaar is gekomen. Komt er nog meer, of blijft het hierbij (dan maak ik namelijk hiermee een samenstelling en bestel ik vandaag. :))

• #11.293
Op de website zie ik dat er iets aan schijven beschikbaar is gekomen. Komt er nog meer, of blijft het hierbij (dan maak ik namelijk hiermee een samenstelling en bestel ik vandaag. :))
Volgende week of de week erna komt er volgens mij hier en daar nog wat maar het grootste gedeelte is al binnen - en volgens mij ook grotendeels alweer uitverkocht.

@Fitness Seller

Ik zie dat de 167 cm (30 mm) halterstang op voorraad gekomen is. Komt de 183 cm halterstang (30 mm) ook eerdaags binnen, of...?

Anders bestel ik de 167 cm! Ik weet niet of er erg veel verschil zit in de stangen, buiten de kleinere schijfopname?

Het liefst ga ik voor de Barbarian, maar deze zal nog lang niet op voorraad zijn. Naar wat ik begreep.

Volgende week of de week erna komt er volgens mij hier en daar nog wat maar het grootste gedeelte is al binnen - en volgens mij ook grotendeels alweer uitverkocht.

Aiiie... I did not make the fity and ONE.

1588235471589.jpeg

:D

@Fitness Seller

Ik zie dat de 167 cm (30 mm) halterstang op voorraad gekomen is. Komt de 183 cm halterstang (30 mm) ook eerdaags binnen, of...?

Anders bestel ik de 167 cm! Ik weet niet of er erg veel verschil zit in de stangen, buiten de kleinere schijfopname?

Het liefst ga ik voor de Barbarian, maar deze zal nog lang niet op voorraad zijn. Naar wat ik begreep.
De 200cm 30mm stang is er ook weer!

• Like
Waarderingen: Onit
Komt de ATX Free Stands SQS-650 nog op voorraad, of is word deze uit het assortiment gehaald of vervangen met een nieuw model?

Yessss! ATX ram bar besteld, samen met de ATX swiss bar. Enige jammere is wel de forse verzendkosten van bij elkaar €39,-.
Nu nog een paar weken wachten op het ATQ squat attachment :)

Terug
Naar boven