Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Yessss! ATX ram bar besteld, samen met de ATX swiss bar. Enige jammere is wel de forse verzendkosten van bij elkaar €39,-.
Nu nog een paar weken wachten op het ATQ squat attachment :)
Stangen van 220cm zijn heel onhandig met vervoeren. Deze passen net niet/net wel op een pallet. Hierdoor zijn de verzendkosten vaak hoger. Zou je een ander artikel pakken die ze wel kunnen stapelen (en niet 20kg weegt) dan kan deze met andere artikelen op een pallet, hierdoor zakken de verzendkosten natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.302
@Fitness Seller

Ik zie dat de 167 cm (30 mm) halterstang op voorraad gekomen is. Komt de 183 cm halterstang (30 mm) ook eerdaags binnen, of...?

Anders bestel ik de 167 cm! Ik weet niet of er erg veel verschil zit in de stangen, buiten de kleinere schijfopname?

Het liefst ga ik voor de Barbarian, maar deze zal nog lang niet op voorraad zijn. Naar wat ik begreep.
Nee helaas de 183 cm halterstang is de enige die niet is binnengekomen.

Komt de ATX Free Stands SQS-650 nog op voorraad, of is word deze uit het assortiment gehaald of vervangen met een nieuw model?
De SQS-650 is gloednieuw, die is nog niet eens in de verkoop. De verwachte levertermijn staat vermeld op de productpagina.

Yessss! ATX ram bar besteld, samen met de ATX swiss bar. Enige jammere is wel de forse verzendkosten van bij elkaar €39,-.
Nu nog een paar weken wachten op het ATQ squat attachment :)
Helaas zijn deze halterstangen te groot voor de pakketdienst en de transporteur rekent ook een forse toeslag boven de 200 cm :(

Nee helaas de 183 cm halterstang is de enige die niet is binnengekomen.

De SQS-650 is gloednieuw, die is nog niet eens in de verkoop. De verwachte levertermijn staat vermeld op de productpagina.

Helaas zijn deze halterstangen te groot voor de pakketdienst en de transporteur rekent ook een forse toeslag boven de 200 cm :(

Komt de 183 cm 30 mm of Barbarian 30 mm stang binnenkort wel weer op voorraad?

• #11.304
Komt de 183 cm 30 mm of Barbarian 30 mm stang binnenkort wel weer op voorraad?
Er zouden 183 cm halterstangen bij deze levering binnenkomen maar die zaten helaas niet erbij, fout vanuit de fabriek. Er is wel nog een andere zending onderweg (circa 1-2 weken) dus er is een kleine kans dat ze daarbij zitten maar daar ga ik niet vanuit. Als dat niet het geval is dan is er helaas nog geen nieuwe levertermijn bekend, dat gaat dan zeker nog zes weken duren.

De Barbarian 30 mm stang wordt pas eind juni verwacht (die heet dan ook ATX)

• Like
Waarderingen: Onit
LTO-520 verwachtingen toevallig bekend? :)

@Fitness Seller wederom respect! Woensdag mijn bar besteld en vandaag komt hij al binnen!!

• Like
  • #11.307
@Fitness Seller wederom respect! Woensdag mijn bar besteld en vandaag komt hij al binnen!!

Bofkont!

Wil net een bestelling plaatsen, zie ik dat de 30 mm rubberen halterschijven (vanaf 10 kg) niet meer op voorraad zijn... :(

Iedereen is bang dat ik te veel gains ga maken, kopen alles voor m'n neus weg, haha!

Bofkont!

Wil net een bestelling plaatsen, zie ik dat de 30 mm rubberen halterschijven (vanaf 10 kg) niet meer op voorraad zijn... :(

Iedereen is bang dat ik te veel gains ga maken, kopen alles voor m'n neus weg, haha!
Zeker weten, zag dat je ook meedoet aan de wedstrijd :flex:

• Like
@Fitness Seller kan het kloppen dat de bestelling die ik gisterochtend geplaatst heb nog niet verwerkt is?

• #11.312
@Fitness Seller kan het kloppen dat de bestelling die ik gisterochtend geplaatst heb nog niet verwerkt is?
Ja dat kan kloppen, wij kunnen niet alles dezelfde dag nog verzenden als het zo druk is als nu. Sorry :o

Bovenaan onze website staat een gele melding, daarin vind je altijd alle actuele informatie over de huidige status (niet alleen onze verwerkingstijden maar ook de vertragingen bij de leveranciers etc).

Hi FS,

de ATX Warrior Multi Bench MBX-750 Heeft twee gaten in de voorste poot aan beide kanten. Zijn die voor toekomstige attachments?

• #11.314
Hi FS,

de ATX Warrior Multi Bench MBX-750 Heeft twee gaten in de voorste poot aan beide kanten. Zijn die voor toekomstige attachments?
Toen de ingenieur dit bankje 8 (?) jaar geleden heeft ontworpen was dat vast de insteek maar dat is er nooit van gekomen. Ik weet niet eens meer wat het idee achter de gaten was.

Edit: dit was inderdaad voor voetsteunen of een adapter voor de accessoires, uiteindelijk hebben we daar echter twee aparte banken voor gemaakt: MBX-660 en MBX-770

Laatst bewerkt:
Komt de reverse hyper van atx weer snel beschikbaar? Ik zou deze graag bestellen

Ik heb ook maar weer even een bestelling geplaatst.

Bestelling binnen!! Althans, bijna. :)

ATX Mini Fractionals zien er echt fantastisch uit, ik heb de 0,5 en 0,25 binnen. De 1kg zal op nalevering komen.
Ik durf het bijna niet te vragen, en ik vrees het antwoord al te weten, maar hebben jullie enig idee op welke termijn deze komen? :P

Terug
Naar boven