XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.321
Bestelling binnen!! Althans, bijna. :)

ATX Mini Fractionals zien er echt fantastisch uit, ik heb de 0,5 en 0,25 binnen. De 1kg zal op nalevering komen.
Ik durf het bijna niet te vragen, en ik vrees het antwoord al te weten, maar hebben jullie enig idee op welke termijn deze komen? :P
Stuur even een e-mail naar onze klantenservice. Ik denk dat de levertijd niet heel lang is, 2-3 weken

Als ik 2 of 3 van jullie goedkoopste matten van 1cm dik tegen elkaar zou leggen en ze aan de onderkant aan elkaar vastplak valt de naad dan nog erg op of is die hinderlijk in gebruik?

• #11.323
Als ik 2 of 3 van jullie goedkoopste matten van 1cm dik tegen elkaar zou leggen en ze aan de onderkant aan elkaar vastplak valt de naad dan nog erg op of is die hinderlijk in gebruik?
Als je de matten goed legt dan heb je daar normaal gesproken geen last van

• Like
Waarderingen: gose
Wat zijn de ervaringen met de 620 half rack? Qua stevigheid van rack zelf en optrek stang? Het oogt stabiel, 400kg belastbaarheid is mooi, maar slechts 41kg gewicht en geen halter houders baart mij zorgen. De andere racks hebben helaas lange wachttijd of zijn erg ondiep.

EDIT: Zijn ze mogelijk te verstevigen met ATX Weight Plate Pins 50 mm? Of heeft het half rack geen passende gaten daarvoor? Ik zie bijv. geen aan de zijkant van de staanders of bovenop de balk aan de achterzijde.

Laatst bewerkt:
Lees ik goed dat de 1,7 puzzelmatten wel brandvertragend zijn en de 0,8 puzzelmatten niet? Zit er dan ook nog verschil in de rubberlucht die ze afgeven (zonder brand haha).

Wat is het verschil tussen een 620 power rack en een 650? De 650 staat niet op de vergelijkingstabel volgens mij. Alvast bedankt

• #11.328
Wat zijn de ervaringen met de 620 half rack? Qua stevigheid van rack zelf en optrek stang? Het oogt stabiel, 400kg belastbaarheid is mooi, maar slechts 41kg gewicht en geen halter houders baart mij zorgen. De andere racks hebben helaas lange wachttijd of zijn erg ondiep.

EDIT: Zijn ze mogelijk te verstevigen met ATX Weight Plate Pins 50 mm? Of heeft het half rack geen passende gaten daarvoor? Ik zie bijv. geen aan de zijkant van de staanders of bovenop de balk aan de achterzijde.
Dit rack is gloednieuw dus daar ga je geen ervaringen voor vinden, het eerste exemplaar moet nog verkocht worden. Het rack is natuurlijk gewoon stabiel en veilig. We hebben uiteraard ook zwaardere half racks, bijvoorbeeld de HRX-750:

Deze half racks hebben inderdaad geen J-hooks of Spotters inbegrepen, die die je zelf erbij te kopen. De HRX-620 heeft geen gaten aan de zijkant van de staanders, de HRX-750 wel.

Lees ik goed dat de 1,7 puzzelmatten wel brandvertragend zijn en de 0,8 puzzelmatten niet? Zit er dan ook nog verschil in de rubberlucht die ze afgeven (zonder brand haha).
Ja dat klopt, dit is namelijk een ander type rubber. De ene is gevulkaniseerd, gegoten rubber en de ander is geperst gerecycleerd rubbergranulaat. Die eerste is hoogwaardiger maar ruikt meestal wel iets sterker naar rubber dan de rubbergranulaat variant. We hebben ook nog brandveilige rubbertegels met een 5 mm dikke toplaag van EPDM, dat ruikt minder dan SBR (rubbergranulaat).

Wat is het verschil tussen een 620 power rack en een 650? De 650 staat niet op de vergelijkingstabel volgens mij. Alvast bedankt
Kijk nog eens goed naar de tabel want de PRX-650 staat daar gewoon in. Naast de vergelijkingstabel kun je ook nog de productbeschrijving en specificaties van de racks raadplegen.

• Like
Waarderingen: gose
Heb ik de levering van nieuwe gietijzeren schijven gemist of moeten die nog komen?
Als ik die gemist heb wanneer kan ik de volgende levering verwachten?
Alvast bedankt.

