AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

@Fitness Seller zijn er nog plannen om een Camber Bar van ATX uit te brengen?
Niet om te squaten (die is er al), maar voor rows / presses. Jullie hebben nu een merkloze, maar ik wil graag alles van ATX te hebben.
Als eerste voor de kwaliteit natuurlijk, maar het oog wilt ook wat! Die zwarte coating van ATX op witte muren ziet er erg vet uit in m'n home gym :D

Niet om te squaten (die is er al), maar voor rows / presses. Jullie hebben nu een merkloze, maar ik wil graag alles van ATX te hebben.
Als eerste voor de kwaliteit natuurlijk, maar het oog wilt ook wat! Die zwarte coating van ATX op witte muren ziet er erg vet uit in m'n home gym :D

Laat ik daar even op inpikken, aangezien ik de huidige heb:
- Geen chromen coating meer dan, is te glad imo. Dikte, knurling en coating van de RAM bar zou ideaal zijn. Zet ook de powerlifting rings in de knurling. Nu is het wat meer tijdrovend en minder accuraat om de exacte greep breedte te zoeken.
- Geen kogellagers meer, ga voor deftige bronzen bushings en snapring sleeves. Voor te benchen voelen kogellagers niet bijster leuk.
- Ik gebruik hem moment dan ook vooral voor benchrows te doen. Volgens mij is de baar ook niet helemaal recht, wat beetje te voelen is bij bench.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.343

We hebben deze ATX Camber Bar, er zijn momenteel geen plannen voor een ander model:

Die is geschikt voor presses en rows, zie ook de demo foto’s. Of zoek je iets anders qua model?

Enig idee binnen welk time-frame de hex-dumbbells of ATX-urethaan dumbbells, alsook de post-landmine terug binnenkomen?

We hebben deze ATX Camber Bar, er zijn momenteel geen plannen voor een ander model:

Die is geschikt voor presses en rows, zie ook de demo foto’s. Of zoek je iets anders qua model?
Deze is inderdaad ook erg mooi en zeker iets op mijn verlanglijstje.
Maar ik zoek ook een normal grip camber bar, zoals deze:
Maar dan dus van hogere (ATX) kwaliteit en zonder de gebreken die @vsral zo goed omschreven heeft.

• #11.346
Enig idee binnen welk time-frame de hex-dumbbells of ATX-urethaan dumbbells, alsook de post-landmine terug binnenkomen?
Juni/juli

Deze is inderdaad ook erg mooi en zeker iets op mijn verlanglijstje.
Maar ik zoek ook een normal grip camber bar, zoals deze:
Maar dan dus van hogere (ATX) kwaliteit en zonder de gebreken die @vsral zo goed omschreven heeft.
Daar zijn geen plannen voor

@Fitness Seller Komt de folding wall rack deze week toevallig binnen? en welk bankje wordt hier het beste bij gebruikt?

Is er zicht op wanneer de rubberen tegels van 50x50x3 weer op voorraad zijn?
De ATX calibrated plates was half juli begreep ik?

Vorige week de ATX Curved Jammer Arms ontvangen als uitbreiding voor m'n power rack. Wat een top attachment, zowat elke push/pull leverage toestel wat in de gym staat kan hiermee worden nageboots! Als je een beetje creatief bent is dit echt een toevoeging. Het verstellen werkt met een beetje handigheid ook vrij snel.

Aangezien het thuis trainen zo goed bevalt heb ik maar besloten om in m'n nieuwbouw huis wat einde van het jaar wordt opgeleverd de complete zolder om te toveren tot home gym, gisteren dus ook maar m'n gym abbo opgezegd.

Zijn jullie in de toekomst van plan een cable crossover attachment voor de powerracks uit te brengen?

Wanneer krijgen jullie de bodylastics set extreem weer op voorraad?

Hebben jullie het 3de zeiljacht in bestelling gezet na het nieuws? :roflol:

:emo:

Kunnen jullie ook Bitcoin accepteren?

Je zou het vrij makkelijk kunnen implanteren met BTCPay:

Je zou het vrij makkelijk kunnen implanteren met BTCPay:

Ik denk dat ze nu wel even iets anders aan hun hoofd hebben, met de vele orders die ze binnen krijgen.

• #11.359
Is er zicht op wanneer de rubberen tegels van 50x50x3 weer op voorraad zijn?
De ATX calibrated plates was half juli begreep ik?
Tegels zijn er weer. Calibrated Plates inderdaad pas begin/midden juli weer, de levering van vorige week was al razendsnel weer uitverkocht.

Zijn jullie in de toekomst van plan een cable crossover attachment voor de powerracks uit te brengen?
Nee zoiets zullen wij echt never nooit niet aanbieden (ik ben benieuwd of ik nog een keer zal terugkomen op die uitspraak :p). Over enkele maanden komen er wel een aantal nieuwe ATX cable cross modellen, in diverse prijsklassen dus ook voor thuisgebruik.

Komen de https://www.fitness-seller.nl/atx-powerlifting-plates/ Powerlifting Plates nog terug in het assortiment? Is daar een verwachte leverdatum voor bekend?
Begin/midden juli

Wanneer krijgen jullie de bodylastics set extreem weer op voorraad?
Vorige week uitverkocht, nog geen nieuwe levertijd bekend (niet voor midden juni)

Nee, misschien in de toekomst. Als de nieuwe webshop klaar is willen we sowieso PayPal, ApplePay, Creditcard en een Afterpay/Klarna aanbieden. Misschien dan ook eens kijken naar Bitcoin.

Ik kan een Megatec Half rack kopen. Deze is echter niet meer leverbaar, evenals het bankje, op de website. Is deze wel ook te combineren met de MBX 650 multi bench of andere bankjes? En uit te breiden met de spotter arms en dipsteunen van de ATX 600 lijn?

Terug
Naar boven