Dit rack is gloednieuw dus daar ga je geen ervaringen voor vinden, het eerste exemplaar moet nog verkocht worden. Het rack is natuurlijk gewoon stabiel en veilig. We hebben uiteraard ook zwaardere half racks, bijvoorbeeld de HRX-750:

Deze half racks hebben inderdaad geen J-hooks of Spotters inbegrepen, die die je zelf erbij te kopen. De HRX-620 heeft geen gaten aan de zijkant van de staanders, de HRX-750 wel.

Bedankt voor de antwoorden! De 660 heeft een handige "balk" met schijven-pinnen. Is die mogelijk apart verkrijgbaar als accessoire op de 620?

Nog een vraagje over de 0,8 puzzelmatten, hebben deze een betere demping als bijvoorbeeld de 1,5 cm tegels? Er staat wel bij schokabsorbtie hoog maar is dat voor de dikte van het materiaal of ook ten opzichte van normale tegels?

• #11.332
Heb ik de levering van nieuwe gietijzeren schijven gemist of moeten die nog komen?
Als ik die gemist heb wanneer kan ik de volgende levering verwachten?
Alvast bedankt.
Gietijzeren schijven komen voorlopig niet binnen, ik denk pas laat in juni weer (zoals het nu uitziet).

Bedankt voor de antwoorden! De 660 heeft een handige "balk" met schijven-pinnen. Is die mogelijk apart verkrijgbaar als accessoire op de 620?
Nee, dan moet je de HRX-660 kopen of de HRX-750 (die heeft een storage extension net zoals het power rack PRX-750).

Nog een vraagje over de 0,8 puzzelmatten, hebben deze een betere demping als bijvoorbeeld de 1,5 cm tegels? Er staat wel bij schokabsorbtie hoog maar is dat voor de dikte van het materiaal of ook ten opzichte van normale tegels?
Dikkere tegels hebben normaal gesproken ook een betere demping. Hoe dikker hoe beter de demping.

Hartelijk dank voor de reactie.
Ik had nog een vraag. Wanneer zullen de trainingsbanken weer op voorraad zijn? Bijvoorbeeld de MBX 620.

Ik zie dat de 30xm ATX soft drop boxes terug op voorraad zijn maar de 15cm nog niet.
Denk dat ik toch maar deze al bestellen, ook al moet ik dan mijn 20 euro korting van de volledige set forfeiten (ga de 15cm blocks later nog bestellen).

Zie wel dat op de foto's er 2 versies van de blocks zijn.
- witte achtergrond: 2 luchtgaatjes aan de 2 lange zijkanten
- foto met demo: 4 luchtgaatjes per lange zijde en 2 aan de korte zijde

Welke versie zou ik krijgen al ik nu bestel? Mij lijkt de versie met meerdere gaatjes beter omdat dan de foam meer de klap opvangt en de lucht vrijer kan ontsnappen... (lijkt mij gezonder voor de stiknaden op lange termijn)

• #11.336
Ik zie dat de 30xm ATX soft drop boxes terug op voorraad zijn maar de 15cm nog niet.
Denk dat ik toch maar deze al bestellen, ook al moet ik dan mijn 20 euro korting van de volledige set forfeiten (ga de 15cm blocks later nog bestellen).

Zie wel dat op de foto's er 2 versies van de blocks zijn.
- witte achtergrond: 2 luchtgaatjes aan de 2 lange zijkanten
- foto met demo: 4 luchtgaatjes per lange zijde en 2 aan de korte zijde

Welke versie zou ik krijgen al ik nu bestel? Mij lijkt de versie met meerdere gaatjes beter omdat dan de foam meer de klap opvangt en de lucht vrijer kan ontsnappen... (lijkt mij gezonder voor de stiknaden op lange termijn)
Ik geloof dat de hoofd foto's (met witte achtergrond) de nieuwste variant zijn, daar hebben we toen nieuwe foto's van gemaakt. Het is natuurlijk niet zo dat meer luchtgaatjes perse beter is, de lucht die eruit moet gaat ook prima via twee gaatjes per kant eruit. Volgens mij hebben de meeste andere merken überhaupt geen luchtgaatjes.

@Fitness Seller

komen deze 30mm schroefsluitingen terug op voorraad in de komende weken?
Na jaren intensief misbruik hebben enkele sluitingen het begeven :)

• #11.338
@Fitness Seller

komen deze 30mm schroefsluitingen terug op voorraad in de komende weken?
Na jaren intensief misbruik hebben enkele sluitingen het begeven :)
Stuur hiervoor even een e-mail naar onze klantenservice want we verkopen die eigenlijk niet meer los.

Vandaag de 25kg bumper plates ontvangen, thx!

Terug
Naar boven